Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з супроводження та технічної підтримки Єдиної інформаційно-аналітичної системи „Діти” (ЄІАС „Діти”)
22/12/2021
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з супроводження та технічної підтримки Єдиної інформаційно-аналітичної системи „Діти”
(ЄІАС „Діти”)
обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-013008-c
2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з супроводження та технічної підтримки Єдиної інформаційно-аналітичної системи „Діти” (ЄІАС „Діти”)).
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою більш ефективного забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сімей потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, служби у справах дітей та Мінсоцполітики використовує у своїй діяльності ЄІАС „Діти”.
Для забезпечення безперебійного функціонування ЄІАС „Діти” необхідно здійснювати поточний технічний супровід програмного забезпечення ЄІАС „Діти”
У результаті надання послуг будуть забезпечені:
• працездатність усіх компонентів ЄІАС „Діти” – загальносистемного та прикладного програмного забезпечення, інформаційних фондів і технічної інфраструктури системи;
• більш високий рівень конфіденційності та безпеки під час передачі даних та інформації між користувачами ЄІАС „Діти”, шляхом використання КЕП;
• покращення системи захисту прав дітей шляхом автоматизації ведення реєстрів та обліку;
• формування інформаційних масивів для підготовки звітності щодо забезпечення основних функцій, покладених як на центральні органи виконавчої влади так і на всі інші рівні у сфері захисту прав дітей;
• приведення прикладного програмного забезпечення у відповідність до чинних нормативно-правових актах щодо соціального-захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
• збереження історичності даних про особу чи дитину під час передачі до новостворених органів і служб у справах дітей відповідно до адміністративно-територіальної реформи;
• якісні аналітичні процеси влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у сім’ї громадян України та іноземних громадян;
• функціонування системи моніторингу дітей, які перебувають у закладах, що здійснюють інституційний догляд і виховання дітей;
• доступ до інформаційних ресурсів ЄІАС „Діти ”та електронний обмін інформацією з новоствореними органами і службами у справах дітей відповідно до адміністративно-територіальної реформи.
Сутністю Послуг є:
1. Підтримка функціонування серверу застосувань ЄІАС „Діти”:
- діагностика помилок в журналах операційної системи;
- відновлення функціонування серверів застосувань ЄІАС „Діти” після збоїв програмних та/або апаратних засобів.
2. Підтримка роботи серверів баз даних ЄІАС „Діти”:
- діагностика помилок в журналах операційної системи;
- відновлення функціонування серверів баз даних ЄІАС „Діти” після збоїв програмних та/або апаратних засобів.
3. Підтримка роботи сервісного фільтру ЄІАС „Діти”.
4. Надання консультацій за запитами фахівців Міністерства соціальної політики щодо:
- функціонування системи ЄІАС „Діти”
- налаштування та функціонування клієнтських робочих місць
5. Інформаційна підтримка обробки консультативних запитів фахівців Мінсоцполітики:
- повідомлення на e-mail Замовника про стан обробки консультативних запитів.
6. Налаштування звітів відповідно до нового адміністративного поділу.
7. Налаштування доступів до розділів облікової картки дитини користувачів - працівників служб у справах дітей.
8. Налаштування доступів до розділів облікової картки дитини користувачів - працівників закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, в яких передбачено цілодобове перебування дітей: будинки дитини (у тому числі спеціалізовані), дитячі будинки-інтернати, заклади дошкільної та загальної середньої освіти (у тому числі дитячі будинки, санаторні та спеціальні заклади загальної середньої освіти та заклади спеціалізованої освіти) із пансіонами (інтернатами) в їх структурі, притулки для дітей, центри соціально-психологічної реабілітації дітей, центри соціальної підтримки дітей і сімей, стаціонарні служби (відділення) центрів соціальних служб, що здійснюють соціально-психологічну реабілітацію дітей, стаціонарні служби (відділення) соціально-психологічної реабілітації дітей (надання послуг соціально-психологічної реабілітації дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах) центрів надання соціальних послуг, малі групові будинки, до яких влаштовуються / зараховуються діти віком до 18 років (далі – Заклади).
9. Налаштування доступів до розділів облікової картки дитини користувачів – працівників головних управлінь Нацсоцслужби (постанова Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 року № 783 ,,Деякі питання Національної соціальної сервісної служби Україниˮ).
10. Налаштування доступів до інформації в ЄІАС „Діти” відповідно повноважень фахівців.
11. Налаштування кодування облікових записів новостворених служб у справах дітей сільських, селищних рад, Закладів, а також Головних управлінь Нацсоцслужби відповідно до нового адміністративного поділу.
12. Супроводження процесів, пов’язаних із передачею особових справ відповідно до нового адміністративного поділу у новостворених служб у справах дітей сільських, селищних рад.
13. Консультування з приводу параметрів та налаштувань ПК (або віртуальних ПК) для роботи ЄІАС „Діти”.
14. Консультування з приводу роботи з кваліфікованими електронними підписами під час роботи захищеними інформаційними ресурсами ЄІАС „Діти”.
15. Консультування з питань: налаштування нових серверів, встановлення на них необхідного програмного забезпечення, розгортання на них ЄІАС „Діти”.
16. Консультування з питань налаштування АРМів відповідно до нового розмежування функціональних обов’язків служб у справах дітей, Нацсоцслужби, головних управлінь Нацсоцслужби, Закладів..
17. Актуалізація нормативно-правих актів та довідників вже розміщених у ЄІАС „Діти”.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:Виконавцем послуг з супроводження та технічної підтримки Єдиної інформаційно-аналітичної системи „Діти” (ЄІАС „Діти”) є Товариство з обмеженою відповідальністю „Айкюжн ІТ” (далі – ТОВ „Айкюжн ІТ”).
Закупівля послуг в ТОВ „Айкюжн ІТ” є закупівлею, пов’язаною з відсутністю конкуренції з технічних причин (пункт 2 частини другої статті 40 Закону України „Про публічні закупівлі”), через що зазначені послуги можуть бути надані тільки одним учасником - ТОВ „Айкюжн ІТ”.
Розмір бюджетного призначення на надання послуг супроводження та технічної підтримки Єдиної інформаційно-аналітичної системи „Діти” (ЄІАС „Діти”) за бюджетною програмою КПКВК 2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту” на 2022 рік становить 1 449 400, 00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг з супроводження та технічної підтримки Єдиної інформаційно-аналітичної системи „Діти” (ЄІАС „Діти”) на 2022 рік становить 1 449 360, 00 грн.
Трудомісткість зазначених послуг оцінюється у 72 людино-місяців, що при тривалості робіт 12 місяців, потребує трудових ресурсів у кількості 6-х фахівців.
Планова кошторисна калькуляція вартості послуг за предметом закупівлі складається з таких основних статей затрат:
№ |
Стаття витрат |
Всього за договором (гривень) |
1 |
Витрати на оплату праці |
577 495,20 |
2 |
Відрахування на соціальне заходи (22% від коштів статті 1) |
127 048,94 |
3 |
Накладні витрати (до 60% від коштів статті 1) |
345 716,73 |
4 |
Собівартість послуг |
1 050 260,87 |
5 |
Прибуток (15% від коштів статті 4) |
157 539,13 |
6 |
Всього вартість послуг, без ПДВ (п.4 + п.5) |
1 207 800,00 |
7 |
ПДВ (20%) |
241 560,00 |
8 |
Кошторисна вартість (договірна ціна) |
1 449 360,00 |
Розшифровка витрат за статтями
1. Витрати на оплату праці | ||
Посада |
Кількість чоловік |
Заробітна плата, грн. |
Керівник проектів і програм |
1 |
90 901,44 |
Інженер-програміст |
2 |
219 300,48 |
Молодший інженер-програміст |
1 |
158 699,52 |
Фахівець з тестування ПЗ |
1 |
28 949,76 |
Старший аналітик комп'ютерних систем |
1 |
79 644,00 |
Всього |
|
577 495,20 |
|
|
|
2. Відрахування на соціальні заходи (22% від коштів статті 1), грн |
127 048,94 |
3. Накладні витрати | ||
№ з/п |
Статті витрат |
Сума, грн. |
1 |
Адміністративні витрати |
|
1.1. |
Загальні корпоративні витрати (організаційні витрати, витрати на проведення річних зборів, представницькі витрати тощо); |
287,14 |
1.2. |
Витрати на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу; |
7 829,52 |
1.3. |
Відрахування на соціальні заходи |
1 466,63 |
1.4. |
Витрати на утримання основних засобів, інших матеріальних необоротних активів загальногосподарського використання (операційна оренда, страхування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення |
1 527,99 |
1.5. |
Винагороди за професійні послуги (юридичні, аудиторські, з оцінки майна тощо); |
82 769,33 |
1.6. |
Витрати на зв'язок (поштові, телеграфні, телефонні, телекс, факс, спецзв'язок тощо); |
1 212,00 |
1.7. |
Плата за розрахунково-касове обслуговування та інші послуги банків; |
807,43 |
1.8. |
Інші адміністративні витрати |
294,96 |
|
ВСЬОГО адміністративних витрат |
96 195,00 |
2 |
Загальновиробничі витрати |
|
2.1. |
Витрати на управління виробництвом: |
|
2.1.1. |
- оплата праці апарату управління з організації виробництва: |
1 923,02 |
2.1.2. |
- відрахування на соціальні заходи |
423,07 |
2.2. |
Амортизація основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення |
19 658,03 |
2.3. |
Витрати на утримання, експлуатацію та ремонт, страхування, операційну оренду основних засобів, інших необоротних активів загальновиробничого призначення |
65 839,57 |
2.4. |
Витрати на вдосконалення технології й організації виробництва: |
|
2.4.1. |
- витрати матеріалів, купівельних комплектуючих виробів і напівфабрикатів |
2 662,08 |
2.4.2. |
- витрати на підготовку і перепідготовку кадрів |
6 616,37 |
2.5. |
Витрати на опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення та інше утримання виробничих приміщень (оренда) |
119 389,30 |
2.6. |
Витрати на обслуговування виробничого процесу (витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю продукції, робіт, послуг) |
33 010,29 |
|
ВСЬОГО загальновиробничих витрат |
249 521,73 |
|
Разом: |
345 716,73 |
5. Прибуток (15% від собівартості послуг), грн. |
157 539,13 |
|
|
7. ПДВ (20%), грн. |
241 560,00 |
|
|
8. Кошторисна вартість за договором, грн. |
1 449 360,00 |
Теги: