Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаОбговорення проектів нормативно-правових актівПро Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися!

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися, через аккаунт у соціальній мережі «Facebook»

Про Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг


Проект 

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

 ПОСТАНОВА

від                     2020 р. №

Київ

Про Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг

 

Відповідно до частини одинадцятої статті 15 Закону України „Про соціальні послуги” Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити Порядок формування та ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг і доступу до нього, що додається.

2. Міністерству соціальної політики:

забезпечити до 01 червня 2022 року наповнення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг інформацією з використанням даних, наявних в інших інформаційних системах, що використовуються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад при наданні соціальних послуг;

забезпечити функціонування Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;

передбачати щороку при підготовці бюджетного запиту необхідні видатки для функціонування Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг.

3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування та отримувачам соціальних послуг до 30 червня 2022 року використовувати зведену інформацію про надавачів та отримувачів соціальних послуг, опубліковану на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, після 30 червня 2022 року – Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг.

4. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування.

 

 

Прем’єр-міністр України                                                              Д. ШМИГАЛЬ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

постановою Кабінету Міністрів України
від                        2020 р. №      

 

  

 

ПОРЯДОК 

формування та ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг і доступу до нього

  

 

Загальні положення

 

1. Цим Порядком визначено механізм формування та ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг і доступу до нього.

 

2. Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг (далі – Реєстр) – це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, використання, знеособлення і знищення даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством, що складається з трьох розділів (модулів):

 

Надавачі соціальних послуг – юридичні особи та фізичні особи – підприємці;

 

Надавачі соціальних послуг – фізичні особи;

 

Отримувачі соціальних послуг.

 

3. Держателем Реєстру є Мінсоцполітики. Держатель Реєстру здійснює нормативно-правове, організаційно-методичне, інформаційне забезпечення формування та ведення Реєстру і доступу до нього.

 

Мінсоцполітики набуває усіх майнових, у тому числі виключних, прав інтелектуальної власності на прикладне програмне забезпечення Реєстру і прав власності на його апаратне забезпечення.

 

Реєстр є складовою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

 

4. Терміни в цьому Порядку вживаються в таких значеннях:

 

1) адміністратор – державне підприємство ,,Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики України”, яке відповідно до законодавства уповноважене на забезпечення реалізації заходів зі створення, впровадження і технологічного супроводу програмного забезпечення Реєстру, збереження та захисту даних, що містяться в Реєстрі, виконання інших функцій, передбачених цим Порядком;

 

2) користувачі – органи, структурні підрозділи, посадові особи (держатель, реєстратори, уповноважені на прийняття / внесення відомостей до Реєстру, уповноважені особи суб’єктів реєстрації, надавачі соціальних послуг), які відповідно до цього Порядку мають право доступу до Реєстру;

 

3) реєстратор – посадова особа суб’єкта реєстрації, яку уповноважено суб’єктом реєстрації на прийняття відомостей, що подаються для внесення до Реєстру, та / або на внесення відомостей до Реєстру та яка має відповідні права доступу до Реєстру;

 

4) реєстраційна картка – обліковий запис про надавача або отримувача соціальних послуг, що створюється та ведеться в Реєстрі;

 

5) реєстраційна справа – сукупність згрупованих за допомогою програмних засобів ведення Реєстру документів (у тому числі електронних документів та електронних копій документів) про надавача / отримувача соціальних послуг;

 

6) суб’єкти реєстрації – структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської, районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських рад міст обласного значення, сільських, селищних, міських територіальних громад, які відповідно до Закону України ,,Про соціальні послуги” та цього Порядку забезпечують ведення Реєстру;

 

7) уповноважена особа суб’єкта реєстрації – посадова особа суб’єкта реєстрації, яку уповноважено суб’єктом реєстрації на прийняття рішень щодо включення надавача соціальних послуг до Реєстру та яка має відповідні права доступу до Реєстру.

 

Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законі України ,,Про соціальні послуги”.

 

5. Адміністратор забезпечує:

 

створення, впровадження і супровід програмного забезпечення Реєстру;

 

збереження та захист даних Реєстру;

 

технічні і технологічні заходи з надання, блокування та анулювання доступу до Реєстру;

 

облік користувачів;

 

перевірку дотримання вимог законодавства щодо захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах;

 

організацію та проведення навчання щодо роботи з Реєстром;

 

підтримку в актуальному стані класифікаторів, довідників та ідентифікаторів у процесі забезпечення функціонування Реєстру;

 

виконання інших функцій, передбачених цим Порядком.

 

6. Суб’єкт реєстрації забезпечує:

 

прийняття відомостей / документів відповідно до законодавства та додаткової інформації про надавача соціальних послуг (далі – відомості, що подаються для внесення до Реєстру);

 

уповноваження посадових осіб на прийняття та розгляд відомостей, що подаються для внесення до Реєстру; внесення відомостей до Реєстру та їх редагування; прийняття рішень щодо включення надавачів соціальних послуг до Реєстру;

 

захист інформації Реєстру відповідно до законодавства.

 

7. Реєстратор забезпечує:

 

отримання ідентифікатора доступу до Реєстру в установленому законодавством порядку;

 

прийняття відомостей, що подаються для внесення до Реєстру;

 

внесення відомостей до Реєстру та їх редагування;

 

розгляд відомостей, що подаються для внесення до Реєстру, на відповідність вимогам законодавства;

 

підготовку пропозицій щодо включення надавача соціальних послуг до Реєстру / повернення поданих відомостей на доопрацювання;

 

захист інформації Реєстру відповідно до законодавства.

 

8. Уповноважена особа суб’єкта реєстрації забезпечує:

 

отримання ідентифікатора доступу до Реєстру в установленому законодавством порядку;

 

перевірку відповідності вимогам законодавства відомостей, що подаються для внесення до Реєстру;

 

прийняття рішень щодо включення надавача соціальних послуг до Реєстру / повернення поданих відомостей на доопрацювання.

 

9. Реєстр ведеться державною мовою за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

 

10. Адміністрування та підтримка Реєстру фінансується за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.

 

 

 

Загальні засади ведення Реєстру

 

11. Ведення Реєстру передбачає:

 

формування та редагування реєстраційних карток надавачів та отримувачів соціальних послуг;

 

формування, редагування та передання прав доступу до реєстраційних справ;

 

формування документів з передбаченням можливості їх редагування, збереження та друку;

 

отримання відомостей про надавачів та отримувачів соціальних послуг;

 

інформаційну взаємодію Реєстру з іншими електронними інформаційними ресурсами через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів;

 

ідентифікацію в Реєстрі, що проводиться з використанням кваліфікованого електронного підпису через інтегровану систему електронної ідентифікації;

 

підготовку та формування статистичних даних / звітів на підставі відомостей інформації, внесеної до Реєстру.

 

12. Підставами для внесення відомостей про заявника до Реєстру є:

 

надходження звернення / повідомлення про надання соціальних послуг;

 

проведення оцінювання потреб особи / сім’ї у соціальних послугах;

 

прийняття рішення про надання / відмову у наданні соціальних послуг;

 

надання соціальних послуг, у тому числі тих, що надаються одноразово, екстрено (кризово);

 

зміна відомостей про надавача / отримувача соціальних послуг.

 

13. Відомості, що вносяться до Реєстру, подаються в електронній або паперовій формі суб’єкту реєстрації або центру надання адміністративних послуг за місцем реєстрації (для юридичних осіб), зареєстрованим місцем проживання (для фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності). Також відомості до Реєстру можуть вноситись безпосередньо через електронний кабінет з використанням кваліфікованого електронного підпису, сумісного з програмним забезпеченням Реєстру.

 

Відомості, що вносяться до Реєстру, які прийняті центром надання адміністративних послуг, протягом одного робочого дня з дати їх отримання передаються до суб’єкта реєстрації.

 

14. Відповідальною за достовірність відомостей, зазначених у реєстраційній заяві, та відомостей про діяльність надавача соціальних послуг є особа, яка їх надала.

 

15. Суб’єкт реєстрації для організації прийняття відомостей уповноважує реєстраторів на прийняття / внесення відомостей до Реєстру, а також визначає уповноважену особу суб’єкта реєстрації для прийняття рішення щодо включення надавача соціальних послуг до Реєстру / повернення поданих відомостей на доопрацювання.

 

16. Суб’єкт реєстрації забезпечує отримання згоди на внесення до Реєстру персональних даних про фізичну особу з дотриманням вимог Закону України „Про захист персональних даних”.

 

17. Реєстратор, уповноважений на прийняття відомостей:

 

перевіряє повноваження особи, що подає відомості;

 

перевіряє повноту поданих відомостей на відповідність вимогам цього Порядку;

 

створює реєстраційну картку;

 

створює опис поданих відомостей згідно з додатком 2 до цього Порядку та надає його заявнику;

 

формує реєстраційну справу та передає суб’єкту реєстрації для подальшого розгляду.

 

18. Реєстратор, уповноважений на внесення відомостей до Реєстру:

 

розглядає подані відомості та перевіряє їх відповідність законодавству з питань надання соціальних послуг;

 

перевіряє правильність заповнення реєстраційної картки та формування реєстраційної справи;

 

вносить відомості до Реєстру та редагує їх у разі потреби;

 

готує та подає на розгляд уповноваженій особі суб’єкта реєстрації пропозиції для прийняття рішення про включення надавача соціальних послуг до Реєстру / повернення на доопрацювання поданих відомостей згідно з пунктом 31 цього Порядку.

 

19. За бажанням заявника реєстратор, уповноважений на прийняття відомостей, за допомогою програмних засобів ведення Реєстру формує та роздруковує реєстраційну заяву надавача соціальних послуг, яку заявник підписує особисто за відсутності зауважень до викладених у ній відомостей.

 

20. Датою прийняття заяви та відомостей вважається дата реєстрації заяви та створення реєстраційної картки у Реєстрі.

 

21. Перед створенням реєстраційної картки реєстратор, уповноважений на прийняття відомостей, перевіряє наявність чи встановлює відсутність у Реєстрі раніше сформованої реєстраційної картки.

 

22. У разі відсутності в Реєстрі сформованої реєстраційної картки реєстратор створює нову реєстраційну картку. За наявності в Реєстрі сформованої реєстраційної картки реєстратор приймає, редагує та вносить відомості до такої реєстраційної картки.

 

23. Щодо одного надавача чи отримувача соціальної послуги в Реєстрі створюється одна реєстраційна картка. Кожній реєстраційній картці присвоюється єдиний реєстраційний номер, який формується Реєстром.

 

24. Реєстр ведеться шляхом внесення відповідних відомостей реєстраторами до реєстраційних карток і формування реєстраційних справ за кожним надавачем та отримувачем соціальних послуг.

 

25. Електронні примірники відомостей та електронні копії документів вносяться до Реєстру в електронній формі та є складовими реєстраційних справ надавачів / отримувачів соціальних послуг.

 

26. Юридичні особи та фізичні особи – підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:

 

реєстраційну заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку;

 

відомості про діяльність надавача соціальних послуг, перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку;

 

результати здійсненого уповноваженими органами контролю дотримання надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

 

Крім відомостей, зазначених в абзацах третьому і четвертому цього пункту, можуть подаватися:

 

копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;

 

копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації
(за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;

 

копії посадових інструкцій працівників;

 

копії особистих медичних книжок працівників;

 

довідка територіального органу ДПС про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

 

копія документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватись для надання соціальних послуг.

 

Документи, що підтверджують повноваження особи, якою подано відомості, перевіряє реєстратор із використанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи. Якщо при поданні заяви через електронний кабінет необхідні дані отримуються автоматично шляхом електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, додавати до заяви довідки та відомості, що містять такі самі дані, не потрібно.

 

Сервісом для подання реєстраційної заяви з необхідними відомостями через електронний кабінет передбачено автоматичне повідомлення заявника про перелік відомостей і даних, що визначені в абзацах другому і третьому цього пункту, яких не вистачає в поданому пакеті чи які зазначені некоректно.

 

27. Юридичні особи / фізичні особи – підприємці, які надають соціальні послуги, що передбачають цілодобове перебування / проживання, нічне або денне перебування в приміщенні надавача соціальних послуг, зокрема, з харчуванням (догляд, підтримане проживання, притулок та ін.), соціальні послуги, що надаються екстрено (кризово), та допоміжні соціальні послуги, додатково можуть подавати такі копії:

 

звіту про проведення технічного обстеження приміщень або інформацію засновника (власника) юридичної особи / фізичної особи – підприємця, що має намір надавати соціальні послуги, про розумне пристосування приміщень відповідно до частини другої статті 27 Закону України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”;

 

висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності приміщень санітарним нормам;

 

декларації відповідності матеріально-технічної бази надавача соціальних послуг вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;

 

публічного звіту про діяльність з надання соціальних послуг та документів про результати оцінювання якості соціальних послуг (для надавачів з досвідом роботи у сфері надання соціальних послуг понад 3 роки);

 

дозвільних документів на право організації харчування або договору із суб’єктом господарювання про надання послуг з організації харчування та дозвільних документів відповідних суб’єктів господарювання на право організації харчування (для надавачів соціальних послуг з догляду, притулку та інших, якими передбачено харчування);

 

свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або договору із суб’єктом, який надає транспортні послуги, та відповідних дозвільних документів на право надання транспортних послуг (для надавачів соціальних послуг екстрено (кризово);

 

договору із закладом охорони здоров’я та ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (для надавачів соціальних послуг догляду особам із частковою або повною втратою рухової активності, пам’яті, особам із захворюваннями, що потребують тривалого лікування, невиліковними захворюваннями, психічними та поведінковими розладами).

 

 

 

Внесення відомостей до Реєстру

 

28. Для включення до розділу (модуля) ,,Надавачі соціальних послуг – юридичні особи та фізичні особи – підприємці” Реєстру юридична особа / фізична особа – підприємець подає суб’єкту реєстрації або центру надання адміністративних послуг за місцем реєстрації (для юридичних осіб) або зареєстрованим місцем проживання (для фізичних осіб – підприємців) відомості, передбачені пунктом 26 та пунктом 27 (за наявності відомостей) цього Порядку, або вносить відповідні відомості безпосередньо до Реєстру через електронний кабінет.

 

29. Протягом одного робочого дня з дати отримання відомостей, зазначених у пунктах 26 та пунктом 27 (за наявності відомостей) цього Порядку, та створення реєстраційної картки визначається (шляхом автоматичного розподілу програмних засобів Реєстру) реєстратор, уповноважений на внесення відомостей до Реєстру, та встановлюється строк розгляду ним зазначених відомостей, що не може перевищувати п’яти робочих днів.

 

30. Реєстратор уповноважений на внесення відомостей, в установлений строк розглядає реєстраційну справу, готує пропозиції щодо прийняття рішення про включення до Реєстру та передає реєстраційну справу разом із пропозиціями на розгляд уповноваженій особі суб’єкта реєстрації для прийняття відповідного рішення або повертає на доопрацювання подані відомості.

 

31. Уповноважена особа суб’єкта реєстрації протягом двох робочих днів з дати отримання реєстраційної справи розглядає відомості та пропозиції, підготовлені реєстратором, уповноваженим на внесення відомостей, і оформляє рішення про включення надавача соціальних послуг до Реєстру або рішення про повернення на доопрацювання поданих відомостей згідно з додатком 5 до цього Порядку.

 

32. При виявленні неповних або недостовірно поданих відомостей уповноважена особа суб’єкта реєстрації може прийняти рішення про повернення їх на доопрацювання. Про це рішення вона повідомляє юридичну особу / фізичну особу – підприємця, які надають соціальні послуги, листом
(із накладенням кваліфікованого електронного підпису), у якому зазначає, які відомості у якій частині потребують доопрацювання.

 

У такому разі строк доопрацювання відомостей не може перевищувати п’яти робочих днів, а доопрацьовані відомості розглядаються з урахуванням строків, визначених пунктами 29, 31 цього Порядку.

 

33. Внесення до розділу (модуля) „Надавачі соціальних послуг – фізичні особи” Реєстру відомостей про фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду, забезпечує суб’єкт реєстрації на підставі звернень щодо отримання компенсацій відповідно до Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 79, ст. 2531), і порядку виплати компенсації фізичним особам, які здійснюють догляд на професійній основі, визначеного Кабінетом Міністрів України.

 

34. Відомості до розділу (модуля) „Отримувачі соціальних послуг” Реєстру вносяться:

 

надавачами соціальних послуг протягом одного робочого дня з дати, з якої почато надання соціальної послуги на підставі договору, – через електронний кабінет;

 

автоматично – у разі подання заяви про надання соціальних послуг або повідомлення про осіб / сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах, в електронній формі;

 

суб’єктом реєстрації – при прийнятті рішення про надання соціальних послуг.

 

35. Суб’єкт реєстрації протягом одного робочого дня з дати надходження звернення / повідомлення щодо надання соціальних послуг, проведення оцінювання потреб особи / сім’ї у соціальних послугах, прийняття рішення про надання / відмову у наданні соціальних послуг, у тому числі тих, що надаються одноразово, екстрено (кризово), забезпечує внесення відповідних відомостей до Реєстру.

 

36. Підставами для виключення надавача соціальних послуг з Реєстру є:

 

заява надавача соціальних послуг;

 

припинення діяльності надавача соціальних послуг;

 

призупинення діяльності надавача соціальних послуг органами державного нагляду та контролю за дотриманням вимог законодавства із санітарно-гігієнічних, протиепідемічних (профілактичних) і пожежних заходів.

 

Протягом трьох днів з дати виникнення зазначених підстав надавач соціальних послуг подає суб’єкту реєстрації реєстраційну заяву та відомості
(в електронній чи паперовій формі), що підтверджують ці обставини, які розглядаються у порядку та строки, визначені пунктами 29, 31 цього Порядку.

 

37. Підставами для внесення змін до Реєстру є:

 

зміна відомостей про надавачів або отримувачів соціальних послуг;

 

розширення / звуження переліку соціальних послуг, що надаються надавачем соціальних послуг.

 

Протягом трьох днів з часу виникнення зазначених підстав надавач соціальних послуг подає суб’єкту реєстрації реєстраційну заяву та відомості
(в електронній чи паперовій формі), що підтверджують ці обставини.

 

38. Суб’єкт реєстрації може самостійно вносити до Реєстру зміни за результатами моніторингу відомостей, що містяться в Реєстрі, та відомостей надавача соціальних послуг, отриманих з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

 

Доступ до інформації, що міститься в Реєстрі

 

39. Доступ до Реєстру надає користувачам адміністратор після ідентифікації особи із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.

 

40. Доступ до Реєстру надається на безоплатній основі через офіційний веб-сайт розпорядника Реєстру шляхом пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування відомостей.

 

41. Доступ до Реєстру держателю, реєстратору, уповноваженій особі суб’єкта реєстрації, надавачу соціальних послуг надається (припиняється) адміністратором на підставі замовлення доступу до Реєстру (додаток 6 до цього Порядку), що подається адміністратору, відповідно, держателем, суб’єктом реєстрації, надавачем соціальних послуг.

 

42. Витяг з Реєстру може надаватись реєстратором надавачам соціальних послуг (за їхнім бажанням) у паперовій формі (друк за допомогою програмних засобів ведення Реєстру на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, із проставленням підпису реєстратора) або в електронній формі (з використанням кваліфікованого електронного підпису реєстратора) згідно з додатком 7 до цього Порядку.

 

43. Витяг з Реєстру може надаватись реєстратором отримувачам соціальних послуг (за їхнім бажанням) у паперовій формі (друк за допомогою програмних засобів ведення Реєстру на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, із проставленням підпису реєстратора) або в електронній формі (з використанням кваліфікованого електронного підпису реєстратора) згідно з додатком 8 до цього Порядку.

 

44. За отриманням кваліфікованого електронного підпису користувачі звертаються до надавачів електронних довірчих послуг самостійно.

 

45. Користувачам надається доступ до Реєстру в таких частинах:

 

1) держателю – в частині перегляду усіх відомостей, що містяться в Реєстрі;

 

2) реєстратору, уповноваженому на прийняття відомостей, – у частинах внесення відомостей до Реєстру, створення реєстраційних карток, описів поданих відомостей, формування реєстраційних справ, редагування і перегляду створених ним відомостей;

 

3) реєстратору, уповноваженому на внесення відомостей до Реєстру, – в частинах внесення відомостей до Реєстру, створення реєстраційних карток, описів поданих відомостей, формування реєстраційних справ, підготовки проекту рішення про включення до Реєстру, редагування та перегляду створених ним відомостей, внесених ним і реєстраторами, уповноваженими на прийняття відомостей;

 

4) уповноваженій особі суб’єкта реєстрації – в частині прийняття (підписання) рішення про включення надавача соціальних послуг до Реєстру / повернення поданих відомостей на доопрацювання;

 

5) надавачам соціальних послуг / їхнім уповноваженим представникам – у частині внесення відомостей до Реєстру та перегляду їх;

 

6) іншим користувачам – у частині внесення особистих відомостей / документів через особистий електронний кабінет і перегляду інших оприлюднених відомостей Реєстру;

 

46. У разі необхідності право доступу до реєстраційних справ може бути передано від одного реєстратора до іншого за рішенням (наказом) держателя, що приймається на підставі клопотань цих реєстраторів.

 

47. Дані Реєстру автоматично оприлюднюються (за винятком конфіденційної інформації) на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики.

 

48. Дані, внесені до Реєстру, зберігаються у структурованому вигляді
(в форматах JSON, XML та ін.), а також у зручній для візуального сприйняття формі (у форматах PDF, HTML та інших).

 

49. Адміністратор Реєстру забезпечує відкритий цілодобовий доступ до Реєстру. Такий доступ передбачає можливість пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування відомостей, отримання (завантаження) документів у різних найпоширеніших форматах даних (JSON, XML, PDF, HTML та інших).

 

 

 

Захист відомостей, внесених до Реєстру

 

50. Оброблення та захист даних, що містяться в Реєстрі, проводиться та забезпечується відповідно до законів України „Про захист персональних даних”, „Про інформацію”, „Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.

 

Сукупність відомостей про фізичних осіб (персональні дані), що містяться в Реєстрі, є інформацією з обмеженим доступом. Оброблення таких відомостей проводиться з дотриманням вимог Закону України
„Про захист персональних даних”.

 

51. Адміністратор проводить комплекс програмних, технологічних та організаційних заходів щодо захисту відомостей, які містяться у Реєстрі, від несанкціонованого доступу.

 

52. Адміністратор є відповідальним згідно із законодавством за втрату з його вини даних, що містяться у Реєстрі.

 

 

 

 


Додаткові матеріали



Обговорення

Кількість користувачів, що приймають участь в обговорюванні проекту:
0
Додано пропозицій:
0
Підтримка проекту:Так:0  Ні:0
Обговорення з 24 Грудня 2020р. по 7 Січня 2021р.

Всі Обговорення проектів нормативно-правових актів