Перейти до головного вмісту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)

07/03/2024

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)

 

обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

 

1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-05-013945-a.

 

2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ)).

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:           

У зв’язку зі змінами в нормативно-правових актах існує потреба в постійному супроводженні та технічній підтримці Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України, а саме:

Постановою від 05.04.2012 № 321 „Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані такі засоби, їх переліку” (зі змінами від 07.12.2023 в частині виплати грошової компенсації за самостійно придбані допоміжні засоби реабілітації, також встановлено що, засоби реабілітації, якими осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших осіб було забезпечено тимчасово на період виготовлення замовленого засобу реабілітації або проведення ремонту виданого засобу реабілітації до набрання чинності цією постановою, підлягають поверненню до органів соціального захисту населення після закінчення періоду, на який їх було видано та допоміжні засоби реабілітації (технічні та інші засоби реабілітації), які не підлягають списанню і зберігаються в органах соціального захисту населення, підлягають передачі до пунктів прокату засобів реабілітації, кабінетів асистивних технологій закладів охорони здоров’я за місцезнаходженням органу соціального захисту населення.

Постановою від 27.03.2019 № 309 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю” (зі змінами від 04.02.2023 де визначається механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Соціальний захист осіб з інвалідністю", забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян та виплати їм компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування) в частині ст.19, 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”

Враховуючи викладене, на сьогодні є потреба у:

- Забезпеченні супроводження безперебійної роботи ЦБІ;

- Забезпеченні Супроводження електронного кабінету особи з інвалідністю;

- Оперативного надання  програмної підтримки;

- Оптимізації функціоналу ЦБІ;

- Актуалізації роботи програмного забезпечення відповідно до вимог чинного законодавства.

Оптимізація функціоналу та актуалізація роботи програмного забезпечення відповідно до вимог чинного законодавства:

1. Супроводження при зміні статусів заяв, а саме:

Заява про вибір підприємства та технічне обслуговування:

Попереднє замовлення;

Заява (про забезпечення допоміжними засобами реабілітації):

2. Вияв причин і усунення помилок некоректного збереження даних на етапі формування заяв про забезпечення допоміжними засобами реабілітації , а саме:

Заяви на реєстрацію документів в ЦБІ (прийом заяв)/Заяви на реєстрацію документів в ЦБІ (опрацювання заяв);

Направлення», в т.ч. створення «Дублів;

Заяви про вибір підприємства та технічне обслуговування;

Попереднього замовлення;

Заяви (про забезпечення допоміжними засобами реабілітації)

3.  Вияв причини і усунення некоректного вивантаження Реєстрів (Десктоп):

«Направлень» (створених дублів);

«Реєстр заявок на протезування» (неповна інформація з ВЕБ; створення дублів, які відсутні в ВЕБ).

4. Вияв причини і усунення некоректного завантаження «Попередніх замовлень», «Заяви» (про забезпечення ДЗР) в Специфікації «Договорів на забезпечення ДЗР».

5. Вияв причини і усунення некоректної дії контролів на всьому етапі забезпеченні ДЗР.

6.  Забезпечити зміну статусів в “Договір на реабілітаційні послуги”.

7.  Усунення помилок, які виявляються на всіх етапах забезпечення реабілітаційними послугами осіб з інвалідністю.

8. Усунення помилок та збоїв програми, виправлення технологічних збоїв під час формування аналітичних звітів у впровадженому програмному комплексі «Реєстр роботодавців щодо виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю» (далі – Реєстр нормативу), який передбачає три технологічні процеси, зокрема.

9.  Вияв причин та усунення помилок в електронному кабінеті особи з інвалідністю під час реєстрації, оновлення документів та подачі заяв.

10. Актуалізація програмного забезпечення відповідно до змін нормативно-правових актів протягом року.

 

Програмна підтримка

1. Надання програмної підтримки щодо вияву причини і усунення некоректної дії при формуванні/зміні даних в “Електронна особова справа”.

2. Надання програмної підтримки щодо вияву причини і усунення проблем доступів користувачів до ЦБІ.

3. Надання програмної підтримки щодо вияву причини і усунення некоректного вивантаження Реєстрів по юридичних особах та ін.

4. Надання програмної підтримки при внесенні даних щодо місця працевлаштування особи з інвалідністю до коректної роботи в розрізі регіонів.

 

4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме: згідно з пунктом 2 розділу III.

Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Відповідно до Методики: ОВ = V x Цм.п. x Ki,

де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;

V – обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума обсягу товарів/послуг, які необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна за 1 товар.

Цм.п. – ціна минулого періоду. До уваги береться ціна за одиницю товару/послуги без ПДВ, з договору минулого періоду, що множиться на кількість товару (штук), що необхідно закупити. До загальної суми обсягу товару/послуги, який необхідно закупити додається ПДВ. Загальна сума обсягу товару/послуги з ПДВ, який необхідно закупити, розглядається як ціна за товар/послугу.

Отже ціна договору за минулий період становила 750 000 грн з ПДВ (Договір від 28.04.2021 № 13-ВТ82021)

Ki– коефіцієнт індексації. Індекси інфляції становить:

за 2021 рік – 107,3;

за 2022 рік – 106,2;

за 2023 рік – 105,3;

за 2024 рік – 108,5;

 

Таким чином очікувана вартість становить:

ОВ = V x Цм.п. x Ki= 0,8 x 750 000 x 1,073 = 643 800 грн з ПДВ

ОВ = V x Цм.п. x Ki= 1,2 x 643 800  x 1,062 = 820 458,72 грн з ПДВ

ОВ = V x Цм.п. x Ki= 1,2 x 820 458,72 x 1,053 = 1 036 731,64 грн з ПДВ

ОВ = V x Цм.п. x Ki= 1,2 x 1 036 731,64  x 1,085 = 1 349 824,6 грн з ПДВ

 

Беручи до уваги, що в межах бюджетної програми КПКВК 2501090 „Створення і програмно-технічне забезпечення системи інформаційно-аналітичної підтримки, інформаційно-методичне забезпечення та виготовлення бланків посвідчень і нагрудних знаків для системи соціального захисту” (далі – бюджетна програма КПКВК 2501090) на 2024 рік заплановані видатки в сумі 1 641 400,0 грн. на закупівлю послуг із супроводження та програмної підтримки Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ). Однак,  у зв’язку зі зміною терміну надання послуг на 9 місяців, сума зменшена і очікувана вартість закупівлі  становить 1 231 050 грн з ПДВ ((1 641400 ÷ 12) × 9 =1 231 050).

 

Теги: