Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики
05/02/2024
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-01-015592-a.
2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 50800000-3 Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики).
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Опис предмета закупівлі:
Перелік основних робіт по технічному обслуговуванню адмінбудинку та його оснащення, що повинно виконуватись організацією з обслуговування адмінбудинку Мінсоцполітики:
1. Тепловий пункт, система водопроводу та каналізації .
Цілодобове обслуговування, з перебуванням працівника відповідної кваліфікації (слюсар – сантехнік) в адмінбудинку та забезпечення безперебійної роботи санвузлів, водопроводу, системи центрального опалення, гарячого водопостачання та водовідведення.
Індивідуальний тепловий пункт складається з:
Двох пластинчатих теплообмінників на системі опалення PTA GX-18 P*25 316/EPDM-P.
Пластинчатого теплообмінника системи гарячого водопостачання PTA GX-12 P21+17, циркуляційні насоси висотної частини - 2 шт., підживлюючи насоси – 2шт.
Розподільча рамка теплоносія на 5 споживачів.
Робочий тиск системи опалення 8 атм.
Нагрівальні прилади (радіатори опалення) – 615 одиниць.
Сантехнічне обладнання санвузлів (сантехнічна арматура) – 76 одиниць.
Сололіфт – 5 шт.
Каналізація – 200 м.п., водопровід 372 п.м.
Пожежні насоси 70кВт- 2 шт.
Прилади обліку теплової енергії ULTRAHEAT Т 150 (2WR7).
Чищення теплообмінників - раз на рік.
Промивка нагрівальних приладів – в разі потреби.
Огляд нагрівальних приладів, трубопроводів, кранів системи опалення, кімнат санвузлів – 5 разів на добу.
Профілактика контрольно – вимірювальних приладів та наявного сантехнічного обладнання – у разі потреби.
Ліквідація незначних несправностей в системах водопроводу і каналізації (заміна прокладок у
водопровідних кранах, окремих кранів, змішувачів, ущільнення згонів, заміна по¬шкоджених ділянок трубопроводів, ліквідація засмічень, регулювання змивних бачків, прочищення сифонів, притирання пробкових кранів і змішувачів, набивка сальників, заміна поплавка, заміна гумових прокладок біля дзвона і шарового клапана, установка обмежувачів — дросельних шайб, очищення бачків від вапняних відкладень та інше, закріплення приладів, що розхиталися, в місцях їх приєднання до трубопроводу, зак¬ріплення трубопроводів.
Ліквідація незначних несправностей в системах центрального опалення і гарячого водопостачання (регулювання кранів, заміна окремих душів, набивка сальників, дрібний ремонт теплоізоляції, заміна сталевих радіаторів та тру¬бопроводів, що потекли, розбирання, огляд і очищення грязьо¬виків, повітрозбірників, вантузів, компенсаторів регулюючих кранів, гвинтелів, засувок; очищення від накипу запірної арматури, водонагрівачів, змійовиків та ін., закріплення розхитаних приладів у місцях їх приєднання до трубопроводу, закріплення трубопроводів).
2. Головний розподільчий щит та електрогосподарство.
Цілодобове обслуговування, з перебуванням на робочому місці, працівника відповідної кваліфікації в адмінбудинку та забезпечення безперебійної роботи системи енергозабезпечення.
Головний розподільчий щит - 0.4 кВт.
Максимальне навантаження 920 кВт.
Дизель – генератор ВЕК ENERJI SC7H230D2 – 150 кВт.
Ввідні автомати 1250 Ампер.
Для компенсації реактивної потужності встановлені два компенсаторні пристрої 180
кВАр та 350 кВАр.
Електроустановка відноситься до другої категорії енергопостачання з автоматичним вмикачем
резерву.
Освітлення кабінетів – лед – лампи.
Огляд електроспоживаючих приладів -5 раз на добу.
Заміна ламп та іх утилізація, автоматів – за потребою - ліквідація незначних несправностей
електричних пристроїв ( заміна лампочок на LED лампи, які перегоріли у приміщеннях загального користування, заміна або ремонт штепсельних розеток і вимикачів, дрібний ремонт електропроводки, витяжки в туалетах, заміна запобіжників автоматичних вимикачів, та пакетних перемикачів ввідно- розподільних пристроїв);
провітрювання каналізаційних колодязів;
перевірка несправностей каналізаційних витяжок;
перевірка наявності тяги в димовентиляційних каналах;
перевірка і відновлення заземлення;
перевірка заземлення оболонки електрокабеля, наладка інженерного обладнання.
3. Телефонний зв'язок.
Обслуговування та забезпечення надійної роботи телефонного зв’язку Щоденне обслуговування з 9 - 00 до 18 - 00 з перебуванням працівника в адмінбудинку.
Обладнання яке потребує обслуговування.
Цифрова автоматична телефонна станція «Telrad Advance IP » С100
Цифрова автоматична станція «Siemens»
Фіксований телефонний зв'язок – 210 номерів.
Профілактика обладнання – за потребою.
Технічна підтримка мережі, кросування номерів, забезпечення підключень в кабінетах адмінбудинку.
4. Підсобні роботи:
Регулювання та технічне обслуговування дверей, (замки, ручки, ущільнювачи, доводчики дверей) - в разі потреби.
Дрібні штукатурно – малярні роботи з використанням витратних матеріалів (шпаклівка, цемент, клей, фарба, тощо) для підтримання належного стану стін, стель та підлоги в адмінбудівлі.
Вантажно-розвантажувальні роботи.
Для надання послуг з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики необхідно 7 спеціалістів, які працюють щоденно (крім вихідних) з 9-00 до 18 – 00, а саме:
1 електрик,
1 сантехник,
1 столяр,
1 робітники з комплексного обслуговування,
1 зв’язківець,
1 керівник площадки (відповідальний за теплове господарство, своєчасне подання обсягів споживання
електроенергії, теплової енергії, водопостачання),
4 спеціалісти, які працюють позмінно (включаючи вихідні) по два чергових (електрик, слюсар – сантехнік),
1 спеціаліст з обслуговування дизель-генераторів – (виклик у разі потреби).
Технічні засоби, витратні матеріали, інвертар та інші витрати в процесі надання послуг несе надавач послуг, їх вартість повинна становити не менше 20 відсотків від вартості наданих послуг за місяць та є складовою частиною вартості пропозиції.
При наданні послуг учасником повинні застосовуватись заходи із захисту довкілля.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені в Тендерній документацій (публічне посилання на закупівлю https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-01-015592-a/lot-433b547a9853475483dab2d93fecfcdb
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме: згідно з пунктом 2 розділу III.
Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Відповідно до Методики:
ОВ = V x Цм.п. x Ki,
де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V – обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума послуги, яку необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна за 1 послугу.
Цм.п. – ціна минулого періоду – 1 445 748,00 грн (дод. угода № 1 від 26.01.2023 до договору № 2-ВТ/2023 від 26.01.2023 з ПП «Клінінг Про) + 94 229,52 (додаткова угода № 2 від 30.12.2022 до Договору № 18–СЗ/2022 від 02.09.2022 з ТОВ «Компас ФМ») = 1 539 977,52 грн. Ціна договорів за минулий період, становила 1 539 972,52 грн.
Ki – коефіцієнт індексації. Індекс інфляції станом за 2023 рік становить становить 1,085.
Таким чином очікувана вартість становить:
ОВ = V x Цм.п. x Ki = 1 x 1 539 977,52 x 1,085 = 1 670 870,18 грн.
Враховуючи пролонгацію Договору з ПП „Клінінг Про” від 26.01.2023 № 2-ВТ/2023 на суму 255 132,00 та передбачені видатки за бюджетною програмою КПКВК 2501010 „Керівництво та управління у сфері соціальної політики”2024 року, очікувана вартість предмета закупівлі – 1 722 100, 00 з ПДВ.
Теги: