Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоціальні послугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Переселенцям з зони АТОПереселенцям з КримуБезпритульнимЮридична допомогаВетеранам війни та учасникам АТО
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отриманняГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформації
Е-даніДеінституціалізаціяРозвиток сімейних форм вихованняСоціальна допомога малозабезпеченим
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняE-SocialВідкриті дані УкраїниМуніципальна няня
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
ГромадянамРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібВідкриті даніПакунок малюкаІнвалідністьГуманітарна допомога1539 Гаряча лінія для консультації людей з інвалідністю
ІнвалідністьРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення технічними та іншими засобами реабілітаціїОпіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністю
КомандаЛазебна Марина ВолодимирівнаКотик Євген ДмитровичМузиченко Віталій ВолодимировичЛебедцов Борис БорисовичРевук Ольга МиколаївнаБушков Валерій ГеннадійовичСуярко Сергій Миколайович
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаВагітнимДітямВиплати при народженніСоціально-психологічна реабілітація дітейКартки про надання сім"ям соціальних послугСлужби у справах дітей в ОТГ
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоПроекти, що підтримуються МБРРБезвізовий режим Україна-ЄС
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняТендери
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономСпростовуємо міфи про пенсійну систему
Прес-центрНовиниЗМІ про насФотогалереяВідеогалереяКонтакти для ЗМІ
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваПріоритети МіністерстваКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Результати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-дані
Санаторно-курортное лікуванняСанаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиСанаторно-курортне лікування ветеранів війниСанаторно-курортне лікування осіб з інвалідністюСанаторно-курортне лікування учасників АТОПерелік санаторно-курортних закладів для спинальників
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Звернення громадянНормативно-правова базаІнформація щодо звернень та прийому громадянЗапитання - відповіді
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГромадянамЗвернення громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
В цьому матеріалі

Інформація щодо звернень та прийому громадян


Міністерство соціальної політики України

м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 01601

http://msp.gov.ua

 

Для подання звернень у телефонному режимі громадянам слід звертатись на урядову «гарячу лінію» за безкоштовним телефоном:

1545

 

 

Отримання довідкової інформації стосовно стану розгляду звернень громадян,  що надійшли до Міністерства:

тел. (044) 289-70-60(044) 289-01-42, (044) 289-54-48, (044) 289-00-65, 

 

Отримання інформації з питань організації особистого прийому громадян фахівцями та керівництвом Міністерства, інформації з питань реєстрації, стану розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому та проведення телефонної лінії у Кабінеті Міністрів України :

тел.  (044) 289-66-89, (044) 289-54-48, 

 

Отримання  інформація про реєстрацію та стан розгляду запитів на отримання публічної інформації, що надійшли до Міністерства :

тел. (044) 289-41-95 

 

Електронні адреси Міністерства соціальної політики України для надсилання:

звернень громадян – zvernennya@mlsp.gov.ua

запитів на отримання публічної інформації - infozapit@mlsp.gov.ua

 

Особистий прийом громадян

Часи особистого прийому громадян у громадській приймальні Міністерства соціальної політики України:

з понеділка по четвер - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.

Напередодні святкових і неробочих днів проведення особистого прийому громадян скорочується на одну годину.

 

 

Особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства та відповідно до компетенції проводиться щодня без попереднього запису згідно із годинами прийому 

 

Інформація щодо особистого прийому громадян керівництвом Міністерства  

 

Відповідно до статті 29 Закону України „Про захист населення від інфекційних хвороб” (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 „Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (зі змінами) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р „Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту  у режим надзвичайної ситуаціїˮ (зі змінами), наказу Мінсоцполітики від 12.03.2020 № 208 „Про протиепідемічні заходи Мінсоцполітики для запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19ˮ проведення особистого прийому громадян
у громадській приймальні Мінсоцполітики тимчасово призупинено.

 

Особистий прийом громадян проводиться в громадській приймальні Мінсоцполітики за адресою: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ.

 

Особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства проводиться без попереднього запису щодня, крім вихідних і святкових днів:

 

з понеділка по четвер - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.

 

Напередодні святкових і неробочих днів проведення особистого прийому громадян скорочується на одну годину.

Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, чи звертався громадянин до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування, а також центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра соціальної політики України (далі - органи влади), до повноважень яких належить вирішення порушеного питання; вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження), з’ясовується, яка відповідь була надана або яке рішення з порушеного питання було прийнято відповідним органом влади, визначається структурний підрозділ апарату Міністерства, що проводитиме особистий прийом, або орган влади для вирішення порушеного питання по суті (у разі відсутності позиції цього органу). 

Особистий прийом громадян Міністром соціальної політики (далі – Міністр) проводиться лише за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян керівниками Міністерства (далі – графік).

 

Особистий прийом громадян першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та державним секретарем проводиться відповідно до розподілу обов’язків лише за попереднім записом у дні та години, визначені графіком.

 

Затвердження графіка та в разі потреби внесення до нього змін проводиться державним секретарем за погодженням із Міністром.

 

У разі відсутності Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря особистий прийом громадян проводить уповноважена ними посадова особа.

 

Запис громадян на особистий прийом до Міністра проводиться у разі, якщо питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції
та державним секретарем відповідно до компетенції.

 

Запис громадян на особистий прийом до першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося невирішеним по суті після особистого прийому керівниками і спеціалістами самостійного структурного підрозділу апарату Міністерства відповідно до компетенції.

 

Попередній запис на особистий прийом до Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря проводиться структурним підрозділом, відповідальним за організацію та проведення особистого прийому, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до дати прийому:

 

з понеділка по четвер - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.

 

Напередодні святкових і неробочих днів проведення попереднього запису громадян на особистий прийом скорочується на одну годину.

 

Під час попереднього запису на особистий прийом до Міністра, першого  заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних органів він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа, до компетенції якої належить розв’язання питання, порушеного заявником, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).