Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ))
24/03/2021
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-23-009754-c
2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою(Послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ))
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: У зв’язку із змінами в нормативно-правових документах існує потреба в постійному супроводженні та технічній підтримці програмного забезпечення. Відповідно до Постанови Верховної Ради України „Про утворення та ліквідацію районів” потрібно поступово привести програмне забезпечення до актуального стану.
Водночас, на сьогодні є потреба в:
доповненні сервісу обміну інформацією між ЦБІ та автоматизованою системою AT «Укрзалізниця» (зазначене питання перебуває на постійному контролі у Уповноваженого Президента України з прав людей з інвалідністю);
внесенні змін в ведення договорів на забезпечення технічними засобами реабілітації;
актуалізуванні довідників виробів;
модифікуванні режиму реєстрації заяв про вибір підприємства особою з інвалідності та формування попередніх замовлень;
здійсненні об’єднання реєстру реабілітаційних центрів і реєстру санаторіїв, та надання можливості підприємству мати статус реабілітаційного центра та санаторію одночасно;
забезпеченні супроводження щодо опрацювання договорів, попередніх замовлень та заяв, введених в ЦБІ;
забезпеченні зміни приналежності картки до адміністративно-територіальної одиниці.
Оптимізація функціоналу та актуалізація роботи програмного забезпечення відповідно до вимог чинного законодавства:
1. Зміна режимів реєстрації заяв про вибір підприємства особою
з інвалідності та формування попередніх замовлень:
закрити для спеціалістів управлінь функцію реєстрації вибору підприємства особою з інвалідністю;
актуалізувати режим для реєстрації заяви про вибір підприємства особою з інвалідністю для забезпечення ТЗР, а саме:
режим повинен бути призначеним для спеціаліста підприємства;
відображення списку заяв, зареєстрованих в ЦБІ, про вибір даного підприємства від даної особи з інвалідністю та їх перегляд;
реєстрація заяви – заява повинна включати такі поля:
дата реєстрації заяви – автоматичне визначення поточної дати без права редагування;
номер заяви – автоматичне визначення за алгоритмом, наданим Замовником, без права редагування;
номер та дата направлення – вибір з переліку направлень, по яких відсутній вибір підприємства (підприємство не обрано або зареєстровано відмову від вибору підприємства);
підприємство – автоматичне визначення за даними користувача без права редагування;
статус – автоматичне визначення без права редагування:
при створенні заяви про вибір підприємства - «створено»;
при відмові від вибору підприємства - «відмовлено»;
при створенні попереднього замовлення на направлення – «створено попереднє замовлення»;
формування друкованого вигляду заяви про вибір підприємства;
прикріплення скан-копії заяви, підписаної особою з інвалідністю;
реєстрація заяви про відмову – заява повинна включати такі поля:
дата відмови – автоматичне визначення поточної дати без права редагування;
оптимізація функції формування заяви на забезпечення ТЗР, як PDF-документу, його зберігання та друку (згідно шаблоном, наданим Замовником).
прикріплення скан-копії заяви про відмову, підписаної особою з інвалідністю (згідно шаблоном, наданим Замовником);
статус заяви встановлювати у «відмовлено»;
видалення заяви – надавати лише для заяв в статусі «створено»;
змінити механізм реєстрації попереднього замовлення – надавати для створення лише направлення, по яких зареєстрована заява про вибір даного підприємства в статусі «створено».
2. Внести зміни до режиму ведення договорів на забезпечення ТЗР (Веб-інтерфейс), а саме:
забезпечити можливість ведення кількох додаткових угод (далі – ДУ) за договором;
змінити шаблони друку договорів та додаткові угоди (згідно шаблоном, наданим Замовником);
забезпечити можливість ведення сплат на підприємства за договором (без прив’язки до ДУ) для зведення загальної суми за договором, суми сплачених коштів та залишку коштів, які ще необхідно сплатити за договором;
відображення у переліку договорів ДУ (Десктоп)
3. Актуалізувати роботу окремого режиму для перегляду скан-копій особової справи особи з інвалідністю, а саме:
Десктоп – актуалізувати роль ВЕБ-користувачів – «Перегляд особової справи» з прив’язкою до територіальних управлінь ФСЗІ;
Внести зміни в режим для перегляду документів особової справи особи з інвалідністю, а саме перегляду списку скан-копій документів з даними:
дата завантаження документу в ЦБІ;
користувач, яким завантажено документ в ЦБІ;
назва скан-копії з можливістю завантаження електронного документу для подальшого його перегляду та перевірки КЕП.
4. Актуалізувати довідник виробів за наданими Мінсоцполітики даними та алгоритмами роботи;
5. Доповнити сервіс обміну інформацією між ЦБІ та автоматизованою системою AT «Укрзалізниця», а саме:
доповнити структури обміну даними щодо перевірки документів про інвалідність особи, а саме додати поля:
до розділу «Запит» додати поле « Наявність у особи з інвалідністю крісла-колісного» (тип поля - Boolean; варіант заповнення: true – «Так», false – «Ні»; обов'язковість заповнення – «Так»);
до розділу «Відповідь» додати поле «Результат перевірки щодо наявності крісла-колісного» (тип поля - Boolean; варіант заповнення: true – «Так», false – «Ні»; обов'язковість заповнення – Ні; за замовчанням Ні»).
алгоритм формування результату перевірки наявності крісла-колісного – для всіх кодів пільг перевіряти наявність заявки на ТЗР в статусі «Сплачено» АБО заявки, виданої з інших джерел (гуманітарна допомога, місцевий бюджет, зі складу). При наявності у використанні крісла-колісного, надавати результат «True». Перевіряти лише для запитів, в яких визначено потребу у послузі з проїзду у спеціально обладнаному вагоні залізничного транспорту.
алгоритм пошуку доповнити контролем: перевіряти факт того, що у особи, стосовно якої прийшов запит, відсутня інформація в ЦБІ про смерть.
під час доповнення сервісу параметри ідентифікації особи з інвалідністю залишати незмінними.
6. Забезпечити автоматичне проставлення строку експлуатації. Вимкнути можливість підприємствам проставляння та редагування строку експлуатації.
7. Додати можливість по одиничного видалення попередніх замовлень з договору в статусі «Редагується».
8. Внести зміни в механізм відновлення дії направлення - після відмови у забезпеченні ТЗР або після закінчення строку експлуатації раніше виданого ТЗР на підставі даного направлення, якщо термін дії направлення не закінчився.
9. Внести зміни в функції створення, друку та завантаження до особової картки сканованих копій Анкети та Замовлення (за шаблонами наданими Мінсоцполітики). При формуванні Анкети або Замовлення в шаблони автоматично підвантажуються дані особи з інвалідністю.
10. Оптимізувати функціонал вивантаження підписаних двосторонніх договорів з візуалізацією QR коду та реквізитів електронних підписів у форматі PDF.
11. Здійснити об’єднання реєстру реабілітаційних центрів і реєстру санаторіїв, та надання можливості підприємству мати статус реабілітаційного центра та санаторію одночасно.
12. При заключенні договору на реабілітацію сума виплати перевіряється по основному і додатковому статусі особи з інвалідністю (дитина з інвалідністю, особа з інвалідністю)
13. У вкладці «Реєстр попередніх замовлень» додати поля «Дата зняття з обліку», «причини зняття з обліку, «Паспортні дані» та «Дата та номер договору»
14. У вкладці «Реєстр заяви на протезування» додати поле «Дата зняття з обліку», «причини зняття з обліку» «РНОКПП»
15. Надати можливість у сформованому «Реєстр попередніх замовлень» посилання переходу в особову картку.
16. В список попередніх замовлень та заявок додати графи – сума авансу та залишок до сплати.
Технічна підтримка
1. Надання технічної підтримки щодо опрацювання договорів, попередніх замовлень та заяв, введених в ЦБІ (за заявками Замовника).
2. Забезпечення технічного супроводу запитів щодо поділу баз даних у зв’язку реорганізації органів соціального захисту.
3. Забезпечення зміни приналежності картки до адміністративно-територіальної одиниці відповідно до Постанови Верховної Ради України „Про утворення та ліквідацію районів”.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:В межах бюджетної програми КПКВК 2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту” (далі – бюджетна програма КПКВК 2501090) на 2021 рік заплановані видатки в сумі 1 073 тис. грн. на закупівлю послуг із „Супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)”. Дана сума запланована терміном на 12 місяців, але у зв’язку зі зміною терміну надання послуг на 8,5 місяців, сума зменшена і очікувана вартість 760 042 грн з ПДВ.
Пропонується провести процедуру відкритих торгів відповідно до Закону України „Про публічні закупівлі” закупівлю за кодом ДК 021:2015 72250000-2 „Послуги, пов’язані із системами та підтримкою“ (послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), очікуваною вартістю 760 042 грн з ПДВ), за результатами якої укласти договір на закупівлю „Послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)”.
Теги: