Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиCоціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практики
ДП "Інформаційно-обчислювальний центр"ДП "Соцінформ"ДП "Технік"ДП "Центр сертифікації технічних засобів реабілітації та послуг"Казенні та державні експериментальні протезно-ортопедичні підприємства
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоціальні послугиПатронатна сім"яНаставництвоПрийомна сім"я/Дитячий будинок сімейного типуОпіка/ПіклуванняУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Переселенцям з зони АТОПереселенцям з КримуБезпритульнимЮридична допомогаВетеранам війни та учасникам АТО
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отриманняГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформації
Е-сервісиДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"
ГромадянамЗвернення громадянПенсіїМатеринство, сім'я, дітиМатеріальні виплати, компенсації та субсидіїІнвалідністьСоціальні гарантіїБланкиОздоровлення та відпочинок дітейСфера зайнятостіСанаторно-курортное лікуванняПублічна інформаціяІнформація для переміщених осібПерепідготовка військовослужбовцівВолонтерствоЗаробітна плата та умови праці
ІнвалідністьРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спецавтотранспортомОпіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2018
КомандаРева Андрій ОлексійовичКрентовська Ольга ПетрівнаІванкевич Віктор ВікторовичФедорович Наталія ВолодимирівнаШамбір Микола ІвановичЧуркіна Олександра ІгорівнаПопова Лариса Віталіївна
ЛіцензуванняНормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордономРішення у сфері ліцензування
Матеріальні виплати, компенсації та субсидіїСубсидіїДержавні допомоги, компенсаціїВиплати по безробіттюПільги на проїзд
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиСім`яВагітнимДітямВиплати при народженніСоціально-психологічна реабілітація дітейКартки про надання сім"ям соціальних послугМатеринствоДитина
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоПроекти, що підтримуються МБРР
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
Центр підвищення кваліфікації працівників сфери управління Міністерства соціальної політики України (м. Київ)Дніпропетровський інститут професійного розвитку і освітиІнститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (м. Краматорськ)Науково-дослідний інститут праці і зайнятості населення Міністерства соціальної політики України і НАН України (м.Київ)
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівСім`я та дітиОсоби з інвалідністюПенсіїСубсидіїТрудовий кодекс
Очищення владиРезультати проведення перевірки
Державна служба з питань праціДержавна служба у справах ветеранів війни та учасників АТОДержавна служба зайнятостіФонд соціального захисту інвалідів
Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля»Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Промінь»Львівський міжрегіональний центр соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідівДонбаський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідівВінницький центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Промінь"Всеукраїнський центр реабілітації інвалідів "Віра, надія, любов"Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідівДержавний комплекс соціальної реабілітації дітей-інвалідів
ОрганізаціямЛіцензуванняТендери
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"Міжвідомча координація оздоровлення та відпочинку дітей
ПенсіїЗагальні положенняІнвалідамПрацюючим пенсіонерамВиди пенсійПризначення та перерахунокПенсії громадянам, що за кордономДовідкова інформація
Прес-центрЗМІ про насНовиниФотогалереяВідеогалереяКонтакти
Про міністерствоКомандаСтруктура центрального апарату МіністерстваВідомстваКонтактиВакансіїПрофспілкаГромадська радаМіжнародна діяльністьЕлектронне зверненняЗМІ про насАнонсиВідкриті даніПоложення про Міністерство соціальної політикиПротидія торгівлі людьмиГендерна політикаОчищення владиАнтикорупційна діяльністьГуманітарна допомогаДецентралізація владиКонсультації з громадськістюРеформа Міністерства
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервіси
Санаторно-курортное лікуванняСанаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиСанаторно-курортне лікування ветеранів війниСанаторно-курортне лікування осіб з інвалідністюСанаторно-курортне лікування учасників АТОПерелік санаторно-курортних закладів для спинальників
Сфера зайнятостіПрофесійне навчання дорослого населенняЗайнятість молодіТрудова міграціяМеханізми заохочення зайнятості
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамДержслужбовцямГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиСтрахуванняЦентри захисту
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
ВакансіїІнформація про оголошення конкурсуІнформація про результати конкурсуЗразки документівАрхів вакансій
Відкриті даніДержзакупівліЗвітиМоніторинг
ВідомстваОргани та установи в складі МіністерстваНавчальні заклади та наукові установиДержавні центри комплексної реабілітаціїДержавні підприємстваСанаторії
Заробітна плата та умови праціЗаробітна платаРобочий час та час відпочинкуУмови праці та охорона праці
Звернення громадянНормативно-правова базаІнформація щодо звернень та прийому громадянЗапитання - відповіді
ЗвітиДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаРеформиАндрій Рева: Готуються законодавчі зміни, за якими стаж визначатиметься автоматично, а коефіцієнт – за бажанням пенсіонера (ОНОВЛЕНО)

Андрій Рева: Готуються законодавчі зміни, за якими стаж визначатиметься автоматично, а коефіцієнт – за бажанням пенсіонера (ОНОВЛЕНО)

5 Березня 2018, 12:40

Пенсійна реформа, що стартувала в жовтні 2017 року, встановила соціальну справедливість у пенсійному забезпеченні. А торкнулась вона більше, ніж 11 мільйонів пенсіонерів.

Пенсійна реформа дозволила переглянути пенсії в бік зростання більш як для 10 млн. наших співгромадян. Це збільшення було диференційованим, тобто, різним для кожного пенсіонера. Якщо до реформи із 11,7 млн. пенсіонерів майже 8,5 млн. отримували однакову пенсію, то завдяки реформі вдалося відновити соціальну справедливість в питаннях пенсійного забезпечення. Більш як для 4 млн. пенсіонерів зростання пенсії склало понад 500 грн. на місяць. У першу чергу це стосувалося людей, які чесно працювали в народному господарстві і мали великий стаж і заробіток.

«Завдяки реформі відійшли в минуле спеціальні пенсії для державних службовців, податківців, митників та інших категорій привілейованих громадян, яким пенсію обчислювали за спеціальними нормами 15 різних законів! Віднині для кожного громадянина пенсія розраховується за єдиною формулою, головними елементами якої є трудовий стаж і розмір заробітку, з якого сплачено страхові внески,- зазначив Міністр соціальної політики України Андрій Рева. - Тепер пенсія кожного українця залежить не від його соціального статусу, не від посади, яку він займав на державній службі, а виключно від критеріїв, які є однаковими для всіх. Уряд на практиці реалізував конституційний принцип рівності громадян перед Законом».

Водночас, реформа висвітлила проблемні моменти, які існували в радянських соціально-економічних реаліях, в яких довелося жити і працювати громадянам, які сьогодні знаходяться на заслуженому відпочинку. Майже 3 млн. пенсіонерів, котрі мають повний страховий стаж, отримали незначне підвищення пенсії внаслідок того, що у них була маленька зарплата. У першу чергу це стосується колгоспників, молодших медичних працівників, працівників дошкільних начальних закладів та інших трударів, які не покладаючи рук працювали на благо суспільства і держави.

«Сама пенсійна реформа – це дзеркало, і це дзеркало відобразило соціально – економічні реалії, в яких жили й працювали люди, тобто, реалії Радянського Союзу. Ці реалії, на жаль, не були справедливими і люди, які довго працювали й отримували маленьку заробітну плату, на виході отримали маленьку пенсію. Не тому, що реформа погана, чи формула не правильна, а тому, що тоді була соціальна несправедливість. Особливо неприйнятним фактом є те, що з 3 млн. цих пенсіонерів, майже 2,5 млн складають українські жінки!» - наголошує Андрій Рева.

Саме тому, Мінсоцполітики готує відповідні законодавчі зміни, що дозволять виправити кричущу соціальну несправедливість щодо цих людей. При цьому, слід зауважити, що формула для розрахунку пенсій є незмінною. Несправедливою є не формула, а та соціально-економічна дійсність, в якій жили і працювали наші пенсіонери. Мова йде про запровадження і реалізацію додаткових гарантій для тих, хто чесно працював і повністю виконав умови пенсійного страхування.

І друга проблема, яка проявилася під час проведення пенсійної реформи – зниження коефіцієнту індивідуального заробітку для людей, які продовжують працювати після призначення їм пенсії. Склалася парадоксальна ситуація, коли громадяни продовжують працювати, зростає їх стаж, але завдяки тому, що знижується їх заробіток, падає індивідуальний коефіцієнт заробітку. Тобто, чим довше працює людина, тим меншою є його пенсія.

«Звичайно, що ми повинні виправити цю несправедливість, - каже Міністр. - Аби вирішити цю проблему, ми запропонуємо на законодавчому рівні закріпити автоматичне донарахування стажу. А коефіцієнт заробітку пенсіонери зможуть визначати за власним бажанням».



Всі Реформи