Міністерство соцiальної політики України


На Сумщині обговорили співпрацю з надавачами послуг

10 Квітня 2020, 15:33

 

На спільній нараді, яка відбулась у режимі відеоселектору, обговорено питання підтримки соціально вразливих верств населення, зокрема допомоги в оплаті за електропостачання одиноким непрацездатним громадянам, літнім людям та особам з інвалідністю під час карантину. У нараді прийняли участь представники Департаменту соціального захисту населення - Михайло Дубровський, директор Департаменту, Людмила Мусіяка, заступник директора Департаменту  та Ірина Лошак, директор енергопостачальної компанії ТОВ «ЕНЕРА СУМИ».

Ірина Лошак висловила стурбованість з приводу оплати за постачання електроенергії під час карантину громадянами, які отримують пенсії та соціальні допомоги. Посадовець повідомила, що на період карантину відключення побутових споживачів або застосовування будь-яких інших санкцій за несплату чи несвоєчасний розрахунок за електроенергію не здійснюється. Разом з тим, НКРЕКП закликає громадян вживати вичерпних заходів з оплати електричної енергії.

«Саме своєчаснірозрахунки споживачів з постачальником універсальної послуги – гарантія якісного і безперебійного електропостачання.Зрозуміло, що не всі споживачі електроенергії є активними користувачами ґаджетів чи мережі інтернет. Тож вкрай важливо допомогти у вирішенні комунальних питань тим, хто не користується онлайн-сервісами. Особливої підтримки потребують літні люди та самотні громадяни, які не мають можливості до самообслуговування»,зауважила Ірина Лошак.

З цього питання доповіла Людмила Мусіяка. Посадовець повідомила присутніх учасників наради, що станом на 03.04.2020 перераховані кошти на пільги та субсидії на рахунки громадян у сумі 181,774 млн гривень. Загалом різні соціальні послуги отримує 49% жителів області. Близько 20 тис. одиноких непрацездатних громадян і осіб з інвалідністю на Сумщині охоплені соціальним обслуговуванням на дому через мережу територіальних центрів та центрів надання соціальних послуг системи соціального захисту.

В умовах карантину Уряд України запровадив експериментальний проект щодо дистанційної оплати житлово-комунальних послуг одержувачами пенсій та грошової допомоги. Громадяни, які отримують пенсії та грошові допомоги через банківські установи, зможуть дистанційно сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги та електропостачання. Для цього вони мають зареєструватися у системі дистанційного обслуговування або зателефонувати на «гарячу лінію» банку і надати інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, які бажають оплатити дистанційно, та необхідні дані для оплати послуг з їх рахунків. Одержувачі пенсій та грошових допомог також зможуть оплачувати житлово-комунальні послуги безпосередньо у листоноші під час отримання виплат, або замовивши відповідну послугу телефоном. Громадянам, які зазвичай одержують пенсії і грошову допомогу в банках та касах «Укрпошти», за бажанням гроші доставлятимуть додому листоноші. Особи, які обслуговуються у територіальних центрах надання соціальних послуг, мають змогу оплатити  за електропостачання та передати покази лічильників електроенергії через соціальних працівників.

«В умовах карантину пенсіонерам та іншим незахищеним верствам населення буде надано одноразову грошову допомогу в розмірі 1 000 гривень.

Виплату отримають ті, у кого пенсія не більше 5 тис. і громадяни, які одержують державну соціальну допомогу у зв’язку з інвалідністю з дитинства та за віком замість пенсії. Пенсіонерам, які мають банківські картки, кошти зарахують автоматично, а ті, хто отримує виплати через Укрпошту, грошову допомогу принесе листоноша», -зазначив Михайло Дубровський, директор Департаменту.

Наприкінці наради учасники вирішили продовжити спільними зусиллями забезпечувати обслуговування вразливих верств населення Сумщини.

Залишайтесь вдома, ми працюємо для вас!




Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/news/18501.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове