Продовжено кінцевий термін подання пропозицій в межах торгів № ICB-A10
08/02/2022
Запрошення до участі в торгах
Україна
Модернізація системи соціальної підтримки населення України
Позика№ 8404-UA
Договір: Оснащення комп’ютерним обладнанням територіальних громад для виконання функцій у сфері соціального захисту населення та захисту прав дітей
Ідентифікаційний номер пакету (згідно з Планом закупівель): ICB-A10
1. Це Запрошення до участі у торгах (ЗУТ) видається слідом за Загальним повідомленням про закупівлі (ЗПЗ) в рамках цього проекту, опублікованим у Development Business 30 грудня 2014 року.
2. Україна отримала позику від Міжнародного банку реконструкції та розвитку для реалізації проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» та має намір використати частину коштів цієї позики для здійснення платежів в рамках Договору № ICB-A10 «Оснащення комп’ютерним обладнанням територіальних громад для виконання функцій у сфері соціального захисту населення та захисту прав дітей».
3. Міністерство соціальної політики України цим запрошує правомочних Учасників торгів надавати у запечатаному вигляді пропозиції щодо закупівлі «Оснащення комп’ютерним обладнанням територіальних громад для виконання функцій у сфері соціального захисту населення та захисту прав дітей». Термін поставки товарів покупцю становить 90 днів від дати підписання договору. Термін доставки товарів у кінцеві пункти призначення становить 150 днів від дати підписання договору. Від Постачальника не вимагається надання будь-яких супутніх послуг окрім послуг, пов’язаних із транспортуванням товарів, а саме: (1) відповідальне зберігання товарів на складі в країні Покупця протягом періоду з дати розмитнення Покупцем (для товарів, що постачаються з-за кордону) або з дати поставки (для товарів, що постачаються з країни Покупця) до дати доставки до пункту(ів) кінцевого призначення; (2) завантаження, розвантаження та занесення товарів у цільові приміщення (повинно здійснюватися виключно у робочі дні з 9:30 до 16:30); (3) розпакування обладнання, включення та демонстрація його цілісності та працездатності; (4) надання детальної інструкції з експлуатації та техобслуговування для кожної відповідної одиниці Товарів, що постачаються. А отже, вартість таких послуг повинна бути включена до вартості транспортування у відповідній Таблиці цін.
4. Кваліфікаційні вимоги є такими:
(a) Якщо Учасник торгів є виробником:
(i) Фінансова спроможність
Учасник торгів повинен надати документальні підтвердження (завірену фінансову звітність), що демонструють відповідність наступній вимозі: середній щорічний обіг щонайменше 1,5 мільйони доларів США за останні п'ять (5) повних фіскальних років, починаючи з 1 січня 2016 року.
Місцеві Учасники торгів повинні подати документальні свідчення відсутності заборгованості перед податковими органами.
(ii) Досвід та технічна спроможність
Учасники торгів повинні надати документальні свідчення, щоб продемонструвати свою відповідність наступним вимогам щодо досвіду: як мінімум десять (10) років досвіду виготовлення аналогічних апаратних засобів.
Якщо Учасником торгів є об'єднання підприємств (ОП), щонайменше один член ОП окремо повинен відповідати вищевказаній вимозі (а)(ii), а всі члени ОП колективно повинні відповідати вищевказаній вимозі (a)(i).
(b) Якщо Учасник торгів не є виробником:
Якщо Учасник не є виробником, але пропонує товар від імені Виробника, подавши заповнену Форму Дозволу виробника (Розділ IV, Форми конкурсної пропозиції), тоді Учасник повинен відповідати наступним вимогам:
(i) Фінансові можливості
Учасник торгів повинен надати документальні підтвердження (завірену фінансову звітність), що демонструють відповідність наступній вимозі: середній щорічний обіг щонайменше 1,5 мільйони доларів США за останні п'ять (5) повних фіскальних років, починаючи з 1 січня 2016 року.
Місцеві Учасники торгів повинні надати документальне підтвердження відсутності заборгованості перед податковими органами
(ii) Досвід та технічні можливості
Учасник повинен продемонструвати, що він успішно завершив щонайменше один договір на постачання комп’ютерного обладнання на суму щонайменше 2 млн дол. США або два (2) договори на суму щонайменше 1 мільйон доларів США кожен протягом останніх повних п'яти (5) фіскальних років починаючи з 1 січня 2016 року. Документальні докази у вигляді переліку основних договорів (копії договорів) повинні включати всі деталі договору, такі як опис та вартість комп’ютерного обладнання, кількість, терміни поставки, ім'я, адреса Замовника і номер телефону.
Для встановлення відповідності цій вимозі Учасник торгів повинен надати копії відповідних договорів та актів приймання-передачі (або інших прийнятних свідчень виконання договору). Якщо договір містить положення про конфіденційність зі стороною договору, та учасник торгів не згоден з поданням копії договору (в цьому випадку це повинно бути підтверджено офіційним листом), учасник торгів повинен надати інші документи, прийнятні для Покупця.
Якщо Учасником торгів є об’єднання підприємств (ОП), щонайменше один з членів ОП повинен продемонструвати відповідність вищевказаній вимозі. До складу ОП не повинно входити більше ніж 3 учасники.
5. Торги буде проведено за процедурою Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаною в Посібнику Світового банку „Правила закупівель Світового банку для позичальників ФІП; Закупівлі в рамках фінансування інвестиційних проектів” від липня 2016 р. зі змінами від листопада 2017 р. та серпня 2018 р. (далі „Правила закупівель”); торги відкриті для всіх учасників, що є правомочними відповідно до визначення, наведеного у Правилах закупівель. Учасники торгів мають звернути увагу на пункти 3.14 та 3.15 Правил закупівель, в яких визначається політика Світового банку щодо конфлікту інтересів.
6. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати додаткову інформацію від Міністерства соціальної політики України (контактна особа – Борис Лебедцов, Заступник Міністра соціальної політики України, e-mail: lebedtsov@msp.gov.ua з обов'язковою копією на t.tenenika@msp.gov.ua, briushkovska@mlsp.gov.ua) та вивчити документацію конкурсних торгів за адресою (1), яка наведена нижче, з 9:00 до 18:00 за місцевим часом.
7. Зацікавлені Учасники торгів можуть придбати повний комплект документації конкурсних торгів англійською мовою, подавши на адресу (1) письмову заяву та сплативши збір, який не підлягає поверненню, в розмірі 1 250 (одна тисяча двісті п’ятдесят) гривень або 50 (п'ятдесят) доларів США. Платіж потрібно здійснити переказом на один з рахунків, вказаних нижче. Комплект документації конкурсних торгів може бути отримано уповноваженим представником Учасника за адресою (1) після пред’явлення копії платіжного доручення про сплату або буде надіслано авіапоштою для міжнародної доставки чи за допомогою кур’єрської пошти для місцевої доставки на адресу, яка зазначена в письмовій заявці, поданій учасником торгів.
Усі банківські збори, пов’язані з переказом коштів, мають бути сплачені учасником торгів.
8. Пропозиції конкурсних торгів повинні бути доставлені за адресою (1) не пізніше 15:00 за місцевим часом 11 лютого2022 року. Подання пропозицій в електронній формі не допускається. Пропозиції, надані пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Відкриття пропозицій буде проводитись публічно у присутності представників Учасників торгів, та будь-яких інших осіб, які виявили бажання бути присутніми, за адресою (2) о 15:15 за місцевим часом 11 лютого 2022 року.
9. Усі пропозиції конкурсних торгів повинні супроводжуватися заставним забезпеченням на суму вісімдесят три (83) тисячі доларів США чи еквівалентну суму у валюті пропозиції по обмінному курсу НБУ (www.bank.gov.ua) за чотирнадцять (14) днів до кінцевої дати подання пропозицій.
10. Зазначені вище адреси і банківські рахунки є такими
Адреса (1):
Міністерство соціальної політики України
До уваги: Тененіки Тетяни Андріївни
Україна, 01601, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Офіс консультантів Групи управління Проекту
поверх 20, кімната 2012
Тел.: + 38 (044) 289-30-66
Адреса (2):
Міністерство соціальної політики України
Україна, 01601, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
поверх 20, кімната 2012
Банківські рахунки:
Для платежів в гривнях:
Одержувач коштів: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
IBAN: UA308201720355169019001078737
Державна казначейська служба України
Призначення платежу: «Придбання документації конкурсних торгів за закупівлею № ICB-A10».
Для платежів в доларах США:
Одержувач коштів: Державна казначейська служба України, Україна, 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6
Код ЄДРПОУ: 37567646
IBAN: UA563223130000025133012855000
Банк отримувача коштів: Публічне акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України», Київ, Україна
SWIFT: EXBSUAUX
Призначення платежу: «24060300, Міністерство соціальної політики України, Придбання документації конкурсних торгів за закупівлею № ICB-A10».
Теги: