Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаТанасишин Назар ДмитровичКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаПублічні закупівліОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (Сайт Мінсоцполітики, електронна послуга „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини”, Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї, система обліку гуманітарної допомоги, „Електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (Сайт Мінсоцполітики, електронна послуга „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини”, Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї, система обліку гуманітарної допомоги, „Електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади)

12 Січня 2024, 14:58

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (Сайт Мінсоцполітики, електронна послуга „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини”, Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї, система обліку гуманітарної допомоги, „Електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади)

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-10-009378-a.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021 : 2015  72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою  (Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (Сайт Мінсоцполітики, електронна послуга „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини”, Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї, система обліку гуманітарної допомоги, „Електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:           

Послуги з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері є складовою частиною системи життєзабезпечення роботи центрального апарату Міністерства соціальної політики України.

Реалізація послуг дозволить забезпечити стабільне функціонування таких інформаційних систем:

електронна послуга „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини”;

Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї;

система обліку гуманітарної допомоги;

сайт Мінсоцполітики, в частині забезпечення хостингу та технічного захисту персональних даних громадян України, які використовуються при попередній реєстрації для надання окремих видів адресної соціальної допомоги;

електронна соціальна послуга „Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3-х років „Муніципальна няня”;

систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади.

Адміністрування  автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері (далі – інформаційні системи) включає в себе:

           обробку персональних даних інформаційних систем, зокрема збирання даних, реєстрацію, накопичення, формування знеособлених масивів даних, копіювання, поновлення та реплікацію баз даних, передачу даних зовнішнім та внутрішнім користувачам за встановленими  регламентами обміну, аналіз інформації баз даних за запитами Мінсоцполітики;

           ведення довідників інформаційних систем;

           консультування користувачів з питань наповнення та використання інформаційних ресурсів;

          технічне і технологічне супроводження функціонування інформаційних систем обробки даних;

          проведення моніторингу роботи інформаційних систем та їх баз даних;

          захист інформаційних систем, зокрема захист цілісності їх баз даних, апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних, захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання, незаконного копіювання, спотворення, знищення даних, забезпечення безпеки персональних даних;

     надання/обслуговування в установленому порядку доступу до інформаційних систем

користувачам.

  Об’єкт обслуговування характеризується такими основними параметрами:

сервери баз даних індивідуальні, кількість –  3;

сервери застосувань індивідуальні, кількість –  3;

сервери інтегровані –  баз даних разом із застосуваннями, кількість –  3;

операційні системи – Oracle Cent OS7, SUSE Linux 11, Windows 2008 R2 Std,

Windows 2016 Std;

Для забезпечення надійності та стабільності функціонування інформаційних систем адміністрування повинно відповідати таким вимогам:

99,9% - безперервний час роботи або доступності користувачів до інформаційних ресурсів інформаційних систем;

у випадку будь-якого програмного або апаратного збою роботи інформаційних систем їх функціонування має бути відновлено до працездатного стану протягом не більше 6 годин з моменту приведення апаратної частини в робочий стан;

12 годин – максимально допустимий період порушення роботи, протягом яких інформаційні ресурси інформаційних систем можуть бути недоступними без настання неприйнятних наслідків;

в разі пошкодження інформаційних ресурсів інформаційних систем вони повинні бути відновлені  із архіву резервної копії не старшої 24 годин;

послуги з з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері надаються щоденно, крім вихідних та святкових днів в режимі 8 годин на добу з 900 до 1800.

стабільність роботи інформаційних систем має забезпечуватися за наступних аварійних ситуацій:

відмова апаратного забезпечення;

відмова мережевої інфраструктури;

втрата живлення центру обробки даних.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

         Виконавцем послуг з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері є Державне підприємство „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України” зі 100-відсотковою часткою державного майна у статутному капіталі.

         Розмір бюджетного призначення на надання послуг з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню в соціальній сфері  за бюджетною програмою КПКВК  2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту”  на 2024 рік становить 8 211 600,00 гривень і базується на таких складових.

         Трудомісткість послуг з адміністрування автоматизованих систем та комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів, які надають послуги населенню  в  соціальній сфері оцінюється у 114,0 людино-місяців, що при тривалості робіт 12 місяців, потребує трудових ресурсів у кількості 9,5 фахівців (114 : 12 = 9,5).

         Планова кошторисна калькуляція вартості послуг за предметом закупівлі складається з таких основних статей затрат, що розраховуються з використанням значень наступних економічних параметрів, які поширюються на державні підприємства з часткою

державного майна у статутному капіталі більш ніж 50 відсотків.

 

№ п/п

Стаття витрат

Параметр

Значення парамет­ру

Сума витрат,

грн.

1.

Витрати на оплату праці 9,5 фахівців протягом 12 місяців (фонд оплати праці)

Середня заробітна плата 1-го фахівця, грн.

35000,00

3990000,00

2.

Відрахування на соці­альне страхування із заробітної плати

Єдиний соціальний внесок, відсоток від фонду оплати праці

22,00

877800,00

3.

 

Інші непрямі (накладні) витрати

Відсоток від фонду оплати праці

39,38

1571262,00

4.

 

Собівартість

Сума статей 1 – 3

 

6439062,00

5.

Прибуток

Відсоток до собівар­тості (рентабельність)

 

403938,00

6.

Повна вартість

Сума статей 4 – 5

 

6843000,00

7.

Податок на додану вартість

Відсоток до повної вартості

20,00

1368600,00

8.

Кошторисна вартість послуг

Сума статей 6 – 7

 

8211600,00

 

У наведеній плановій кошторисній калькуляції вартості послуг визначений такий рівень коштів, що перераховується на користь держави:

 № п/п

Платежі на користь держави

Сума для розрахунку платежу

Відсоток від суми для розрахунку платежу*

Сума платежу на користь держави

1.

Прибутковий податок на доходи фізичних осіб

3 990 000,00

19,50

778 050,00

2.

Відрахування на соціальне страхування із заробітної плати

3 990 000,00

22,00

877 800,00

3.

Податок на додану вартість (до повної вартості послуг за мінусом податкового кредиту)

6 843 000,00

18,00

(20-2)

1 231 740,00

4.

Податок на прибуток

403 938,00

18,00

72 708,84

5.

Частина чистого прибутку, що перераховується до державного бюджету

331 229,16

80,00

264 983,33

 

Разом перераховується на користь держави

 

 

3 225 282,17

*Примітка: Значення встановлені чинним податковим законодавством.



Всі Публічні закупівлі