Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з доопрацювання та розвитку Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)

13/07/2021

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Послуги з доопрацювання та розвитку Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-09-005396-c

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з доопрацювання та розвитку Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ))

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: У зв’язку зі змінами в нормативно-правових актах існує потреба в доопрацюванні та розвитку Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), відповідно до постанов Кабінету Міністрів України, а саме:

від 05.04.2012 № 321 „Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів”;

від 27.03.2019 № 309 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю”;

від 31.01.2007 № 80 „Про затвердження Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації)”.

Враховуючи викладене, на сьогодні є потреба в:

- доопрацюванні електронного кабінету особи  з   інвалідністю  в    частині

реалізації передачі до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ) пакетів електронних документів, що подані особами з інвалідністю;

-  реалізації формування електронної особової справи осіб з інвалідністю;

-  забезпеченні вивантаження даних  із ЦБІ    для наповнення  ЄСР   про осіб

з інвалідністю та забезпеченні міграції,  відповідно   до    Постанови   «Про   запровадження   експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери»  від 11.11.2020 № 1278;

-  налагодженні щоденного інформаційного обміну –  передача інформації між ЦБІ та ПФУ щодо осіб з інвалідністю;

- доопрацюванні у Web частині  ЦБІ  функціонал  для  користувачів  з   роллю «спеціаліст фронт-офісу», який повинен передбачати прийом та реєстрацію заяв осіб з інвалідністю.

-  актуалізуванні довідника „Вироби ТЗР ISO9999”;

-  актуалізуванні  режиму автентифікації користувачів веб-інтерфейсу ЦБІ можливістю автентифікації за КЕП;

-  актуалізації    переліку    даних    та процесів  забезпечення реабілітаційними заходами та доопрацюванні в частині зміни порядку розрахунку граничної суми при внесенні даних щодо вартості реабілітаційних заходів для дітей з інвалідністю.

Оптимізація функціоналу та актуалізація роботи програмного забезпечення відповідно до вимог чинного законодавства:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені в технічних вимогах Тендерної документації.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:В межах бюджетної програми КПКВК 2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту” (далі – бюджетна програма КПКВК 2501090) на 2021 рік заплановані видатки в сумі 2 910,3 тис. грн на закупівлю послуги з „Доопрацювання та розвитку Централізованого банку даних з проблем інвалідності  (ЦБІ)”. 

Оскільки, Урядом внесені суттєві зміни в нормативно-правові акти стосовно реабілітації осіб з інвалідністю та необхідністю приведення програми до актуального стану виникла потреба в проведені послуг з доопрацювання Централізованого банку даних    з проблем інвалідності  (ЦБІ), а саме зміни в постановах Кабінету Міністрів України:

від 05.04.2012 № 321 „Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів”;

від 27.03.2019 № 309 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю”;

від 31.01.2007 № 80 „Про затвердження Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації)”. 

Також, виникла додаткова потреба в актуалізації  переліку  даних  та процесів забезпечення реабілітаційними заходами та доопрацюванні в частині зміни порядку розрахунку граничної суми при внесенні даних щодо вартості реабілітаційних заходів для дітей з інвалідністю, яку планується реалізувати за рахунок зекономлених коштів в розмірі   323 000 грн. за результатами закупівлі послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності  (ЦБІ).

Враховуючи вищезазначене, планується використати на дану закупівлю 3 233,3 тис. грн з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено за нижченаведеним розрахунком витрат, а саме:

 


з/п

Розрахункові статті витрат

Сума, грн

 1 

Основна та додаткова заробітна плата(12 працівників, 6 місяців)

1 737 800,00

Нарахування на з/пл - 22%

382 316,00

Загальновиробничі, адміністративні та інші витрати

333 823,39

3.1 

Заробітна плата АУП

110 433,00

3.2 

Нарахування на з/пл – 22 %

24 295,26

3.3 

Амортизація основних засобів та необоротних активів

50 011,11

3.4 

Витрати на електроенергію та комунальні послуги

99 389,51

3.5 

Послуги зв’язку. Інтернет, доставка пошти

5 521,64

3.6 

Інші витрати (витрати на техніку безпеки, ремонт техніки, канцтовари, юридичні послуги тощо)

44 172,87

Разом

2 453 939,39

Прибуток

240 477,28

Разом

2 694 416,67

Податок на додану вартість 20%

538 883,33

Разом з ПДВ

3 233 300,00

Теги: