Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаТанасишин Назар ДмитровичКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаНормативно-правові акти№ 1436, 1 Жовтня 2018 р.

Наказ Міністерства соціальної політики України
Про виділення коштів з державного бюджету на реалізацію проектів – переможців конкурсу

1436     1 Жовтня 2018 р.

 

М І Н І С Т Е Р С Т В О

СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

 Н А К А З

м. Київ

01.10.2018                                                                            1436

 

Про виділення коштів з державного бюджету на реалізацію проектів – переможців конкурсу

 

 

Відповідно до пункту 15 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку заходів із створення робочих місць для відтворення та розвитку інфраструктури Донецької області, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 червня 2018 року № 454, розділу ІІІ пункту 9 Положення про конкурсну комісію з відбору проектів створення робочих місць для відтворення та розвитку інфраструктури Донецької області, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 18 липня 2018 року № 1028, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23 липня 2018 року за № 855/32307, Протоколу № 2засідання конкурсної комісії з відбору проектів створення робочих місць для відтворення та розвитку інфраструктури Донецької області від 28 вересня 2018 року

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Виділити кошти з державного бюджету в межах бюджетних призначень на реалізацію проектів – переможців конкурсу згідно з переліком, що додається.

2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря В. Іванкевича.

 

 

Міністр                                                                                                              А. Рева

 

Додаток       

                                                                           до наказу Міністерства      

             соціальної політики України

від 01.10.2018  № 1436

 

Перелік

проектів – переможців конкурсного відбору (із зазначенням розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та обсягу бюджетних асигнувань, які спрямовуватимуться на реалізацію проектів)

 

1) № 1 ,,Створення ,,Мобільного офісу” для надання адміністративних послуг та соціальних послуг населенню” (Слов’янська міська рада, обсяг бюджетних асигнувань – 4 000,0 тис. грн);

2) № 4 ,,Покращення соціальної реабілітації – інвестиція в здорове майбутнє” (Виконавчий комітет Добропільської міської ради, обсяг бюджетних асигнувань – 1 200,0 тис. грн);

3)  №  22 „Створення Мобільного офісу для надання соціальних, адміністративних та інших публічних послуг” (Виконавчий комітет Бахмутської міської ради, обсяг бюджетних асигнувань – 4 000,0 тис. грн);

4) № 18 „Створення робочих місць для відтворення та розвитку інфраструктури Волноваського району (придбання мобільних офісів надання адміністративних та соціальних послуг)” (Волноваська районна державна адміністрація, обсяг бюджетних асигнувань – 11 990,0 тис. грн);

5) № 30 ,,Придбання мобільного офісу для надання послуг у соціальній сфері у Слов’янському районі” (Слов’янська районна державна адміністрація Донецької області, обсяг бюджетних асигнувань – 3 800,0 тис. грн);

6) № 10 ,,Створення робочих місць для відтворення та розвитку інфраструктури Добропільської громади” (Виконавчий комітет Добропільської міської ради, обсяг бюджетних асигнувань – 4 000,0 тис. грн);

7) № 11 „Мобільний офіс надання адміністративних, соціальних та інших публічних послуг мешканцям Великоновосілківського району” (Великоновосілківська районна державна адміністрація, обсяг бюджетних асигнувань – 3 990,0 тис. грн);

8) № 9 „Придбання мобільного офісу для надання адміністративних та соціальних послуг” (Черкаська селищна рада, обсяг бюджетних
асигнувань – 3 990,0 тис. грн);

9) № 21 „Мобільний офіс надання соціальних, адміністративних та інших публічних послуг мешканцям Мангушського району” (Мангушська районна державна адміністрація, обсяг бюджетних асигнувань – 3 990,0 тис. грн);

10) № 8 „Створення нових можливостей надання адміністративних та соціальних послуг мешканцям міста Краматорська, які мешкають у віддалених районах, селищах та селах” (Виконавчий комітет Краматорської міської ради, обсяг бюджетних асигнувань – 8 000,0 тис. грн);

11) № 20 „Створення мультифункціонального пересувного (мобільного) центру надання послуг населенню Олександрівської об’єднаної територіальної громади (шляхом придбання мобільного офісу комплектації
модуля-трансформера, виготовленого на базі вантажного автомобіля)” (Олександрівська селищна рада, обсяг бюджетних асигнувань – 3 950,0 тис. грн);

12) № 29 „Створення Мобільного офісу для надання соціальних, адміністративних та інших публічних послуг” (Соледарська міська рада, обсяг бюджетних асигнувань – 3 600,0 тис. грн);

13) № 23 „Придбання двох мобільних (виїзних) офісів надання адміністративних та соціальних послуг мешканцям Дружківської ОТГ (перспективної)” (Виконавчий комітет Дружківської міської ради, обсяг бюджетних асигнувань – 7 990,0 тис. грн);

14) №  7 ,,Створення мобільного культурно-дозвіллєвого центру обслуговування сільського населення Приазовського регіону на базі
КЗ ,,Нікольський районний будинок культури Нікольської районної ради Донецької області” (Нікольська районна державна адміністрація, обсяг бюджетних асигнувань – 4 645,573 тис. грн);

15) № 13 „Придбання музичної звукопідсилюючої апаратури для
КЗ „Республіканська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Нікольської районної ради Донецької області” (Нікольська районна державна адміністрація, обсяг бюджетних асигнувань – 48,791 тис. грн);

16) № 19 „Створення робочих місць для відтворення та розвитку інфраструктури Новодонецької об’єднаної громади” (Новодонецька селищна рада, обсяг бюджетних асигнувань – 3 990,0 тис. грн);

17) № 3 ,,Створення ,,Соціального офісу” у місті Добропілля шляхом модернізації та переоснащення Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради, за адресою: Донецька область, м. Добропілля,
просп. Шевченка, буд. 15” (Виконавчий комітет Добропільської міської ради, обсяг бюджетних асигнувань – 924,25 тис. грн);

18) № 12 „Створення Мобільного офісу надання адміністративних та соціальних послуг мешканцям Нікольського району” (Нікольська районна державна адміністрація, обсяг бюджетних асигнувань – 4 000,0 тис. грн);

19) № 6 ,,Удосконалення системи надання соціальних послуг – розвиток, орієнтований на громаду” шляхом придбання спеціально обладнаного транспортного засобу для перевезення людей з обмеженими можливостями, оснащенного комп’ютерною та офісною технікою для роботи мобільного соціального офісу; впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та комплексної системи безпеки” (Дружківська міська рада, обсяг бюджетних асигнувань – 1 701,346 тис. гривень).



Всі Нормативно-правові акти