Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Комплексні послуги з адміністрування, супроводження та підтримки інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, комплексів, баз даних, які в автоматизованому режимі забезпечують адресну соціальну підтримку населенню

05/02/2025

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Комплексні послуги з адміністрування, супроводження та підтримки інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, комплексів, баз даних, які в автоматизованому режимі забезпечують адресну соціальну підтримку населенню

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-04-017039-a.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Комплексні послуги з адміністрування, супроводження та підтримки інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, комплексів, баз даних, які в автоматизованому режимі забезпечують адресну соціальну підтримку населенню).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:   

Виконавцем послуг, що здійснюється в межах предмета закупівель, є Державне підприємство „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України” далі – ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України”.

ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України” підпорядковане безпосередньо Міністерству соціальної політики, входить до сфери його управління і відповідно до Статуту спеціалізується у галузі створення, впровадження, експлуатації, програмної підтримки (супроводження) та технічного обслуговування інформаційних технологій у сфері соціального захисту населення.

Відповідно нормативно-правових актів та інших документів надання послуг з адміністрування, супроводження та підтримка інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, комплексів, баз даних, які в автоматизованому режимі забезпечують адресну соціальну підтримку населенню, покладено на ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України”. Зокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 404 „Про затвердження Положення про Єдину інформаційну систему соціальної сфери” (зі змінами) (далі – Постанова), ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України” визначено адміністратором цієї системи з покладенням функцій  адміністрування, впровадження підтримки, експлуатації, супроводу і технічного обслуговування системи.  Ця Постанова є базовою для надання вищезгаданих комплексних послуг.

Інші інформаційно-комунікаційні системи, реєстри, комплекси, бази даних, що функціонують в системі соціальну захисту населення також згідно відповідних нормативних документів адмініструються, супроводжуються та підтримуються ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України”, оскільки є або інформаційними донорами ЄІССС, або інтегровані в цю систему, утворюючи єдиний інформаційний простір державної системи соціального захисту населення.

Послуги, що є предметом закупівлі охоплюють такі напрямки (складові) інформатизації галузі:

        підтримка (супроводження) Центрального сховища даних Міністерства соціальної політики України;

        супроводження, взаємодія з користувачами та підтримка впровадження Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС);

        адміністрування Централізованого банку даних з проблем інвалідності;

        адміністрування автоматизованих систем та  комплексів, які впроваджені з метою автоматизації роботи підрозділів,  які надають послуги населенню в соціальній сфері  (Офіційний веб-сайт (веб-портал) Мінсоцполітики, електронна послуга „Реєстрація документів про призначення допомоги при народженні дитини”, Реєстр посвідчень батьків  багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї, Реєстр майнових об'єктів оздоровлення та відпочинку дітей, Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб, система обліку гуманітарної  допомоги, „Електронна  соціальна послуга „Відшкодування вартості    послуги з догляду за дитиною до трьох років „Муніципальна   няня”, систем обміну даними з іншими органами виконавчої влади));

        супроводження та підтримка функціонування програмного комплексу „Інтегрована інформаційна система „Соціальна громада”.

Усі послуги за напрямками об’єднані в такі основні групи послуг:

адміністрування апаратного забезпечення (серверного комунікаційного та мережевого обладнання, систем збереження даних тощо); адміністрування загальносистемного програмного забезпечення (системи керування базами даних, операційної системи, комунікаційного та мережевого програмного забезпечення, програмних засобів захисту даних тощо);

адміністрування інформаційних ресурсів, включаючи збирання та обробку даних, формування довідок, витягів, аналітичної та статистичної інформації в регламентному режимі або за запитами;

підтримка в актуальному стані класифікаторів, довідників, реєстрів та ідентифікаторів;

технічний супровід обміну даними із суб’єктами електронної інформаційної взаємодії;

збереження та захист інформаційних ресурсів від несанкціонованих дій, включаючи забезпечення кібербезпеки із застосуванням засобів криптографічного захисту інформації;

впровадження, адміністрування, введення в експлуатацію, підтримка та технічне обслуговування прикладного програмного забезпечення;

взаємодія з користувачами в процесі впровадження та експлуатації прикладного програмного забезпечення (консультування, приймання та опрацювання звернень, надання роз’яснень та рекомендацій);

забезпечення доступу до інформаційних та програмних ресурсів у відповідності до встановленого регламенту.

Послуги, що є предметом закупівлі, спрямовані на забезпечення стабільної експлуатації автоматизованих комплексів функціональних процесів, пов’язаних з повним циклом надання соціальної підтримки населенню, від отримання відповідного звернення заявника до закінчення надання йому соціальної підтримки.

Інформаційно-комунікаційні системи, реєстри, комплекси та бази даних, які в автоматизованому режимі забезпечують адресну соціальну підтримку населенню і адмініструються, супроводжуються та підтримуються ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України” характеризуються такими основними показниками:

кількість особових рахунків отримувачів державних допомог та компенсацій – 9,6 млн.;

кількість осіб, що мають право на пільги з соціальною ознакою – 9,9 млн.;

кількість постраждалих учасників масових акцій громадського протесту та студентів (курсантів) вищих навчальних закладів, які отримують соціальні стипендії – 42,3 тис. осіб;

кількість внутрішньо-переміщених осіб – 4,9 млн.;

багатодітні сім’ї та діти з багатодітних сімей, що мають передбачені чинним законодавством пільги – 84,7 тис. осіб;

отримувачі електронної послуги „відшкодування вартості послуг з догляду за дитиною „Муніципальна няня” –   4,4 тис. осіб;

середня кількість осіб, які реєструються для призначення допомоги при народженні дитини -  154,6 тис.;

           до 1469 територіальних громад, що є суб’єктами використання інформаційних і програмних ресурсів;

           28 000 точок підключення автоматизованих робочих місць користувачів до захищеного каналу зв’язку з використанням інтернет-засобів обміну даними, що обслуговують виконавчі органи з питань соціального захисту населення старостинських округів, центрів  надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальних громад, а також інших бюджетних установ і організацій, які забезпечують виконання функцій з питань соціальної підтримки населення;

          до 750 точок інтеграції територіальних громад зі структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних (міських), обласних державних адміністрацій;

кількість установ та організацій, яким забезпечено безперебійний доступ до інформаційних та програмних ресурсів інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, комплексів, баз даних, що  функціонують в системі соціального захисту населення – 1640;

середньорічна кількість заяв про призначення соціальних допомог, компенсацій та пільг поданих до виконавчих органів з питань соціального захисту населення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), територіальних громад, а також інших бюджетних установ і організацій, які забезпечують діяльність органів місцевого самоврядування з питань соціальної підтримки населення – 2590198;

середньорічна кількість електронних особових справ, за якими забезпечено призначення та виплату соціальних допомог – 2780000;

кількість зареєстрованих майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей – 410;

кількість абонентів системи обліку гуманітарної допомоги – 11 600;

обсяги гуманітарної допомоги  Україні за 2024 рік зареєстровані у 150000 декларацій про товари, що визнані гуманітарною допомогою і охоплюють 123,2 млн. одиниць товарів вагою  майже 400 тис. тон.

        

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Виконавцем послуг за предметом закупівлі є ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України” зі 100-відсотковою часткою державного майна у статутному капіталі.

Розмір бюджетного призначення на надання зазначених вище послуг передбачено  за бюджетною програмою КПКВК  2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків  посвідчень  і  нагрудних  знаків  для  системи соціального захисту”  на 2025 рік і становить 128 857 161,60 грн та базується на таких складових.

Планова кошторисна калькуляція вартості послуг за предметом закупівлі складається з таких основних статей затрат, що розраховуються з використанням значень наступних економічних параметрів, які поширюються на державні підприємства з часткою державного майна у статутному капіталі більш ніж 50 відсотків.

 

№ з/п

Стаття витрат

Параметр

Значення парамет­ру

Сума витрат,

грн.

1.

Витрати на оплату праці 96,15 фахівців протягом 12 місяців (фонд оплати праці)

Середня заробітна плата        1-го фахівця, грн.

40 000

46 152 000,00

2.

Відрахування на соціальне страхування

Єдиний соціальний внесок, відсоток від фонду оплати праці

22,0

10 153 440,00

3.

Інші витрати, що входять до собівартості

 

 

25 314 372,00

4.

Адміністративні витрати та витрати на збут

 

 

19 614 600,00

5.

Матеріали та комплектуючі

 

 

13 845,60

6.

Витрати на службові відрядження

 

 

55 382,40

7.

Повна вартість

Сума статей 1 – 6

 

101 303 640,00

8.

Прибуток

Відсоток до собівар­тості (рентабельність)

 

6 077 328,00

9.

Податок на додану вартість

Відсоток до повної вартості

 

20,00

21 476 193,60

10.

Кошторисна вартість послуг

Сума статей 7 – 9

 

 

128 857 161,60

 

У наведеній плановій кошторисній калькуляції вартості послуг визначений такий рівень коштів, що перераховується на користь держави:

  

 № з/п

Платежі на користь держави

Сума для розрахунку платежу

Відсоток від суми для розрахунку платежу

Сума платежу на користь держави

1.

Прибутковий податок на доходи фізичних осіб (виробничого персоналу)

46 152 000,00

23,0

10 614 960,00

2.

Відрахування на соціальне страхування (виробничого персоналу)

46 152 000,00

22,0

10 153 440,00

3.

Витрати на оплату праці адміністративного персоналу

13 614 840,00

23,0

3 131 413,20

4.

Відрахування на соціальне страхування адміністративного персоналу

13 614 840,00

22,0

2 995 264,80

5.

Витрати на оплату праці відділу матеріально-технічного забезпечення

2 076 840,00

23,0

477 673,20

6.

Відрахування на соціальне страхування відділу матеріально-технічного забезпечення

2 076 840,00

22,0

456 904,80

7.

Витрати на оплату праці (відділ маркетингу і комунікацій)

1 384 560,00

23,0

318 448,80

8.

Відрахування на соціальне страхування (відділ маркетингу і комунікацій)

1 384 560,00

22,0

304 603,20

9.

Податок на додану вартість (до повної вартості послуг за мінусом податкового кредиту)

107 380 968,00

20,0

21 476 193,60

10.

Податок на прибуток

6 077 328,00

18,00

1 093 919,04

11.

Частина чистого прибутку, що перераховується до державного бюджету

4 983 408,96

80,00

3 986 727,17

 

Разом перераховується на користь держави

 

 

55 009 547,81

Теги: