Цифровізація соціальних послуг: у Полтаві анонсували навчання в межах бета-тесту функціоналу електронного кейс-менеджменту
Напередодні бета-тестування фунціоналу електронного кейс-менеджменту, яке охопить 4 пілотні регіони, представники ОСЗН та надавачі соціальних послуг пройдуть спеціальне навчання. Цю та інші можливості анонсували у Полтаві – тут пройшов третій захід у межах серії «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент». Його організували Мінсоцполітики спільно з Полтавською ОВА за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
Завдяки електронному кейс-менеджменту подати заяву на отримання соціальної послуги можна буде онлайн. Перш ніж функціонал запрацює по всій Україні, його можливості випробують у громадах Полтавської, Вінницької, Дніпропетровської та Черкаської областей. Понад пів тисячі фахівців, які долучаться до бета-тестування, пройдуть навчання – на Полтавщині воно розпочнеться уже 14 червня.
«Цього року ми активно цифровізуємо соціальні послуги – це абсолютно новий досвід, адже нічого подібного в Україні раніше не було. Для нас важлива співпраця з пілотними областями, зокрема Полтавською, щоб інструмент був зручним для кожної сторони, яка залучена до процесу. Як відомо, основними бар'єрами на шляху цифровізації є нестача спільного розуміння та пріоритетів. Але це не наша історія, бо, навпаки, залучаємо усіх до обговорення та дискусій» – сказав Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Про низку проєктів, які зараз впроваджує Мінсоцполітики з іншими інституціями, в режимі онлайн розповіла Уляна Токарєва, заступниця Міністра соціальної політики. Серед них – введення у медичних закладах посади соціального працівника, який надає підтримку людині з інвалідністю або функціональними порушеннями.
«Саме цифрові інструменти дозволять нам подолати перепони та налагодити взаємодію з усіма дотичними секторами», – додала Уляна Токарєва. Вона також закликала громади надавати свої пропозиції щодо цифровізації соціальних послуг, адже це дозволить швидше реагувати на виклики, з якими стикаються на місцях.
«У Полтавській області з початку повномасштабного вторгнення зростає потреба у соціальній підтримці, тож ми повинні подбати про доступність послуг. Переконаний, що впровадження електронного кейс-менеджменту і наш досвід у бета-тестуванні принесе користь усім, але насамперед людям, які отримуватимуть соціальні послуги», – наголосив Володимир Василенко, заступник начальника Полтавської ОВА.
Серед особливостей навчання:
необмежена кількість учасників – у пілотних громадах долучатися можуть усі охочі;
доступ до матеріалів – записи можна переглядати у зручний час, навіть в умовах мережевих обмежень;
постійна підтримка – швидко розібратися у питаннях допоможуть у групових чатах, а також фахівці ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України».
За словами Юрія Коновалова, директора ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України», у квітні 2024-го запрацювала гаряча лінія для користувачів Єдиної інформаційної системи соціальної сфери. Оперативну консультаційну підтримку можна отримати за номером 0 800 301 567 – дзвінки у межах України безкоштовні.
Учасників заходу також ознайомили із роботою електронних кабінетів користувачів. Так, розробники функціоналу та представники ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» продемонстрували процеси:
створення та подання заяви на отримання соціальної послуги;
розгляд звернення, прийняття рішення та призначення кейс-менеджера;
перегляд справи у кабінеті кейс-менеджера.
Нагадаємо, що раніше у Вінниці стартувала серія регіональних заходів про електронний кейс-менеджмент, а в Дніпрі анонсували бета-тестування його функціоналу.
Постанова Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 р. № 587 і від 14 квітня 2021 р. № 404"
Всі Кейс-менеджмент