Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України

25/03/2025

Послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-012407-a.

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10).

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Перелік послуг по миттю скляного фасаду адмінбудинку Міністерства соціальної політики України: в прикріпленому ДодаткуПри наданні послуг учасником повинні застосовуватись заходи із захисту довкілля

Загальна площа поверхонь, що підлягатиме миттю становитиме 1210,02 кв. м зі застосуванням устаткування, інвентарю, чистильних та миючих засобів Учасника.

Примітка: висота фасадної частини, що підлягає миттю складає 76 метрів.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства і зазначені в Тендерній документацій (публічне посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-03-21-012407-a

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:В межах бюджетної програми КПКВК 2501010 „Керівництво та управління у сфері соціальної політики” на 2025 рік передбачені видатки в розмірі 97 664,00 грн з ПДВ на послуги з миття скляного фасаду адмінбудівлі Міністерства соціальної політики України.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2021 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме згідно з пунктом 2 розділу III.

Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Відповідно до Методики:

ОВ=V х Ц м.п. х Кі,

де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;

V - обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума послуги, яку необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна на 1 послугу.

Ц м.п. – ціна минулого періоду – 87 200,00 грн. (Договір про закупівлю послуг № 22-ВТ/2024 від 12.11.2024)

К – коефіцієнт індексації. Індекс споживчих цін на 2025 рік у середньому до попереднього року становить 1,12 (Державна служба статистики Експрес-випуск від 10.01.2025. Індекс цін).

87 200,00 грн * 1,12 =97 664,00 грн.


Таким чином очікувана вартість закупівлі становить 97 664,00 грн з ПДВ.

Документи

Теги: