Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічної підтримки програмно-апаратних систем Oracle

20/01/2025

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги з технічної підтримки програмно-апаратних систем Oracle   

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-16-018143-a.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з технічної підтримки програмно-апаратних систем Oracle).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:   Предметом закупівлі є послуги з технічної підтримки програмно-апаратних систем Oracle.

Послуги надаються шляхом активації примірників програмного забезпечення Oracle та технічної підтримки програмно-апаратних систем Oracle, які на поточний момент функціонують в Міністерстві соціальної політики України з 17.02.2025, але не раніше дати укладення договору про закупівлю послуг.

В промисловій експлуатації перебуває програмно-апаратний комплекс основного центру обробки даних Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Міністерства соціальної політики України на базі серверних систем Oracle.

 

1. Перелік наявного програмного та апаратного забезпечення Oracle, які потребують технічної підтримки:

 

№ з/п

№ за каталогом

Назва послуги

Кількість (од.)

1.

Програмне забезпечення, яке потребує технічної підтримки,  CSI 24116156

1.1.

A90611LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

16

1.2.

A90620LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Partitioning - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

16

1.3.

A90649LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

16

1.4.

A90650LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Tuning Pack - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

16

1.5.

A90619LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Exadata Storage Server Software - Disk Drive Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

36

2.

Програмне забезпечення, яке потребує технічної підтримки, CSI 29881537

2.1.

A90611LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

16

2.2.

A90620LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Partitioning - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

12

2.3.

A90649LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

12

2.4.

A90650LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Tuning Pack - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

12

2.5.

A90619LS

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Oracle Real Application Clusters - Processor Perpetual (12 months service Software Update license & Support)

28

3.

Апаратне забезпечення, яке потребує технічної підтримки, CSI 24039514

3.1.

Серійний номер

2144XC806R

Послуги з активації підтримки Програмно апаратного комплексу Oracle Exadata та програмного забезпечення Oracle: Exadata Database Machine X9M-2 High Capacity (HC) Quarter Rack with 1 TB memory and 2 dual 25 G network cards (for factory installation) (serial number 2144XC806R);
Exadata Database Machine X9M-2 High Capacity (HC) Quarter Rack with 1 TB memory and 2 dual 25 G network cards (for factory installation) (serial number 2141XCF04H), 
Exadata Database Machine X9M-2: model family;
X9-2L,HC SERVER (w/PMEM,CX5) ED X9M-2 (serial number 2143XCF00D);
SWITCH,CISCO NEXUS 9336C,ROCE,2PSU,3FAN (serial number FLM251502A4);
X9-2, DB SERVER (w/1TB,2x DUAL 25GBE) ED X9M-2 (serial number 2144XCD00K);
SWITCH,CISCO NEXUS 9336C,ROCE,2PSU,3FAN (serial number FDO252703DX);
SWITCH,CISCO NEXUS 9348,2PSU,3FAN (serial number FDO25290UCM);
X9-2, DB SERVER (w/1TB,2x DUAL 25GBE) ED X9M-2 (serial number 2144XCD00A);
ASSY,CABINET 42U-1200 (600), STD RETMA W/DOORS, W/C2 PALLET (serial number 465136N + 2143011M26);
X9-2L,HC SERVER (w/PMEM,CX5) ED X9M-2 (serial number 2142XCF01T).
(12 months service Oracle Premier Support for System)

1

 

       1. Технічна підтримка, що надається Замовнику, повинна відображатись у обліковому записі Замовника на порталі https://support.oracle.com/.

       2. Оновлення програмного забезпечення Oracle мають бути доступні через сайт виробника.

       3. Рівень  технічної підтримки має забезпечувати можливість цілодобового доступу через мережу інтернет до електронної інформаційної системи технічної підтримки Oracle за адресою https://support.oracle.com до системи «MyOracleSupport».

       4. Рівень  технічної підтримки має забезпечувати можливість заведення технічних запитів (SR) безпосередньо кваліфікованими фахівцями Замовника до електронної інформаційної системи «MyOracleSupport», надання сервісною службою Oracle, включаючи FDP партнерів, консультацій визначеним працівникам Замовника щодо функціонування програмного та апаратного забезпечення Oracle по телефону та/або на адресу електронної пошти, надання консультаційної допомоги працівникам Замовника щодо ідентифікації та усунення помилок в роботі програмного та апаратного забезпечення Oracle Замовника.

       5. Розширена технічна підтримка має забезпечувати можливість виїзду фахівця Oracle на місце розміщення обладнання Замовника для вирішення екстрених проблем із апаратним забезпеченням, за весь період її дії.

       6. У разі необхідності CSI (ідентифікатор підтримки клієнта) може бути змінено виробником в рамках виконання Договору.

       7. Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати авторизаційний лист (листи) про повноваження від виробника або його представництва / філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника (дистриб’ютора) в Україні, що підтверджує право учасника постачати предмет закупівлі у відповідності до вимог тендерної документації та укладати договір про його постачання на території України, із зазначенням найменування Замовника, предмету закупівлі, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання листа про повноваження іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.

       8. Учасник у технічній частині своєї пропозиції повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані Замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації.

       Специфікація повинна бути вказана зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікації у договір про закупівлю послуг, а також для виконання самого договору. 

       

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

        Міністерство соціальної політики України здійснює заходи з розвитку та впровадження Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі – ЄІССС), що забезпечує централізований облік соціальних допомог, пільг та інших форм соціальної підтримки. Для забезпечення можливості функціонування бази даних ЄІССС в 2021 році за кошти державного бюджету було придбано та введено в експлуатацію програмно-апаратний комплекс Oracle Exadata X9M-2 (далі – ПАК Oracle Exadata) з мінімальною кількістю ліцензій та підтримкою обладнання та ліцензій на 1 рік. У 2023 році за кошти міжнародних донорів кількість ліцензій була збільшена та, подовжено на 1 рік термін дії ліцензій на технічну підтримку раніше придбаного обладнання та відповідного програмного забезпечення.

Враховуючи закінчення терміну дії вищезазначеної підтримки, для забезпечення безперебійної роботи ПАК Oracle Exadata, який є основною технічною складовою ЄІССС, з метою визначення очікуваної вартості послуг з технічної підтримки програмно-апаратних систем Oracle, зокрема, щодо активації примірників програмного забезпечення Oracle та підтримки програмно-апаратних систем Oracle, Мінсоцполітики було здійснено наступні заходи:

1. Надіслано запит до представництва Oracle в Україні з метою отримання переліку авторизованих партнерів.

2.Отримано відповідь із переліком партнерських компаній.

3. Надіслано запити до 5 (п’яти) компаній, які були зазначені у відповіді від Oracle, з проханням надати комерційні пропозиції.

4.Отримано комерційні пропозиції від 3 компаній, а саме:

ТОВ «Сервіс.ЮА» - 24 381 786,00 грн, з ПДВ;

ДП «ЕС ЕНД ТІ Україна» - 23 085 749,28 грн, з ПДВ;

ТОВ «БСС УКРАЇНА» - 16 461 888,00 грн, з ПДВ (ця пропозиція при розрахунку очікуваної вартості не враховувалася, оскільки компанія не надала розрахунок вартості апаратної частини ПАК Oracle Exadata, у зв’язку з відсутністю на даний час відповідного статусу).

Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін.

Для розрахунку використовувалися комерційні пропозиції від 2-х авторизованих партнерів Oracle, які відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі:

Цод = (Ц1 + … Цк)/К = (24 381 786,00 + 23 085 749,28) / 2 = 23 733 767,64

де:

Цод – очікувана ціна за одиницю;

Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;

К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» та в межах бюджетної програми КПКВК 2501090 «Створення і програмно- технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно- методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту» передбачено видатки у сумі 44 436 000,00 грн на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з продовження підтримки програмно-апаратних систем Oracle).

Враховуючи вищенаведене очікувана вартість закупівлі послуг за  кодом ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою  (Послуги з технічної підтримки програмно-апаратних систем Oracle) на 2025 становить 24 400 000,00  гривень.

Теги: