Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиCоціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практики
ДП "Інформаційно-обчислювальний центр"ДП "Соцінформ"ДП "Технік"ДП "Центр сертифікації технічних засобів реабілітації та послуг"Казенні та державні експериментальні протезно-ортопедичні підприємства
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоціальні послугиПатронатна сім"яНаставництвоПрийомна сім"я/Дитячий будинок сімейного типуОпіка/ПіклуванняУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Переселенцям з зони АТОПереселенцям з КримуБезпритульнимЮридична допомогаВетеранам війни та учасникам АТО
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отриманняГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформації
Е-сервісиДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняВідкриті дані УкраїниE-Social
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Стратегія комунікацій 2018 - 2021Презентації
Гендерна політикаПротидія дискримінації за ознакою статі
ГромадянамЗвернення громадянПенсіїМатеринство, сім'я, дітиМатеріальні виплати, компенсації та субсидіїІнвалідністьСоціальні гарантіїБланкиОздоровлення та відпочинок дітейСфера зайнятостіСанаторно-курортное лікуванняПублічна інформаціяІнформація для переміщених осібПерепідготовка військовослужбовцівВолонтерствоНорми та стандарти гідної праціРомським національним меншинамПро конкурсний відбір проектів Донецької областіЗаробітна плата та умови праці
ІнвалідністьРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення технічними та іншими засобами реабілітаціїОпіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2018Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу
КомандаРева Андрій ОлексійовичКрентовська Ольга ПетрівнаІванкевич Віктор ВікторовичФедорович Наталія ВолодимирівнаШамбір Микола ІвановичЧуркіна Олександра ІгорівнаПопова Лариса Віталіївна
ЛіцензуванняНормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордономРішення у сфері ліцензування
Матеріальні виплати, компенсації та субсидіїСубсидіїДержавні допомоги, компенсаціїВиплати по безробіттюПільги на проїзд
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиСім`яВагітнимДітямВиплати при народженніСоціально-психологічна реабілітація дітейКартки про надання сім"ям соціальних послугМатеринствоДитина
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоПроекти, що підтримуються МБРР
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
Центр підвищення кваліфікації працівників сфери управління Міністерства соціальної політики України (м. Київ)Дніпропетровський інститут професійного розвитку і освітиІнститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (м. Краматорськ)Науково-дослідний інститут праці і зайнятості населення Міністерства соціальної політики України і НАН України (м.Київ)
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівСім`я та дітиОсоби з інвалідністюПенсіїСубсидіїТрудовий кодекс
Очищення владиРезультати проведення перевірки
Державна служба з питань праціДержавна служба у справах ветеранів війни та учасників АТОДержавна служба зайнятостіФонд соціального захисту інвалідів
Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля»Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Промінь»Львівський міжрегіональний центр соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідівДонбаський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідівВінницький центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Промінь"Всеукраїнський центр реабілітації інвалідів "Віра, надія, любов"Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідівДержавний комплекс соціальної реабілітації дітей-інвалідів
ОрганізаціямЛіцензуванняТендериСоціальний діалог
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"Міжвідомча координація оздоровлення та відпочинку дітей
ПенсіїОсобам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії громадянам, що за кордономСпростовуємо міфи про пенсійну систему
Прес-центрЗМІ про насНовиниФотогалереяВідеогалереяКонтакти для ЗМІ
Про міністерствоКомандаСтруктура центрального апарату МіністерстваВідомстваКонтактиВакансіїПрофспілкаГромадська радаМіжнародна діяльністьЕлектронне зверненняЗМІ про насАнонсиВідкриті даніПоложення про Міністерство соціальної політикиПротидія торгівлі людьмиГендерна політикаОчищення владиАнтикорупційна діяльністьГуманітарна допомогаДецентралізація владиКонсультації з громадськістюРеформа Міністерства
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервіси
Санаторно-курортное лікуванняСанаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиСанаторно-курортне лікування ветеранів війниСанаторно-курортне лікування осіб з інвалідністюСанаторно-курортне лікування учасників АТОПерелік санаторно-курортних закладів для спинальників
Сфера зайнятостіПрофесійне навчання дорослого населенняЗайнятість молодіТрудова міграціяМеханізми заохочення зайнятості
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамДержслужбовцямГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиСтрахуванняЦентри захисту
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
ВакансіїІнформація про оголошення конкурсуІнформація про результати конкурсуЗразки документівАрхів вакансій
Відкриті даніДержзакупівліЗвітиМоніторинг
ВідомстваОргани та установи в складі МіністерстваНавчальні заклади та наукові установиДержавні центри комплексної реабілітаціїДержавні підприємстваСанаторії
Норми та стандарти гідної праціЗаробітна платаРобочий час та час відпочинкуУмови праці та охорона праці
Звернення громадянНормативно-правова базаІнформація щодо звернень та прийому громадянЗапитання - відповіді
ЗвітиДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаОбговорення проектів нормативно-правових актівДеякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися!

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися, через аккаунт у соціальній мережі «Facebook»

Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі


 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від                            2018 р. №

Київ

Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

  1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
  2. Визначити уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій у грошовій формі, публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України”.
  3. Установити, що з 1 травня 2019 р. призначення житлової субсидії домогосподарствам, які таку субсидію одержували протягом опалювального періоду 2018–2019 років не у грошовій формі, здійснюється лише після подання нових заяви і декларації, в яких обов’язково зазначається номер мобільного телефону заявника.
  4. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2019 року.

 

 

 

Прем’єр-міністр України                                                      В. ГРОЙСМАН

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від                           2018 р. №

ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України

1. У Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 „Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (ЗП України, 1996 р., № 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 2000 р., № 5, ст. 178; 2018 р., № 37, ст. 1311):

1) у пункті 5:

в абзаці другому слова „за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню” виключити;

2) у пункті 6:

у підпункті 1 слова та цифри „ , а також житлових приміщень (будинків), на які оформлено два і більше окремі особові рахунки, за умови, що особовий рахунок було розділено до 1 травня 2018 р. і опалювана площа частини житлового приміщення кожного домогосподарства, на яку призначається субсидія, не перевищує 120 кв. метрів для квартири, 200 кв. метрів для індивідуального будинку” виключити;

підпункт 6 виключити;

в абзаці сімнадцятому слова і цифри „випадках, передбачених підпунктами 5 і 6” замінити словами і цифрою „випадку, передбаченому підпунктом 5”;

3) у пункті 7:

абзац перший після слів і цифри „пункту 6 цього Положення” доповнити словами „(за виключенням осіб, які вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти)”;

абзац четвертий викласти у такій редакції:

„або інші члени домогосподарства надають соціальні послуги, перебувають у місцях позбавлення волі, під домашнім арештом,  перебувають у складних життєвих обставинах, викликаних тривалою хворобою, що підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я встановленого зразка, є алко- або наркозалежними, що також підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я первинного рівня на підставі довідки встановленого зразка закладу охорони здоров'я, що має право здійснювати ліцензовану діяльність з надання наркологічної допомоги населенню, в якому особа перебуває на диспансерному обліку;”;

абзац шостий після слова „сплачують” доповнити словами „(за них сплачено)”;

4) у пункті 9:

абзац другий викласти у такій редакції:

„До складу домогосподарства включаються всі особи, що зареєстровані (для орендарів, внутрішньо переміщених осіб – особи, які фактично проживають) в житловому приміщенні (будинку). На цих осіб розраховуються соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування і їх доходи враховуються під час призначення житлової субсидії.”;

перше речення абзацу третього після слів „коли батьки розлучені” доповнити словами „або не перебували у шлюбі”;

абзац сьомий після слів „абзаці третьому цього пункту” доповнити словами „(за виключенням осіб, які вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти)”;

5) абзац восьмий пункту 11 викласти у такій редакції:

„У разі призначення житлової субсидії з початку опалювального сезону доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за серпень поточного року, а у разі призначення житлової субсидії з початку неопалювального сезону доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за березень поточного року. В разі призначення житлової субсидії не з початку опалювального (неопалювального) сезону враховується розмір нарахованої пенсії за місяць, що передує місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається житлова субсидія.”;

6) абзац дев’ятнадцятий пункту 12 замінити абзацами такого змісту:

„У разі коли на час звернення за призначенням житлової субсидії особа є непрацюючим пенсіонером, який в останньому місяці періоду, за який враховуються доходи, не мав інших доходів, крім пенсії, до її середньомісячного сукупного доходу враховується розмір нарахованої пенсії за місяць, що передує місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається житлова субсидія.

Доходи, отримані у іноземній валюті, перераховуються в національну валюту за курсом Національного банку України на останній день періоду, за який враховуються доходи.”;

7) у пункті 13:

абзац другий викласти у такій редакції:

”заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі через АТ „Ощадбанк” за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - заява);”;

в абзаці шостому слова „електронного цифрового або електронного підпису” замінити словами „кваліфікованого електронного підпису”;

в абзаці сьомому слова „електронний цифровий або електронний підпис” замінити словами „кваліфікований електронний підпис”;

8) абзац тридцять п’ятий пункту 14 після слів „управління багатоквартирним будинком,” доповнити словами „із зазначенням форми одержання житлової субсидії щомісячно”;

9) пункт 17 після абзацу дев’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:

„Перерахунок житлової субсидії в межах установленого строку її призначення може бути здійснений за зверненням непрацюючого пенсіонера, якщо розрахунок житлової субсидії проводився з урахуванням отриманої заробітної плати.”.

У зв’язку з цим абзаци десятий – вісімнадцятий вважати відповідно абзацами одинадцятим - дев’ятнадцятим;

10) пункт 18 викласти у такій редакції:

„18. Житлова субсидія на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, а також житлово-комунальних послуг надається:

громадянам, які звернулися за призначенням житлової субсидії до 31 грудня 2018 року, -  за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам шляхом перерахування коштів на рахунки управителів багатоквартирного будинку та виконавців комунальних послуг;

громадянам, які звернулися за призначенням житлової субсидії з 1 січня 2019 року, -  за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Мінсоцполітики в АТ „Ощадбанк” на підставі укладеного між Мінсоцполітики та АТ „Ощадбанк” договору (далі – Рахунок для виплати житлових субсидій).

Житлова субсидія на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, а також витрат на управління багатоквартирним будинком, в якому створено об’єднання, надається:

 громадянам, які звернулися за призначення житлової субсидії до 31 грудня 2018 року, -  за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам шляхом перерахування коштів за мешканців, які проживають у будинку, де створено об’єднання, і яким призначено субсидію, на рахунок об’єднання в банківській установі, яке зараховує ці кошти на особові рахунки мешканців, зменшуючи на суму житлової субсидії розмір їх внесків/платежів;

громадянам, які звернулися за призначення житлової субсидії з 1 січня 2019 року, -  за рахунок коштів, передбачених Мінсоцполітики у державному бюджеті для виплати житлової субсидії у грошовій формі, шляхом перерахування коштів на Рахунок для виплати житлових субсидій.

АТ „Ощадбанк” здійснює у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік одержувачів житлової субсидії та коштів, які надходять на Рахунок для виплати житлових субсидій, в розрізі кожного одержувача житлової субсидії (далі – Облікові записи одержувачів житлової субсидії).

У разі зміни одержувача житлової субсидії за адресою домогосподарства структурні підрозділи з питань соціального захисту населення формують реєстр нових одержувачів житлової субсидії, який передається до АТ „Ощадбанк”  у порядку, визначеному підпунктами 1-2 пункту 182 цього Положення.

Залишок коштів за Обліковим записом одержувача житлової субсидії у разі його звернення за іншою адресою АТ „Ощадбанк” продовжує відображати за цим Обліковим записом одержувача житлової субсидії.

АТ „Ощадбанк” здійснює переказ коштів на рахунки управителів багатоквартирного будинку, об’єднань та виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ „Ощадбанк” (його установами) та управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг. У зазначених договорах визначається порядок інформаційного обміну між управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг  та  АТ „Ощадбанк”. Типову форму договору визначає АТ „Ощадбанк” за погодженням з Мінсоцполітики.

Для реалізації механізму надання житлових субсидій у грошовій формі інформаційна взаємодія між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення, Мінсоцполітики, АТ „Ощадбанк” та управителями багатоквартирного будинку, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг здійснюється шляхом обміну електронними документами з використанням  кваліфікованого електронного підпису.

За отриманням інформації щодо будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії одержувачі субсидії звертаються до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.

За отриманням інформації щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості / переплати одержувачі житлової субсидії звертаються до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.

За отриманням інформації щодо операцій, здійснених за Обліковим записом одержувача житлової субсидії щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, одержувачі субсидії звертаються до АТ „Ощадбанк”. Інформація надається в порядку, визначеному АТ „Ощадбанк”.

Житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива надається шляхом перерахування коштів на рахунок громадянина, якому призначено житлову субсидію, в банківській установі чи виплачується йому готівкою відділеннями поштового зв’язку.

Громадяни, яким житлова субсидія надається у грошовій формі, зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг житлової субсидії.

Інші одержувачі житлової субсидії, яким вона надається за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, зобов’язані щомісяця сплачувати обов’язкову частку платежу. У разі коли вартість фактично використаної послуги менша ніж обов’язкова частка витрат на  оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість. Сума житлової субсидії, яка не використана домогосподарством внаслідок економії, зараховується управителем, об’єднанням, виконавцем комунальної послуги на наступні розрахункові періоди протягом сезону, в якому призначено житлову субсидію, як оплата таких послуг та/або витрат на управління багатоквартирним будинком.

Управитель, об’єднання, виконавець комунальної послуги зобов’язані щомісяця зазначати у платіжних документах одержувачів житлової субсидії суму переплати.

Після закінчення опалювального (неопалювального) сезону невикористана сума житлової субсидії повертається управителем, об’єднанням, виконавцем комунальних послуг до державного бюджету в повному обсязі на підставі акта розрахунку загального обсягу невикористаних сум житлової субсидії у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.”;

11) доповнити Положення новими пунктами 181-185 такого змісту:

„181. За Рахунком для виплати житлових субсидій здійснюються такі операції:

1) на Рахунку для виплати житлових субсидій обліковуються суми коштів, які перераховані Мінсоцполітики, з наданням АТ „Ощадбанк” реєстрів нарахованих субсидій, що підлягають зарахуванню на вказаний рахунок та відображенню таких коштів в автоматизованих системах банку в розрізі Облікових записів одержувачів житлової субсидії (далі – Реєстр нарахованих субсидій);

2) з Рахунку для виплати житлових субсидій кошти в розрізі одержувачів житлових субсидій перераховуються управителям, об’єднанням та виконавцям комунальних послуг, інформація про яких вказана у заяві, згідно поданих ними реєстрів про суми нарахованих платежів за послуги (далі – Реєстр нарахованих платежів за послуги);

3) за підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуються з Рахунку для виплати житлових субсидій на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії в АТ „Ощадбанк”, що відкриваються банком одержувачу житлової субсидії на підставі укладеного між Мінсоцполітики та АТ „Ощадбанк” договору;

4) на кінець календарного/бюджетного року залишки коштів, що обліковуються на Рахунку для виплати житлової субсидії за  Обліковими записами одержувачів житлової субсидії, не повертаються до державного бюджету.

182. Облік в автоматизованих системах АТ „Ощадбанк” Облікових записів одержувачів житлової субсидії відбувається в такій послідовності:

1) на підставі поданих громадянами заяв структурні підрозділи з питань соціального захисту населення кожного робочого дня формують реєстри осіб, яким призначено житлову субсидію (далі – Реєстр одержувачів житлової субсидії), які захищеними каналами зв’язку передаються Мінсоцполітики. Форма Реєстру одержувачів житлової субсидії встановлюється договором між Мінсоцполітики та АТ „Ощадбанк”;

2) Мінсоцполітики не пізніше наступного робочого дня передає АТ „Ощадбанк” отримані Реєстри одержувачів житлової субсидії захищеними каналами зв’язку для обліку в автоматизованих системах АТ „Ощадбанк” Облікових записів одержувачів житлової субсидії;

3) АТ „Ощадбанк” протягом наступного робочого дня формує в автоматизованих системах банку Облікові записи одержувачів житлової субсидії, інформацію про які передає до Мінсоцполітики;

4) Мінсоцполітики не пізніше наступного робочого дня передає отримані дані про Облікові записи одержувачів житлової субсидії структурним підрозділам з питань соціального захисту населення;

5) структурні підрозділи з питань соціального захисту населення відображають дані про Облікові записи одержувачів житлової субсидії у списках осіб, яким призначено житлову субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, що подаються управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг відповідно до пункту 14 цього Положення.

У разі зміни відомостей, що були включені до Реєстрів одержувачів житлової субсидії, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення коригують відповідні дані при подальшому формуванні Реєстрів одержувачів житлової субсидії в порядку, визначеному підпунктами             1-4 цього пункту.

183. Фінансування та перерахування житлових субсидій у грошовій формі  відбувається в такій послідовності:

1) структурні підрозділи з питань соціального захисту населення щомісяця формують та передають Мінсоцполітики захищеними каналами зв’язку Реєстри нарахованих субсидій за попередній місяць за формою, встановленою договором між Мінсоцполітики та АТ „Ощадбанк”, які Мінсоцполітики після перевірки на коректність передає до 5 числа АТ „Ощадбанк”;

2) АТ „Ощадбанк” не пізніше наступного робочого дня інформує Мінсоцполітики про можливість подальшої обробки отриманих Реєстрів нарахованих субсидій;

3) Мінсоцполітики протягом двох робочих днів формує реєстр  Реєстрів нарахованих субсидій, який передає АТ „Ощадбанк”, та здійснює переказ коштів на Рахунок для виплати житлових субсидій для відображення таких коштів в автоматизованих системах АТ „Ощадбанк” на Облікових записах одержувачів житлової субсидії. Форма реєстру Реєстрів нарахованих субсидій встановлюється договором між Мінсоцполітики та АТ „Ощадбанк”.

У разі якщо загальна сума поданих структурними підрозділами з питань соціального захисту населення Реєстрів нарахованих субсидій більша за наявні фінансові призначення, черговість фінансування реєстрів визначає робоча група, що утворюється в Мінсоцполітики.

При цьому інформація про загальні суми коштів у Реєстрах нарахованих субсидій, що підлягають фінансуванню, відображається в реєстрі Реєстрів нарахованих субсидій;

4) АТ „Ощадбанк” перевіряє наявність розбіжностей між сумою перерахованих Мінсоцполітики коштів і сумою в реєстрі Реєстрів нарахованих субсидій і у разі відсутності розбіжностей не пізніше наступного робочого дня здійснює зарахування коштів на Рахунок для виплати житлових субсидій та відображає такі суми коштів в автоматизованих системах АТ „Ощадбанк” за Обліковими записами одержувачів житлової субсидії.

У разі виявлення розбіжностей між сумою перерахованих Мінсоцполітики коштів і сумою в реєстрі Реєстрів нарахованих субсидій АТ „Ощадбанк” повертає Мінсоцполітики реєстр Реєстрів нарахованих субсидій та перераховані кошти.

Мінсоцполітики не пізніше наступного робочого дня усуває виявлені розбіжності та повторно направляє АТ „Ощадбанк” виправлений реєстр Реєстрів нарахованих субсидій та здійснює перерахування відповідних коштів;

5) за результатами виконання дій, визначених підпунктом 4 цього пункту, АТ „Ощадбанк” не пізніше наступного робочого дня повертає Мінсоцполітики реєстр Реєстрів нарахованих субсидій та Реєстри нарахованих субсидій із зазначенням в них інформації про суми зарахованих коштів та коштів, що не зараховані і підлягають поверненню Мінсоцполітики, а також причини їх незарахування. АТ „Ощадбанк” повертає загальну суму незарахованих коштів на рахунок Мінсоцполітики.

Мінсоцполітики протягом одного робочого дня перевіряє чи відповідає загальна сума перерахованих коштів інформації АТ „Ощадбанк”, зазначеній в реєстрі Реєстрів нарахованих субсидій та Реєстрах нарахованих субсидій щодо сум зарахованих та незарахованих коштів, а також сумі повернутих Мінсоцполітики незарахованих коштів.

У разі виявлення невідповідності зазначеної інформації Мінсоцполітики повертає АТ „Ощадбанк” реєстр Реєстрів нарахованих субсидій та Реєстри нарахованих субсидій, а також суму повернутих Мінсоцполітики незарахованих коштів для уточнення відповідних даних в одноденний термін.

6) Мінсоцполітики не пізніше наступного робочого дня передає отримані від АТ „Ощадбанк” дані щодо зарахованих / незарахованих сум субсидії структурним підрозділам з питань соціального захисту населення;

7) структурні підрозділи з питань соціального захисту населення уточнюють інформацію, що унеможливила зарахування коштів житлової субсидії, і включають незараховані суми коштів до Реєстрів нарахованих сум субсидій наступних періодів.

184. Перерахування коштів з Рахунку для виплати житлових субсидій на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг здійснюється АТ „Ощадбанк”  в такій послідовності:

1) управителі, об’єднання, виконавці комунальних послуг, які уклали з АТ „Ощадбанк” договори, щомісячно до 13 числа (включно) подають АТ „Ощадбанк” реєстри одержувачів житлової субсидії з даними про Облікові записи одержувачів житлової субсидії, нараховані суми за спожиті послуги у попередньому місяці та загальні суми до сплати, що включають заборгованість/переплату за попередні періоди окремо по кожному виду послуги (крім витрат на управління багатоквартирним будинком) (далі – Реєстр нарахованих сум платежів).

Форму Реєстру нарахованих сум платежів визначає АТ „Ощадбанк” та оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті.

Управителі, об’єднання, виконавці комунальних послуг щомісячно сплачують комісійну винагороду АТ „Ощадбанк”, яка передбачена відповідними договорами між управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг та АТ „Ощадбанк”. Розмір комісійної винагороди АТ „Ощадбанк” не може перевищувати 0,7 відсотка суми платежів.

Тарифи (комісійні винагороди) за надання послуг АТ „Ощадбанк”  встановлюються банком відповідно до законодавства про банки і банківську діяльність, правил банківського обслуговування та внутрішніх документів банку;

2) АТ „Ощадбанк” на підставі отриманих Реєстрів нарахованих сум платежів до 18 числа кожного місяця здійснює перерахування коштів загальними сумами з Рахунку для виплати житлової субсидії на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг з наданням Реєстрів нарахованих сум платежів, із зазначенням інформації про перерахування коштів.

У разі якщо загальна сума нарахованих платежів, поданих управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг в Реєстрах нарахованих сум платежів, за конкретним одержувачем субсидії більша за суму коштів, відображену на Обліковому записі одержувача житлової субсидії в автоматизованих системах АТ „Ощадбанк”, встановлюється така послідовність перерахування коштів за послуги (витрати): постачання та розподілу природного газу, постачання теплової енергії, постачання та розподілу електричної енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами, послуги з управління багатоквартирним будинком (витрат на управління багатоквартирним будинком), внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами.

У разі якщо в Реєстрах нарахованих сум платежів не містяться дані про  Обліковий запис одержувача житлової субсидії або відповідний Обліковий запис одержувача житлової субсидії відсутній в автоматизованих системах АТ „Ощадбанк”, банк не здійснює переказ коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг;

3) АТ „Ощадбанк” протягом доби після здійснення перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг інформує одержувача субсидії шляхом надсилання йому смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги. У смс-повідомленні обов’язково зазначаються дані про наявний залишок платежу за кожним видом послуг та перелік послуг, по яких від управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг АТ „Ощадбанк” не отримано Реєстри нарахованих сум платежів;

4) АТ „Ощадбанк” щомісячно до 5 числа надає Мінсоцполітики за попередній місяць дані про:

 кількість Облікових записів одержувачів житлових субсидій в розрізі структурних підрозділів з питань соціального захисту населення;

суму нарахованих субсидій; суму профінансованих субсидій, суму коштів, зарахованих на Рахунок для виплати житлових субсидій, суму коштів повернутих, Мінсоцполітики; залишок коштів на Рахунку для виплати житлових субсидій в розрізі структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та Облікових записів одержувачів житлової субсидії;

нараховані суми за спожиті послуги у попередньому місяці; суми до сплати, що включають заборгованість/переплату за попередні періоди в розрізі структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та видів послуг.

185. Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на Рахунку для виплати житлової субсидії, відображені на Облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються одержувачам житлових субсидій АТ „Ощадбанк” шляхом перерахування вказаних коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкритих в АТ „Ощадбанк” відповідно до підпункту 3 пункту 181 цього Положення, про що АТ „Ощадбанк” інформує одержувачів субсидії шляхом відправлення смс-повідомлень.”;

12) у пункті 22:

абзац другий викласти у такій редакції:

„домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість за житлово-комунальні послуги, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день припинення надання такої послуги (послуг);”

абзац третій виключити;

абзац шістнадцятий викласти у такій редакції:

„У випадках, зазначених в абзацах четвертому - восьмому цього пункту, на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, який призначив житлову субсидію, сума надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії повертається  громадянином до державного бюджету.”;

13) доповнити Положення новими пунктами 24-25такого змісту:

 „24. Ведення бухгалтерського обліку, відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

25. Складення і подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.”.

2. Пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. № 1156 „Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії” (Офіційний вісник України, 1998 р., № 30, ст. 1129; 2000 р., № 5, ст. 178; 2014 р., № 73, ст. 2064; 2015 р., № 22, ст. 607; 2016 р., № 35, ст. 1368) доповнити новим абзацом такого змісту:

„Норми, визначені абзацом шостим цього пункту, не застосовуються до громадян, які звернулися за призначенням житлової субсидії після 1 січня 2019 року.”.

 


Додаткові матеріали



Обговорення

Кількість користувачів, що приймають участь в обговорюванні проекту:
855
Додано пропозицій:
248
Підтримка проекту:Так:362  Ні:484
Обговорення з 21 Листопада 2018р. по 21 Грудня 2018р.

Всі Обговорення проектів нормативно-правових актів