Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиCоціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практики
ДП "Інформаційно-обчислювальний центр"ДП "Соцінформ"ДП "Технік"ДП "Центр сертифікації технічних засобів реабілітації та послуг"Казенні та державні експериментальні протезно-ортопедичні підприємства
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоціальні послугиПатронатна сім"яНаставництвоПрийомна сім"я/Дитячий будинок сімейного типуОпіка/ПіклуванняУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Переселенцям з зони АТОПереселенцям з КримуБезпритульнимЮридична допомогаВетеранам війни та учасникам АТО
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отриманняГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформації
Е-сервісиДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняВідкриті дані УкраїниE-Social
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Стратегія комунікацій 2018 - 2021Презентації
ГромадянамЗвернення громадянПенсіїМатеринство, сім'я, дітиМатеріальні виплати, компенсації та субсидіїІнвалідністьСоціальні гарантіїБланкиОздоровлення та відпочинок дітейСфера зайнятостіСанаторно-курортное лікуванняПублічна інформаціяІнформація для переміщених осібПерепідготовка військовослужбовцівВолонтерствоЗаробітна плата та умови праціРомським національним меншинамПро конкурсний відбір проектів Донецької області
ІнвалідністьРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення технічними та іншими засобами реабілітаціїОпіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2018Програма придбання спеціально обладнаних автомобілів
КомандаРева Андрій ОлексійовичКрентовська Ольга ПетрівнаІванкевич Віктор ВікторовичФедорович Наталія ВолодимирівнаШамбір Микола ІвановичЧуркіна Олександра ІгорівнаПопова Лариса Віталіївна
ЛіцензуванняНормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордономРішення у сфері ліцензування
Матеріальні виплати, компенсації та субсидіїСубсидіїДержавні допомоги, компенсаціїВиплати по безробіттюПільги на проїзд
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиСім`яВагітнимДітямВиплати при народженніСоціально-психологічна реабілітація дітейКартки про надання сім"ям соціальних послугМатеринствоДитина
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоПроекти, що підтримуються МБРР
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
Центр підвищення кваліфікації працівників сфери управління Міністерства соціальної політики України (м. Київ)Дніпропетровський інститут професійного розвитку і освітиІнститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (м. Краматорськ)Науково-дослідний інститут праці і зайнятості населення Міністерства соціальної політики України і НАН України (м.Київ)
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівСім`я та дітиОсоби з інвалідністюПенсіїСубсидіїТрудовий кодекс
Очищення владиРезультати проведення перевірки
Державна служба з питань праціДержавна служба у справах ветеранів війни та учасників АТОДержавна служба зайнятостіФонд соціального захисту інвалідів
Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля»Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Промінь»Львівський міжрегіональний центр соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідівДонбаський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідівВінницький центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Промінь"Всеукраїнський центр реабілітації інвалідів "Віра, надія, любов"Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідівДержавний комплекс соціальної реабілітації дітей-інвалідів
ОрганізаціямЛіцензуванняТендери
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"Міжвідомча координація оздоровлення та відпочинку дітей
ПенсіїЗагальні положенняОсобам з ІнвалідністюПрацюючим пенсіонерамВиди пенсійПризначення та перерахунокПенсії громадянам, що за кордономДовідкова інформаціяСпростовуємо міфи про пенсійну систему
Прес-центрЗМІ про насНовиниФотогалереяВідеогалереяКонтакти для ЗМІ
Про міністерствоКомандаСтруктура центрального апарату МіністерстваВідомстваКонтактиВакансіїПрофспілкаГромадська радаМіжнародна діяльністьЕлектронне зверненняЗМІ про насАнонсиВідкриті даніПоложення про Міністерство соціальної політикиПротидія торгівлі людьмиГендерна політикаОчищення владиАнтикорупційна діяльністьГуманітарна допомогаДецентралізація владиКонсультації з громадськістюРеформа Міністерства
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервіси
Санаторно-курортное лікуванняСанаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиСанаторно-курортне лікування ветеранів війниСанаторно-курортне лікування осіб з інвалідністюСанаторно-курортне лікування учасників АТОПерелік санаторно-курортних закладів для спинальників
Сфера зайнятостіПрофесійне навчання дорослого населенняЗайнятість молодіТрудова міграціяМеханізми заохочення зайнятості
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамДержслужбовцямГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиСтрахуванняЦентри захисту
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
ВакансіїІнформація про оголошення конкурсуІнформація про результати конкурсуЗразки документівАрхів вакансій
Відкриті даніДержзакупівліЗвітиМоніторинг
ВідомстваОргани та установи в складі МіністерстваНавчальні заклади та наукові установиДержавні центри комплексної реабілітаціїДержавні підприємстваСанаторії
Заробітна плата та умови праціЗаробітна платаРобочий час та час відпочинкуУмови праці та охорона праці
Звернення громадянНормативно-правова базаІнформація щодо звернень та прийому громадянЗапитання - відповіді
ЗвітиДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаОбговорення проектів нормативно-правових актівПро внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися!

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися, через аккаунт у соціальній мережі «Facebook»

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення


 06.10.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення регуляторного акту

проекту Закону України ,,Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення”.

 

З метою удосконалення механізму передбаченого статтею 392 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, відповідно до якого об’єкти будівництва прийняті в експлуатацію у встановленому законодавством порядку підлягають обстеженню, в порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, з метою оцінки його відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації.

Згідно із пунктом цієї статті - незабезпечення обстеження та паспортизації об’єкта, що підлягає обов’язковому обстеженню, порушення порядку проведення такого обстеження та нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації тягне за собою відповідальність, передбачену законом.

Однак, чинним законодавством не передбачено такої відповідальності.

А тому, для реалізації в повній мірі зазначено механізму, проектом акта пропонується внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України „Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” в частині встановлення відповідальності за незабезпечення обстеження та паспортизації об’єкта, що підлягає обов’язковому обстеженню, порушення порядку проведення такого обстеження та нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації.

Встановлення такої відповідальності повинно, зокрема, забезпечити й доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення об'єктів громадського та цивільного призначення, які вже здані в експлуатацію.

 

Зауваження та пропозиції слід надсилати на адреси:

Міністерство соціальної політики України, 01601, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10; e-mail: socobsl@mlsp.gov.ua; факс/тел.: 289-87-43;

Проект регуляторного акта, пояснювальна записка, порівняльна таблиця та аналіз регуляторного впливу оприлюднені шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Мінсоцполітки в мережі Інтернет.

 

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються до 10 листопада 2016 року у письмовому та/або електронному вигляді.

 

                                                                                        Міністерство соціальної

                                                                             політики України

 

Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122, із наступними змінами):

1) у статті 96:

назву викласти в такій редакції:
„Стаття 96. Порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва, обстеження та експлуатації об’єктів”;

доповнити частинами такого змісту:

„Незабезпечення обстеження об’єкта, який підлягає обов’язковому обстеженню, щодо об’єктів ІІІ категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною дев’ятнадцятою цієї статті, вчинені щодо об’єктів IV категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від шестисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною дев’ятнадцятою цієї статті, вчинені щодо об’єктів V категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від семисот до восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єкта (в т. ч. щодо його доступності для маломобільних груп населення) ІІІ категорії складності, прийнятого в експлуатацію у встановленому законодавством порядку (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною двадцять другою цієї статті, вчинені щодо об’єктів IV категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від шестисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною двадцять другою цієї статті, вчинені щодо об’єктів V категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від семисот до восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частинами дев’ятнадцятою – двадцять четвертою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, —тягнуть за собою накладення штрафу, визначеного у відповідному абзаці цієї статті, у подвійному розмірі.”;

2) статтю 96-1 доповнити частиною такого змісту:
Виконання робіт з обстеження об’єкта з порушенням порядку такого обстеження, –тягне за собою накладення штрафу на відповідального виконавця від дев’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною дев’ятнадцятою цієї статті, вчинені відповідальним виконавцем, якого протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, –тягнуть за собою накладення штрафу на відповідального виконавця від однієї тисячі п’ятисот до однієї тисячі семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. У статті 2 Закону України „Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994 р., № 46, ст. 411, 2014 р., № 1, ст. 4):
частини 10–12 викласти в такій редакції:

10. На власників або управителів об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), накладаються штрафи за такі правопорушення:
незабезпечення обстеження об’єктів:

III категорії складності – у розмірі дев’яноста мінімальних заробітних плат;
IV категорії складності – у розмірі трьохсот семидесяти мінімальних заробітних плат;
V категорії складності – у розмірі дев’ятисот мінімальних заробітних плат;
нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єкта (в т. ч. щодо його доступності для маломобільних груп населення);
III категорії складності – у розмірі дев’яноста мінімальних заробітних плат;
IV категорії складності – у розмірі трьохсот семидесяти мінімальних заробітних плат;
V категорії складності – у розмірі дев’ятисот мінімальних заробітних плат.

11. Дії, передбачені частиною 10 цієї статті, вчинені власниками або управителями об’єктів, яких протягом року було піддано стягненню за такі самі порушення, –тягнуть за собою накладення штрафу, визначеного у відповідному абзаці цієї статті, у подвійному розмірі.

12. На суб’єктів господарювання, які проводять обстеження та паспортизацію об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), накладається штраф за виконання робіт з обстеження об’єкта з порушенням порядку такого обстеження у розмірі вісімнадцяти мінімальних заробітних плат. ;

доповнити частинами тринадцятою-п’ятнадцятою такого змісту:


13. Притягнення суб’єктів містобудування до відповідальності не звільняє їх від відшкодування заподіяної внаслідок правопорушення шкоди.
14. Штраф може бути накладений на суб’єктів містобудування, власників або управителів об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню, протягом шести місяців із дня виявлення правопорушення, але не пізніше як через три роки з дня його вчинення.
15. У разі вчинення суб’єктами містобудування, власниками або управителями об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню, двох або більше правопорушень штрафи накладають за кожне вчинене правопорушення окремо.

ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.

Голова
Верховної Ради України


Додаткові матеріали



Обговорення

Кількість користувачів, що приймають участь в обговорюванні проекту:
0
Додано пропозицій:
0
Підтримка проекту:Так:0  Ні:0
Обговорення з 6 Жовтня 2016р. по 12 Жовтня 2016р.

Всі Обговорення проектів нормативно-правових актів