Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з прибирання адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України та прилеглої (прибудинкової) території
06/02/2024
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з прибирання адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України та прилеглої (прибудинкової) території
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-02-013631-a.
2. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України та прилеглої (прибудинкової) території)
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Адміністративний будинок Міністерства соціальної політики України знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна 8/10.
Загальна площа приміщень, які необхідно утримувати в належному санітарному стані, становить 7730,9 м. кв., а саме:
підвальне приміщення 753 м.кв.
перший поверх -528,8 м. кв.
другий поверх - 92,7 м.кв.
третій поверх - 35,1 м.кв.
четвертий поверх – 631,8 м.кв.
п’ятий поверх – 639,6 м.кв.
шостий поверх – 640,2 м.кв
сьомий поверх -639,8 м.кв.
восьмий поверх – 627,6 м.кв.
дев’ятий поверх – 633,1 м.кв.
десятий поверх – 626,4 м.кв.
одинадцятий поверх – 632,2 м.кв.
вісімнадцятий поверх- 380,8 м.кв.
дев’ятнадцятий поверх – 222,2 м.кв. + 400,1 м.кв.
двадцятий поверх – 647,6 м.кв.
Прибудинкова територія загальною площею 563 м.кв.
Ліфти – 5 шт.(11м.кв.)
Санітарні вузли - 28 кімнат.
Зали засідань - 100,5м.кв. Вхідна група - скляна.
Кількість поверхів – 14 , підлога – паркет, плитка, вікна – металопластик, двері -одно, - двухшпільні щитові, ліфти – 5, сходи, сходові клітини - 2 на поверх (входять в площу прибирання поверху).
Для підтримання чистоти приміщень та фасаду адмінбудинку необхідно проводити наступні роботи:
Чищення гранітного фасаду: двічі на рік та по мірі забруднення;
сухе та вологе прибирання сходів, вестибюлю та коридорів - до робочого дня, в зимовий період- протягом робочого дня за необхідністю;
вологе прибирання санітарних вузлів спільного користування, з застосуванням додаткових хімзасобів - перше до робочого дня, та протягом всього робочого дня щогодини. Санітарних вузлів особистого користування - до робочого дня;
чищення та миття кахлю в санітарних вузлах, - за потребою;
сухе та вологе прибирання підлоги, випорожнення урн та заміна пакетів для сміття в кабінетах - щоденно;
інші роботи, необхідні для утримання нежитлових приміщень в належному стані (за потребою, сухе прибирання пилу з робочих столів, підвіконь, шаф, тумбочок та ін.)
Ганчірки для підлоги повинні бути окремими відповідно до виду приміщень. Також учасник може використовувати миючі пилососи.
Забезпечення санітарних вузлів спільного користування ( 28 кімнат):
туалетним папером (світло-сірий, двошаровий) - 1 рази на день;
паперовими рушниками для рук- 1 раз на день та у разі потреби;
рідким милом (колір – білий або прозорий (нейтральний)). - 1 рази на день ;
накладки на унітаз – постійна наявність протягом робочого дня;
заміна сміттєвих пакетів – щоденно;
наявність автоматичних освіжувачів повітря – постійна наявність.
Забезпечення санітарних вузлів особистого користування (4 кімнати):
туалетним папером (білий двошаровий)- у разі потреби;
рідким милом (колір – білий або прозорий (нейтральний))- 1 у разі потреби (класу люкс);
паперовими рушниками (білі віскозні) - у разі потреби ;
рушниками для рук - заміна рушників та їх прання -у разі потреби;
накладки на унітаз – у разі потреби;
заміна сміттєвих пакетів – у разі потреби;
наявність автоматичних освіжувачів повітря – у разі потреби;
сухе прибирання килимового покриття за допомогою пилососа - щоденно;
прання та чистка килимового покриття (160 м. кв.) роторною машиною та центрифугою двічі на рік (складається з наступних етапів: вибивання; вакуумне очищення; шампунування за допомогою ротору, екстракція, полоскання; віджим, просушування);
прання та прасування гардин (224 м. кв.), тюлі (180 м. кв.) – двічі на рік;
протирання дверей по мірі забруднення - щоденно;
протирання від пилу відкритих поверхонь меблів - щоденно;
протирання від пилу робочих місць, офісних працівників – щоденно;
протирання стін на висоті до 2х метрів у міру забруднення - щоденно;
прибирання пилу з підвіконь, радіаторів - щоденно;
локальне протирання скляних перегородок на висоті до 2-х метрів від забруднення - щоденно;
винесення сміття з приміщення – щоденно;
оперативне реагування на прохання та зауваження представників замовника.
Основне прибирання адміністративного будинку - до робочого дня.
Утримуюче прибирання - протягом всього робочого дня.
Прибудинкова територія:
Прибирання прибудинкової території здійснюється в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 6-30 до 8.30. Включає в себе підмітання, догляд за зеленими насадженнями, чищення снігу, підмітання сміття та опалої листви, забезпечення передачі твердих побутових відходів із контейнерів спеціалізованій організації для вивозу з фіксацією та обліком кількості контейнерів.
В зимовий період прибирання снігу перед адмінбудинком та на сходах здійснюється з 6-30 до 8-00, а у разі необхідності - протягом дня.
Прибирання приміщень (кабінети, санвузли, коридори, та сходові клітини) проводиться з 6-30 до 8-00 та з 17:30 до 21:00 щоденно крім (вихідних).
Додатково на протязі дня з (9-00 до 17-00) в будинку знаходиться бригадир прибиральниць та чергова прибиральниця, яка забезпечується мобільним зв’язком та здійснює обхід та прибирання приміщень загального користування по заявкам, які надходять протягом чергування (санвузли, коридори, приймальна громадян, сходові клітини).
До вартості прибирання входить повна вартість автоматичних освіжувачів повітря, змінний спрей, миючи засоби та витратні матеріали. Прибиральниці повинні мати однаковий спецодяг та черговий мобільний телефон.
Всі послуги повинні надаватись вчасно та якісно. Послуги з утримання нежитлових приміщень повинні забезпечити утримання вказаних площ, приміщень в належному стані, які мають відповідати всім діючим санітарним, та санітарно - гігієнічним нормам.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені до потреб Міністерства з урахуванням вимог чинного законодавства та зазначені в Тендерній документацій (публічне посилання на закупівлю https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-02-013631-a/lot-24ff92fcdd054488be79d5645452e036 .
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме: згідно з пунктом 2 розділу III.
Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Відповідно до Методики:
ОВ = V x Цм.п. x Ki,
де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V – обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума послуги, яку необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна за 1 послугу.
Цм.п. – ціна минулого періоду – 728 608,20 грн. (Д.У. № 1 від 15.02.2023 до Договору з ФОП Царалунга В. О. від 15.02.2023 № 3-ВТ/2023 + 20% від суми початкового договору з ФОП Ясменко О. М. Д.У № 5 від 31.12.2022 до договору № 11-ВТ/2022 на суму 96 254,90 = 824 863,10 грн.
Ki – коефіцієнт індексації. Індекс інфляції станом за 2023 рік становить становить 1,085.
Таким чином очікувана вартість становить:
ОВ = V x Цм.п. x Ki = 1 x 824 863,10 x 1,085 = 894 976,46 грн.
Враховуючи пролонгацію Договору з ФОП Царалунга В. О. від 15.02.2023 № 3-ВТ/2023 на суму 140 608,60 та передбачені видатки за бюджетною програмою КПКВК 2501010 „Керівництво та управління у сфері соціальної політики”2024 року, очікувана вартість предмета закупівлі – 1 005 300, 00 з ПДВ.
Теги: