Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отриманняГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформації
Е-даніДеінституціалізаціяСоціальна карта територіальних громадСоціальна допомога малозабезпеченим
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняE-SocialВідкриті дані УкраїниМуніципальна няня
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомога
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення технічними та іншими засобами реабілітаціїОпіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністю
КомандаЛазебна Марина ВолодимирівнаКотик Євген ДмитровичМузиченко Віталій ВолодимировичЛебедцов Борис БорисовичРевук Ольга МиколаївнаБушков Валерій ГеннадійовичСуярко Сергій Миколайович
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаВагітнимДітямВиплати при народженніСоціально-психологічна реабілітація дітейКартки про надання сім"ям соціальних послугСлужби у справах дітей в ОТГ
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоПроекти, що підтримуються МБРРБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономСпростовуємо міфи про пенсійну систему
Прес-центрНовиниЗМІ про насФотогалереяВідеогалереяКонтакти для ЗМІ
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваПріоритети МіністерстваКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Результати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй мене
Санаторно-курортное лікуванняСанаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиСанаторно-курортне лікування ветеранів війниСанаторно-курортне лікування осіб з інвалідністюСанаторно-курортне лікування учасників АТОПерелік санаторно-курортних закладів для спинальників
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Звернення громадянНормативно-правова базаІнформація щодо звернень та прийому громадянЗапитання - відповіді
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаОбговорення проектів нормативно-правових актівДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги натуральної допомоги

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися!

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися, через аккаунт у соціальній мережі «Facebook»

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги натуральної допомоги


 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної політики  України

     _______________  № ________

 

 ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ

соціальної послуги натуральної допомоги

 

І. Загальні положення

 

1. Цей Державний стандарт соціальної послуги натуральної допомоги (далі – Державний стандарт) визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги натуральної допомоги, показники її якості для надавачів усіх форм власності та господарювання, які надають цю послугу.

 

2. Цей Державний стандарт застосовується для:

організації надання соціальної послуги натуральної допомоги особам похилого віку, у тому числі з когнітивними розладами психіки; особам з інвалідністю, у тому числі з інтелектуальними порушеннями, із психічними розладами (крім осіб, які скоїли суспільно небезпечну дію та примусово отримують амбулаторну психіатричну допомогу за рішенням суду), хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні (частково нездатні) до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, одиноким матерям (батькам) та / або їхнім дітям, сім’ям, у яких один із подружжя є особою з інвалідністю, в яких виховуються діти з інвалідністю, діти, яким не встановлено інвалідність, але які хворі на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, діти, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги (далі – діти, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності);

моніторингу та оцінки якості надання соціальної послуги натуральної допомоги.

 

3. У цьому Державному стандарті терміни вживаються в таких значеннях:

індивідуальний план надання соціальної послуги натуральної допомоги (далі – індивідуальний план) – документ, складений на підставі визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, у якому зазначено заходи, що проводитимуться для надання такої послуги, відомості про необхідні ресурси, періодичність і строки виконання, відповідальних за виконання, дані щодо моніторингу результатів та інформацію щодо перегляду індивідуального плану;

 

моніторинг якості надання соціальної послуги – постійний чи періодичний перегляд діяльності працівників надавача соціальної послуги, метою якого є оцінювання поточних результатів, виявлення труднощів, визначення проблем, надання рекомендацій для їх усунення;

 

мультидисциплінарна команда – команда, яка безпосередньо виконує заходи, що становлять зміст соціальної послуги натуральної допомоги, виходячи з індивідуальних потреб отримувача такої послуги і складається з не менше ніж трьох осіб з числа таких працівників: соціальний робітник, перукар, швачка, взуттьовик з ремонту взуття, робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків тощо;

 

надавач соціальної послуги натуральної допомоги (далі –  надавач соціальної послуги) – підприємство, установа, організація, заклад незалежно від форми власності та господарювання, фізична особа – підприємець, які провадять свою діяльність відповідно до законодавства про соціальні послуги, на підставі установчих та інших документів, якими визначено перелік соціальних послуг і категорії осіб, яким надаються такі послуги, за умови забезпечення відповідності їхньої діяльності критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, встановленим Кабінетом Міністрів України;

 

отримувач соціальної послуги натуральної допомоги (далі – отримувач соціальної послуги) – особа / сім’я, яка належить до вразливих груп населення та / або перебуває у складних життєвих обставинах спричинених інвалідністю, віком, станом здоров’я тощо, та потребує надання соціальної послуги натуральної допомоги;

 

соціальна послуга натуральної допомоги (далі – соціальна послуга) – заходи, що проводяться протягом робочого дня надавача соціальної послуги і полягають у наданні допомоги в самообслуговуванні особам, які належать до вразливих груп населення та / або перебувають у складних життєвих обставинах.

4. Інші терміни застосовуються у значеннях, визначених законами України „Про соціальні послуги”, „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, „Про психіатричну допомогу” та іншими нормативно-правовими актами.

 

ІІ. Загальні підходи щодо організації та надання соціальної послуги

 

1. Підставою для отримання соціальної послуги є звернення отримувача соціальної послуги / його законного представника / уповноваженого представника сім’ї до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчого органу міських рад міст обласного значення, а також виконавчого органу сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад (далі – структурний підрозділ) чи надавача соціальної послуги із заявою, документом, що посвідчує особу отримувача соціальної послуги / його законного представника (для недієздатних осіб – документа, що посвідчує повноваження законного представника) / уповноваженого представника сім’ї та довідкою до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я, або висновком лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для осіб (дітей) з інвалідністю, дітей, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності).

 

2. Заява отримувача соціальної послуги / його законного представника / уповноваженого представника сім’ї фіксується в журналі реєстрації заяв згідно з порядком, визначеним Кабінетом Міністрів України.

 

3. Рішення про надання соціальної послуги чи відмову в її наданні приймається структурним підрозділом або надавачем соціальної послуги у строк, що не перевищує 10 робочих днів з дати подання заяви отримувачем соціальної послуги / його законним представником / уповноваженим представником сім’ї.

 

4. У разі відмови в наданні соціальної послуги додатково зазначається інформація про інших надавачів соціальної послуги. Якщо рішення про відмову приймається надавачем соціальної послуги, копія такого рішення направляється структурному підрозділу.

 

5. Підставами для відмови в наданні чи припинення надання соціальної послуги є:

відсутність потреби в соціальній послузі за результатами оцінювання потреб потенційного отримувача соціальної послуги;

наявність у отримувача соціальної послуги відповідно до медичного висновку медичних протипоказань, перелік яких затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, до усунення таких протипоказань;

відмова від отримання соціальної послуги отримувача соціальної  послуги / його законного представника / уповноваженого представника сім’ї;

закінчення строку дії, невиконання або порушення однією зі сторін умов договору про надання соціальної послуги;

зміна місця проживання / перебування отримувача соціальної послуги, якщо це зумовлює зміну надавача соціальної послуги;

ліквідація надавача соціальної послуги, припинення підприємницької діяльності надавача соціальної послуги, який є фізичною особою – підприємцем;

направлення отримувача соціальної послуги до стаціонарної інтернатної установи або закладу, інших установ або закладів для постійного перебування;

перебування потенційного отримувача соціальної послуги на спеціальному обліку як особи, яка примусово отримує амбулаторну психіатричну допомогу в психіатричному закладі у зв’язку зі схильністю до суспільно небезпечних діянь унаслідок психічного захворювання;

смерть отримувача соціальної послуги.

 

ІІІ. Визначення індивідуальних потреб

 

1. Соціальна послуга надається надавачем соціальної послуги після визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складання індивідуального плану та укладення договору про надання соціальної послуги.

Визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги згідно з додатком 1 до цього Державного стандарту проводиться протягом 5 робочих днів з дати подання заявиотримувачем соціальної послуги / його законним представником або уповноваженим представником сім’ї, отримання надавачем соціальної послуги відповідного запиту структурного підрозділу (для бюджетних установ).

Визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги проводиться соціальним працівником надавача соціальної послуги із залученням отримувача соціальної послуги / його законного представника / уповноваженого представника сім’ї.

 

2. Форма визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги розробляється надавачем соціальної послуги з урахуванням його спеціалізації.

 

3. Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для прийняття рішення про надання соціальної послуги, складання / перегляду індивідуального плану та укладення договору про надання соціальної послуги.

4. Через 30 календарних днів з початку надання соціальної послуги соціальним працівником проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

 

ІV. Складання індивідуального плану

 

1. Соціальна послуга надається згідно з індивідуальним планом, який складається за результатами визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги.

 

Індивідуальний план складається за участю отримувача соціальної послуги та / або його законного представника або уповноваженого представника сім’ї протягом 3 робочих днів із дня визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги.

 

2. Індивідуальний план складається за формою згідно з додатком 2 до цього Державного стандарту у двох примірниках та підписується отримувачем соціальної послуги / його законним представником / уповноваженим представником сім’ї та надавачем соціальної послуги.

 

Один примірник індивідуального плану надається отримувачеві соціальної послуги / його законному представнику / уповноваженому представнику сім’ї, другий примірник залишається у надавача соціальної послуги.

 

3. Індивідуальний план надання соціальної послуги містить:

загальні відомості про отримувача соціальної послуги;

заходи, які передбачає надання соціальної послуги;

періодичність, строки та обсяг виконання заходів;

відомості про виконавців заходів;

дані щодо моніторингу результатів надання соціальної послуги та перегляду індивідуального плану (за потреби).

 

Індивідуальний план переглядається надавачем соціальної послуги разом із отримувачем соціальної послуги та / або його законним представником / уповноваженим представником сім’ї через місяць із початку надання соціальної послуги з метою коригування (за потреби), надалі – раз на рік (за потреби).

 

V. Укладання договору про надання соціальної послуги

 

1. Із кожним потенційним отримувачем соціальної послуги / його законним представником / уповноваженим представником сім’ї не пізніше ніж через 5 робочих днів після прийняття рішення про надання соціальної послуги укладається договір про її надання.

2. Договір про надання соціальної послуги укладається за участю потенційного отримувача соціальної послуги та / або його законного представника або уповноваженого представника сім’ї.

 

3. Договір про надання соціальної послуги підписується отримувачем соціальної послуги / його законним представником / уповноваженим представником сім’ї та надавачем соціальної послуги. Кожна зі сторін отримує один примірник договору.

 

Істотними умовами договору про надання соціальної послуги є назва соціальної послуги, умови та строк її надання, її вартість, відповідальність сторін та інші умови, що сторони визнають істотними.

 

Невід’ємною частиною договору про надання соціальної послуги є індивідуальний план.

 

Якщо зміна індивідуального плану передбачає істотні зміни умов договору, між отримувачем соціальної послуги та / або його законним представником або уповноваженим представником сім’ї та надавачем соціальної послуги укладається додаткова угода.

 

VI. Місце та строки надання соціальної послуги

 

1. Соціальна послуга надається за місцем проживання / перебування отримувача соціальної послуги (вдома) або у приміщенні надавача соціальної послуги протягом робочого дня.

 

У разі надання соціальної послуги за місцем проживання / перебування отримувача соціальної послуги така послуга надається виключно мультидисциплінарною командою.

 

2. Соціальна послуга може надаватись постійно, періодично або тимчасово виходячи з індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги відповідно до індивідуального плану.

 

3. Строки надання соціальної послуги узгоджуються з отримувачем соціальної послуги та / або його законним представником або уповноваженим представником сім’ї після визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та зазначаються у договорі про надання соціальної послуги.

 

VIІ. Принципи надання соціальної послуги

 

  1. Доступність соціальної послуги:

надавач соціальної послуги вживає заходів щодо інформування отримувачів соціальної послуги та / або їхніх законних представників або уповноважених представників сім’ї про зміст такої послуги, порядок звернення за її наданням, порядок і умови її надання.

Інформація для отримувачів соціальної послуги розміщується на офіційному сайті структурного підрозділу та надавача соціальної послуги і на спеціальних стендах у доступному місці приміщення надавача соціальної послуги з дотриманням таких вимог: контрастний колір фону та знаків, розмір знаків відповідно до відстані огляду, візуальна доступність для осіб, що переміщуються у кріслах колісних. Інформація також подається на листівках, буклетах, брошурах, за потреби – із застосуванням рельєфно-крапкового шрифту (шрифту Брайля) для отримувачів соціальної послуги, які не бачать. Інформація для отримувачів соціальної послуги подається доступною мовою та оприлюднюється в засобах масової інформації;

надавач соціальної послуги організовує свою діяльність у приміщеннях, спеціально обладнаних і пристосованих для обслуговування в них осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до державних будівельних норм і стандартів. За потреби з урахуванням категорії отримувачів соціальної послуги аналогічним чином облаштовується територія, прилегла до приміщень надавача соціальної послуги, призначених для надання такої послуги.

 

2. Адресність та індивідуальний підхід:

надавачі соціальної послуги застосовують індивідуальний підхід (з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги, віку, статі та особливостей, зумовлених інвалідністю) та з повагою ставляться до расових, національних, культурних, релігійних та інших відмінностей отримувачів соціальної послуги;

надавачі соціальної послуги роз’яснюють отримувачам соціальної послуги обставини та наслідки прийняття рішень з питань, що стосуються їх життєдіяльності;

отримувачі соціальної послуги мають бути поінформовані про свої права, обов’язки, а також про державні й громадські організації, до повноважень яких належить забезпечення захисту прав людини шляхом розміщення інформації на інформаційних стендах, поширення на інформаційних листівках, буклетах тощо.

 

3. Законність:

надавачі соціальної послуги у свій діяльності дотримуються етичних норм та правил, із повагою ставляться до отримувачів соціальної послуги та не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо них;

отримувачам соціальної послуги / їхнім законним представникам / уповноваженим представникам сім’ї надається інформація про порядок оскарження дій надавачів соціальної послуги, про відмову в наданні соціальної послуги, про права та обов’язки отримувача соціальної послуги;

інформація отримувачам соціальної послуги з інтелектуальними та сенсорними розладами надається мовою, доступною для їх читання та розуміння, а також у доступних для них форматах.

 

4. Конфіденційність інформації:

надавач соціальної послуги вживає заходів для захисту персональних даних відповідно до вимог законів України „Про інформацію”, „Про захист персональних даних”, „Про психіатричну допомогу”, конфіденційності інформації щодо отримувачів соціальної послуги та їхніх законних представників / уповноважених представників сім’ї;

отримувачі соціальної послуги та / або їхні законні представники або уповноважені представники сім’ї обов’язково ознайомлюються із заходами щодо дотримання принципу конфіденційності;

надавачі соціальної послуги інформують отримувачів соціальної послуги та / або їхніх законних представників або уповноважених представників сім’ї про нерозголошення отриманої ними конфіденційної інформації.

 

5. При наданні соціальної послуги забезпечується дотримання інших принципів, визначених законодавством.

 

VIІІ. Зміст соціальної послуги

 

1. Основні заходи, що становлять зміст соціальної послуги, та орієнтовний час для їх виконання наведено в додатку 3 до цього Державного стандарту. До таких заходів належать:

прання білизни та одягу;

прасування;

ремонт одягу (дрібний);

пошиття одягу;

перукарські послуги;

послуги манікюрниці (педикюрниці);

ремонт взуття;

косметичне, вологе, генеральне прибирання житла;

миття, заклеювання вікон;

побілка стін вапном;

чищення пічних димоходів;

рубання (розпилювання) дров;

принесення вугілля, дров, розпалювання печі;

доставлення води з колонки / криниці;

розчищання снігу;

обробіток присадибної ділянки;

косіння трави біля будинку / паркану;

ремонтні роботи;

допомога при консервуванні овочів та фруктів;

забезпечення гуманітарною допомогою.

2. Зміст соціальної послуги та її обсяг для кожного отримувача соціальної послуги визначаються індивідуально залежно від індивідуальних потреб отримувача  соціальної послуги та зазначаються в індивідуальному плані.

 

3. Заходи, що становлять зміст соціальної послуги, проводяться членами мультидисциплінарної команди.

 

ІХ. Використання ресурсів під час організації надання соціальної послуги

 

1. Надавач соціальної послуги забезпечує необхідну кількість працівників відповідно до потреб отримувачів соціальної послуги та згідно зі штатним розписом, складеним в установленому законодавством порядку.

 

2. Безпосередньо соціальна послуга надається членами мультидисциплінарної команди з дотриманням вимог законодавства про інформацію та про захист персональних даних.

 

3. Надавач соціальної послуги на договірних засадах може залучати до її надання інші підприємства, установи, організації, фізичних осіб, зокрема волонтерів, тощо.

 

4. Члени мультидисциплінарної команди повинні володіти необхідними знаннями й навичками та відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. „Соціальні послуги”, затвердженому наказом Міністерства соціальної політики України від 29 березня 2017 року № 518.

 

5. Надавач соціальної послуги вживає заходів для:

підвищення кваліфікації членів мультидисциплінарної команди;

формального та неформального професійного навчання членів мультидисциплінарної команди;

запобігання професійному (емоційному) виснаженню членів мультидисциплінарної команди, зокрема, шляхом організації обміну досвідом та супервізії;

проведення атестації членів мутидисциплінарної команди.

 

6. Працівники надавача соціальної послуги повинні проходити обов’язкові профілактичні медичні огляди відповідно до законодавства.

 

Х. Приміщення та обладнання

 

1. Надавач соціальної послуги забезпечує безперешкодний доступ отримувачів соціальної послуги до свого приміщення.

 

2. Приміщення надавача соціальної послуги мають відповідати санітарним нормам і вимогам правил пожежної безпеки, бути забезпечені системами електропостачання, теплопостачання (в опалювальний період), безперебійним холодним та гарячим водопостачанням, санвузлом та обладнані засобами безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з державними будівельними нормами, правилами і стандартами.

 

3. У приміщенні надавача соціальної послуги для проведення індивідуальної роботи та забезпечення умов конфіденційності під час бесіди з отримувачем соціальної послуги може бути окрема кімната.

 

4. Надавач соціальної послуги забезпечує членів мультидисциплінарної команди  обладнанням, інвентарем, витратними матеріалами, у тому числі спеціальним одягом та взуттям, автотранспортом, велосипедами та проїзними квитками (або грошовою компенсацією за їх придбання), необхідними для виконання посадових обов’язків. Робоче місце соціального працівника має бути обладнане засобами зв’язку (телефон, інтернет тощо).

 

ХІ. Інформаційно-методичне забезпечення організації та надання соціальної послуги

 

1. Надавач соціальної послуги організовує інформаційно-методичне забезпечення своєї діяльності, зокрема забезпечує працівників нормативно-правовими актами, методичними та іншими матеріалами у сфері надання соціальних послуг.

 

2. Надавач соціальної послуги створює умови для підвищення кваліфікації членів мультидисциплінарної команди, зокрема забезпечує обмін досвідом між працівниками різних надавачів соціальної послуги.

 

ХІІ. Взаємодія з іншими суб’єктами, що надають соціальну послугу

 

Надавач соціальної послуги організовує виконання заходів з надання соціальної послуги із залученням (за потреби та на договірній основі) інших підприємств, установ, організацій та фізичних осіб.

 

ХІІІ. Документація для організації процесу надання соціальної послуги

 

Надавач соціальної послуги провадить свою діяльність відповідно до установчих документів (положень, статутів), цивільно-правових договорів (для фізичних осіб – підприємців).

Документація, зазначена в розділах ІІ–V цього Державного стандарту ведеться, оформляється та зберігається із дотриманням загальних правил документообігу та правил ведення номенклатурних справ.

 

ХІV. Оцінка ефективності надання соціальної послуги

 

1. Ефективність надання соціальної послуги визначається під час зовнішнього та внутрішнього оцінювання якості соціальної послуги.

2. Надавач соціальної послуги проводить опитування отримувачів соціальної послуги та / або їхніх законних представників / уповноважених представників сім’ї з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальної послуги.

 

Результати опитувань обговорюються під час проведення аналізу діяльності надавача соціальної послуги та членів мультидисциплінарної команди і враховуються в подальшій роботі з метою підвищення ефективності та якості соціальної послуги.

 

ХV. Моніторинг та оцінювання діяльності з надання соціальної послуги

 

1. Діяльність надавача соціальної послуги підлягає моніторингу, внутрішньому та зовнішньому оцінюванню на відповідність діяльності з надання соціальної послуги вимогам законодавства України, у тому числі вимогам цього Державного стандарту.

Результати моніторингу, внутрішнього та зовнішнього оцінювання використовуються для усунення виявлених недоліків та вжиття заходів з покращення діяльності надавача соціальної послуги.

 

2. При моніторингу застосовуються статистичні, адміністративні та оперативні дані щодо надання соціальної послуги.

 

3. При проведенні внутрішнього та зовнішнього оцінювання застосовуються показники якості соціальної послуги (додаток 4 до цього Державного стандарту).

Внутрішнє оцінювання проводиться не рідше ніж один раз на рік у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Зовнішнє оцінювання надавача соціальної послуги проводиться центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими уповноваженими органами відповідно до законодавства.

Надавач соціальної послуги вживає заходів щодо:

інформування отримувачів соціальної послуги та їхніх законних представників / уповноважених представників сім’ї стосовно проведення зовнішнього оцінювання діяльності надавача соціальної послуги;

забезпечення безперешкодного доступу отримувачів соціальної послуги та їхніх законних представників / уповноважених представників сім’ї до органу, що проводить зовнішнє оцінювання.

До процедури оцінювання залучаються надавачі соціальної послуги, отримувачі соціальної послуги та їхні законні представники / (у разі потреби).

З метою оцінювання розробляється і впроваджується процедура опитування отримувачів соціальної послуги, їхніх законних представників або уповноважених представників сім’ї щодо відповідності обсягу, змісту, умов і порядку надання соціальної послуги вимогам, визначеним у цьому Державному стандарті.

 

4. Результати моніторингу та оцінювання якості надання соціальної послуги оприлюднюються і поширюються серед отримувачів соціальної послуги, населення адміністративно-територіальної одиниці, де провадить свою діяльність надавач соціальної послуги.

 

ХVI. Фінансово-економічне обґрунтування вартості соціальної послуги

 

Вартість соціальної послуги розраховується з урахуванням її собівартості, адміністративних витрат і податку на додану вартість відповідно до законодавства та враховується в місцевих бюджетах на відповідний бюджетний рік.

 

 

 

Заступник генерального директора

Директорату соціальних послуг та інтеграції                                      О. Суліма

 

 

Додаток 1 до Стандарту 

 

 


Додаткові матеріали



Обговорення

Кількість користувачів, що приймають участь в обговорюванні проекту:
0
Додано пропозицій:
0
Підтримка проекту:Так:0  Ні:0
Обговорення з 9 Січня 2020р. по 9 Лютого 2020р.

Всі Обговорення проектів нормативно-правових актів