Міністерство соцiальної політики України


Результат впровадження ЄІССС: соціальні послуги в електронній формі для понад 20 млн. громадян

6 Серпня 2021, 16:32

 

 

Соціальні послуги повинні максимально надаватися людям в електронній формі за єдиними критеріями і стандартами. На цьому наголосила Міністр соціальної політики Марина Лазебна під час ознайомлення з електронними сервісами Пенсійного фонду у „Прозорому соціальному офісі” у місті Бахмут, який Міністр відвідала під час робочої поїздки до Донецької області.

«Завдяки цифровій трансформації соціальної сфери зникнуть численні проміжні ланки між людиною та державою, що дасть змогу людям отримувати соціальну допомогу швидко та зручно, без черг та зайвих паперів», - зазначила Марина Лазебна.

Зокрема, більшість послуг Пенсійного фонду України кожен громадянин і роботодавець може сьогодні отримати в електронній формі через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/):

- для громадян:

- для роботодавців:

Увійти до особистого кабінету можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису, або засобів Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID) з використанням технологій BankID та MobileID.

Найближчим часом для входу на вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду заплановано впровадження технології віддаленого кваліфікованого електронного підпису Смарт-Дія.

Доступ до електронних сервісів Фонду також можна отримати через мобільний додаток “Пенсійний фонд”, який є в Goоgle Play та AppStore. Крім того, завершується інтеграція сервісів Пенсійного Фонду з мобільним додатком ДІЯ.




Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/news/20499.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове