Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з технічної підтримки впровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї

24/10/2023

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета  закупівлі 

Послуги з технічної підтримки впровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї 

обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-19-014924-a

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з технічної підтримки впровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

            Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі базуються на основних функціях з адміністрування Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім'ї  та дитини з багатодітної сім'ї (далі – Реєстр), визначених Порядком виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 (зі змінами)  „Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї ”.

Реєстр – це автоматизований банк відомостей, створений для забезпечення єдиного державного обліку посвідчень батьків багатодітної сім'ї  та посвідчень дитини з багатодітної сім'ї.

            Функціонально Реєстр забезпечує реалізацію таких можливостей:

            створення та ведення централізованого обліку багатодітних сімей;

            ведення централізованого обліку видачі посвідчень батьків багатодітної сім'ї  та посвідчень дитини з багатодітної сім'ї;

            взаємодія отримувачів електронної послуги е-малятко із структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних (міських) державних адміністрацій, виконавчими органами територіальних громад;

            безпосередньої взаємодії членів багатодітної сім'ї  із структурним підрозділом з питань соціального захисту населення/виконавчим органом територіальних громад через бек-офіс;            інформаційної взаємодії з діючим програмним забезпеченням АСОПД/КОМТЕХ в частині визначення права на призначення допомоги на дітей, які виховуються в багатодітній сім'ї, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2019 року № 250  „Деякі питання надання соціальної підтримки 

В процесі надання послуг з технічної підтримки впровадження Реєстру будуть здійснюватися чотири групи послуг у такому складі:

            розгортання технічної платформи функціонування Реєстру;

            підтримка прикладного програмного забезпечення Реєстру в процесі впровадження;

            взаємодія з користувачами в процесі впровадження програмного забезпечення Реєстру;

            здійснення заходів з кібербезпеки та забезпечення функціонування Реєстру (публічне посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2023-10-19-014924-a).

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Виконавцем послуг з  технічної підтримки впровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім'ї  та дитини з багатодітної сім'ї є Державне підприємство  „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України” (далі – ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України”) зі 100-відсотковою часткою державного майна у статутному капіталі.

            Надання послуг із технічної підтримки впровадження Реєстру згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 безальтернативно закріплено за ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України” як адміністратора Реєстру, тобто по цій послузі  не існує постійно діючого ринку послуг.

ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України”  є розробником Реєстру  і тому в змозі забезпечити його впровадження у стислі терміни та актуалізацію прикладного програмного забезпечення у відповідності до змін чинного законодавства.

            За останні три роки Міністерством соціальної політики  не укладалися договори на закупівлю послуг з технічної підтримки впровадження будь-яких Реєстрів.

            Ціна закупівлі означених послуг суттєво нижча ринкової, оскільки середньомісячна заробітна плата фахівців ДП „ІОЦ Мінсоцполітики України” , а саме 36 500,0 грн. в два рази менша заробітної плати аналогічних фахівців на ринку ІТ-послуг.

            Розмір бюджетного призначення на надання послуг з Єдиної інформаційної системи соціальної сфери  за бюджетною програмою КПКВК  2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту”  на 2023 рік становить 1 880 355,00 грн і базується на таких складових.

Трудомісткість  послуг  за проектом інформатизації оцінюється у 27,5 людино-місяців, що  при тривалості робіт 2,5 місяці, потребує трудових ресурсів у кількості 11-ти фахівців (27,5 : 2,5 = 11).

            Планова кошторисна калькуляція вартості послуг за предметом закупівлі складається з таких основних статей затрат, що розраховуються з використанням значень наступних економічних параметрів, які поширюються на державні підприємства з часткою державного майна у статутному капіталі більш ніж 50 відсотків.

№ п/п

Стаття витрат

Параметр

Значення парамет­ру

Сума витрат,

грн.

1.

Витрати на оплату праці 11-ти фахівців протягом 2,5 місяців (фонд оплати праці)

Середня заробітна плата 1-го фахівця, грн.

36 500,00

1 003 750,00

2.

Відрахування на соці­альне страхування із заробітної плати

Єдиний соціальний внесок, відсоток від фонду оплати праці

22,00

220 825,00

3.

Інші непрямі (накладні) витрати

Відсоток від фонду оплати праці

24,74

248 327,75

4.

Собівартість

Сума статей 1 – 3

 

1 472 902,75

 

5.

Прибуток

Відсоток до собівар­тості (рентабельність)

 

94 059,75

6.

Повна вартість

Сума статей 4 – 5

 

1 566 962,50

7.

Податок на додану вартість

Відсоток до повної вартості

20,00

313 392,50

8.

Кошторисна вартість послуг

Сума статей 6 – 7

 

1 880 355,00

 

У наведеній плановій кошторисній калькуляції вартості послуг визначений такий рівень коштів, що перераховується на користь держави:

 № п/п

Платежі на користь держави

Сума для розрахунку платежу

Відсоток від суми для розрахунку платежу*

Сума платежу на користь держави

1.

Прибутковий податок на доходи фізичних осіб

1 003 750,00

19,50

195 731,25

2.

Відрахування на соціальне страхування із заробітної плати

1 003 750,00

22,00

220 825,00

3.

Податок на додану вартість (до повної вартості послуг за мінусом податкового кредиту)

1 566 962,50

18,00

(20-2)

282 053,25

4.

Податок на прибуток

94 059,75

18,00

16 930,76

5.

Частина чистого прибутку, що перераховується до державного бюджету

77 128,99

80,00

61 703,19

 

Разом перераховується на користь держави

 

 

777 243,45

 

*Примітка: Значення встановлені чинним податковим законодавством.

 

Теги: