Міністерство соцiальної політики України


В цьому матеріалі

Інформація щодо звернень та прийому громадян

Міністерство соціальної політики України

м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 01601

http://msp.gov.ua

 

Для подання звернень у телефонному режимі громадянам слід звертатись на урядову «гарячу лінію» за безкоштовним телефоном:

1545

 

Отримання довідкової інформації стосовно стану розгляду звернень громадян,  що надійшли до Міністерства :

тел. (044) 289-53-68, (044)  289-66-89,  (044) 289-00-65, (044) 289-54-48, (044) 226-22-69

 

Отримання інформації з питань організації особистого прийому громадян фахівцями та керівництвом Міністерства, інформації з питань реєстрації, стану розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому та проведення телефонної лінії у Кабінеті Міністрів України :

тел.  (044) 289-66-89, (044) 289-54-48, (044) 226-22-69

 

Отримання  інформація про реєстрацію та стан розгляду запитів на отримання публічної інформації, що надійшли до Міністерства :

тел. (044) 289-41-95 

 

Електронні адреси Міністерства соціальної політики України для надсилання:

звернень громадян – zvernennya@mlsp.gov.ua

запитів на отримання публічної інформації - infozapit@mlsp.gov.ua

 

Особистий прийом громадян

Часи особистого прийому громадян у громадській приймальні Міністерства соціальної політики України:

з понеділка по четвер - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.

Напередодні святкових і неробочих днів проведення особистого прийому громадян скорочується на одну годину.

 

 

Особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центральний апарат) відповідно до компетенції проводиться щодня без попереднього запису згідно із годинами прийому 

 

Інформація щодо особистого прийому громадян керівництвом Міністерства  

 

Г Р А Ф І К

прийому громадян керівниками Міністерства соціальної політики України

 

   Посада, прізвище, ім’я, по батькові

 

Адреса проведення прийому

 День прийому

     Часи прийому

Міністр

 РЕВА

Андрій Олексійович

 

 

пров. Музейний, 12

 

 

четвертий

понеділок

парного  місяця

 

з 15.00

до 17.00

 

Перший заступник Міністра

КРЕНТОВСЬКА

Ольга Петрівна

 

вул. Еспkанадна, 8/10

 

третій четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 Державний секретар

 ІВАНКЕВИЧ

Віктор Вікторович

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

перший четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 Заступник Міністра

ФЕДОРОВИЧ

Наталія Володимирівна

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

четвертий четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 

Заступник Міністра

ШАМБІР

Микола Іванович

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

другий четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 Заступник Міністра

ПРИВАЛОВ

Олександр Віталійович

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

перший вівторок

кожного місяця

 

з 11.00

до 13.00

 Заступник Міністра

з питань європейської інтеграції

ЧУРКІНА

Олександра Ігорівна

 

вул. Еспланадна, 8/10

 

другий вівторок

кожного місяця

 

з 11.00

до 13.00

 

Попередній запис на особистий прийом до керівників Міністерства проводиться не пізніше ніж за 3 робочих дні до дати проведення особистого прийому:

з понеділка по четвер - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.

Запис проводиться за адресою:

м.Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 1 поверх, громадська приймальня, або за телефонами: (044) 289-54-48,  (044) 289-66- 89, (044) 226-22-69

Напередодні святкових і неробочих днів проведення попереднього запису громадян на особистий прийом скорочується на одну годину.

Запис на особистий прийом проводиться на підставі документів, що засвідчують особу.

Запис громадян на прийом до керівників Міністерства проводиться у разі, якщо питання порушене громадянином, залишилось не вирішеним по суті після особистого прийому керівниками і спеціалістами структурних підрозділів Міністерства відповідно до компетенції.

  Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, чи звертався громадянин до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування, а також центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра соціальної політики України (далі - органи влади), до повноважень яких належить вирішення порушеного питання; вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження), з’ясовується, яка відповідь була надана або яке рішення з порушеного питання було прийнято відповідним органом влади, визначається структурний підрозділ апарату Міністерства, що проводитиме особистий прийом, або орган влади для вирішення порушеного питання по суті (у разі відсутності позиції цього органу). 





Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/content/informaciya-shchodo-primoy-gromadyan-kontaktni-dani.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове