Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з підтримки (супроводження) Центрального сховища даних Міністерства соціальної політики України
29/12/2021
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з підтримки (супроводження) Центрального сховища даних Міністерства соціальної політики України
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-017924-c
2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних (Послуги з підтримки (супроводження) Центрального сховища даних Міністерства соціальної політики України)
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: На Міністерство соціальної політики України, як центральний орган виконавчої влади, покладено завдання реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення. Виконання цієї функції неможливо без інформації щодо діяльності органів соціального захисту населення на всій території країни.
Підтримка Центрального сховища даних Міністерства соціальної політики України в автоматизованому режимі реалізує процеси накопичення, упорядкування та обробки інформації, необхідної для роботи структурних підрозділів апарату Мінсоцполітики та інших органів виконавчої влади, які опікуються питаннями соціального захисту населення.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі базуються на організаційно-функціональній структурі системи соціального захисту населення та інформаційних ресурсах, що створюються в процесі її діяльності.
Підтримка Центрального сховища даних Міністерства соціальної політики України (далі – Центральне сховище даних) здійснюється за такими технічними етапами:
- збирання накопичення, упорядкування, зміна, поновлення і формування на центральному рівні персоніфікованих даних щодо призначення та виплати державних допомог і компенсацій пенсій, житлових субсидій, пільг, обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та студентів (курсантів) вищих навчальних закладів, які отримують соціальні стипендії, одиноких непрацездатних громадян та осіб з інвалідністю, заяв отримувачів соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям в розрізі усіх регіонів країни по 674 районних (міських) управліннях соціального захисту населення;
- обслуговування інформаційних потреб апарату Міністерства, Національної соціальної сервісної служби України та інших органів виконавчої влади – аналітична обробка та видача інформації за заданими критеріями;
- технологічна реалізація роботи центральних систем обміну інформацією з Міністерством фінансів України, Пенсійним фондом України, ПАТ «Державний ощадний банк України» та іншими банківськими установами, АТ «Укрпошта», структурними підрозділами соціального захисту населення Київської міської та обласних державних адміністрацій для забезпечення в автоматизованому режимі процесів:
- верифікації соціальних виплат, пільг, субсидій, допомог та інших виплат;
- призначення житлових субсидій та їх виплати у грошовій формі;
- зарахування соціальної допомоги та отримання результатів фізичної ідентифікації внутрішньо переміщених осіб;
- призначення різних видів соціальних допомог;
- надання постійного доступу в реальному масштабі часу усім службам центрального апарату Міністерства до інформаційних ресурсів Центрального сховища даних;
наповнення даними:
- Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП);
- Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій інтегрованого з Централізованою системою обліку інформації адресної системи соціальної підтримки населення (І етап – виплати у грошовій формі житлових субсидій та пільг);
- Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей;
- Єдиної інформаційної бази даних осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
Структурні підрозділи Мінсоцполітики матимуть інтерактивний доступ до персоніфікованих даних інформаційних ресурсів, що охоплюють такі групи громадян, які обслуговуються державною системою соціального захисту населення, та інших відомостей щодо:
8,3 млн. особових рахунків отримувачів державної допомоги та компенсацій;
близько 3,0 млн. домогосподарств – отримувачів житлових субсидій;
10,5 млн. осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою;
1,4 млн. внутрішньо - переміщених осіб;
14,9 млн. особових рахунків отримувачів пенсій;
постраждалих учасників масових акцій громадського протесту, що отримують державну допомогу, та близько 50 тисяч студентів (курсантів) вищих навчальних закладів, які отримують соціальні стипендії.
Мережева операційна система, яка забезпечуює функціонування Центрального сховища даних –Windows Server 2003.
Система керування базами даних, що забезпечує створення та роботу з інформаційними ресурсами Центрального сховища даних – Oracle.
Для забезпечення оперативної актуалізації даних Центрального сховища даних, на сервері, що знаходиться у приміщенні Мінсоцполітики, між ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» та Міністерством прокладено виділений, захищений від несанкціонованого доступу канал зв’язку зі швидкістю передачі даних 100 Мбіт/сек.
Інформацйні ресурси, що створюються в процесі надання послуг забезпечують:
потреби структурних підрозділів Мінсоцполітики в оперативній актуальній інформації для реалізації функцій з управління державною системою соціального захисту населення;
обмін та доступ до соціальних даних інших центральних органів виконавчої влади;
обґрунтованість та якість законодавчих ініціатив Уряду щодо удосконалення та поліпшення соціального захисту населення.
Надійність та стабільність роботи Центрального сховища даних повинна відповідати таким параметрам:
99,9% - безперервний час роботи або доступності користувачів до інформаційних ресурсів Центрального сховища даних;
у випадку будь-якого програмного або апаратного збою роботи Центрального сховища даних його функціонування має бути відновлено до працездатного стану протягом не більше 6 годин з моменту приведення апаратної частини в робочий стан;
12 годин – максимально допустимий період порушення роботи, протягом яких інформаційні ресурси Центрального сховища даних можуть бути недоступним без настання неприйнятних наслідків;
у разі пошкодження інформаційних ресурсів Центрального сховища даних вони повинні бути відновлені із архіву резервної копії не старшої 24 годин;
послуги з супроводження Централізованого сховища даних надаються щоденно, крім вихідних та святкових днів в режимі 8 годин на добу з 900 до 1800.
стабільність роботи Центрального сховища даних має забезпечуватися за наступних аварійних ситуацій:
відмова апаратного забезпечення;
відмова мережевої інфраструктури;
втрата живлення центру обробки даних.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Виконавцем послуг з підтримки (супроводження) Центрального сховища даних є Державне підприємство «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» зі 100-відсотковою часткою державного майна у статутному капіталі.
Розмір бюджетного призначення на надання послуг з підтримки (супроводження) Центрального сховища даних за бюджетною програмою КПКВК 2501090 «Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту» на 2022 рік дорівнює очікуваній вартості предмета закупівлі і базується на таких складових.
Трудомісткість послуг з підтримки (супроводження) Центрального сховища даних оцінюється у 180 людино-місяців, що при тривалості робіт 12 місяців, потребує трудових ресурсів у кількості 15-ти фахівців (180 : 12 = 15).
Планова кошторисна калькуляція вартості послуг за предметом закупівлі складається з таких основних статей затрат, що розраховуються з використанням значень наступних економічних параметрів, які поширюються на державні підприємства з часткою державного майна у статутному капіталі більш ніж 50 відсотків.
№ з/п | Стаття витрат | Параметр | Значення параметру | Сума витрат,грн. |
1. |
Витрати на оплату праці 15-ти фахівців протягом 12 місяців (фонд оплати праці)
| Середня заробітна плата 1-го фахівця, грн.. | 29 500,00* | 5 310 000,00 |
2. |
Відрахування на соціальне страхування із заробітної плати
| Єдиний соціальний внесок, відсоток від фонду оплати праці | 22,00 | 1 168 200,00 |
3. |
Інші непрямі (накладні) витрати
| Відсоток від фонду оплати праці | 21,68 | 1 151 208,00 |
4. |
Собівартість
| Сума статей 1 – 3 | 7 629 408,00 | |
5. | Прибуток |
Відсоток до собівартості (рентабельність)
| 486 792,00 | |
6. | Повна вартість |
Сума статей 4 – 5
| 8 116 200,00 | |
7. | Податок на додану вартість |
Відсоток до повної вартості
| 20,00 | 1 623 240,00 |
8. | Кошторисна вартість послуг |
Сума статей 6 – 7
| 9 739 440,00 |
Примітка: За даними Головного управління статистики у м. Києві середня заробітна плата штатних працівників за видом економічної діяльності «Інформація та телекомунікації» за січень-вересень 2021 року склала 32 561,56 гривень.
У наведеній плановій кошторисній калькуляції вартості послуг визначений такий рівень коштів, що перераховується на користь держави:
№ з/п | Платежі на користь держави | Сума для розрахунку платежу | Відсоток від суми для розрахунку платежу* | Сума платежу на користь держави |
1. | Прибутковий податок на доходи фізичних осіб | 5 310 000,00 | 19,50 | 1 035 450,00 |
2. | Відрахування на соціальне страхування із заробітної плати | 5 310 000,00 | 22,00 | 1 168 200,00 |
3. | Податок на додану вартість (до повної вартості послуг за мінусом податкового кредиту) | 8 116 200,00 | 18,00(20-2) | 1 460 916,00 |
4. | Податок на прибуток | 486 792,00 | 18,00 | 87 622,56 |
5. | Частина чистого прибутку, що перераховується до державного бюджету | 399 169,44 | 80,00 | 319 335,55 |
Разом перераховується на користь держави | 4 071 524,11 |
*Примітка: Значення встановлені чинним податковим законодавством.
Таким чином, з розміру бюджетного призначення (очікуваної вартості предмета закупівлі) у сумі 9 739 440,00 грн. на користь держави перераховується 4 071 524,11 гривень.
Теги: