Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Безбар’єрністьВивчення міжнародного досвіду
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаГоловні новиниСучасні технології з елементами «штучного інтелекту» допоможуть підвищити адресність соціальної підтримки

Сучасні технології з елементами «штучного інтелекту» допоможуть підвищити адресність соціальної підтримки

1 Липня 2019, 12:44

 

У рамках проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України», який Мінсоцполітики впроваджує за сприяння Світового банку, розпочалося пілотне тестування інструментарію автоматизованого виявлення передумов для здійснення порушень законодавства при отриманні державної соціальної допомоги.

Хід цієї роботи та подальші перспективи запровадження в нашій державі ефективних механізмів контролю за розподілом коштів державної допомоги було обговорено під час круглого столу, який відбувся у Києві. У заході взяли участь фахівці Мінсоцполітики, регіональних структурних підрозділів з питань соціального захисту, а також консультанти та експерти, які працюють над удосконаленням контролю при наданні соціальної підтримки.

У ході впровадження проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» було розроблено спеціальний алгоритм з елементами штучного інтелекту, що нині тестується в Україні. На підставі аналізу масиву даних щодо порушень при отриманні коштів соціальної допомоги, система у автоматичному режимі формує так звані «профілі ризику» - набір характерних ознак отримувачів, які найчастіше зловживають і шахраюють при одержанні державної допомоги. Реалізація такого підходу у подальшому значно підвищить ефективність роботи соціальних інспекторів, які не будуть турбувати зайвими перевірками добропорядних одержувачів соціальної підтримки.

Методики оцінювання ризику настання тих чи інших подій, або «скорингу», вже активно використовуються у банківській чи страховій справі. Але якщо, приміром, у банках за подібними алгоритмами оцінюється ступінь ризику надання кредитів тим чи іншим позичальникам, то у сфері соціального захисту профілювання ризиків дозволяє визначити, чи завжди насправді потребує державної підтримки той, хто по неї звертається. У наших сусідів - Румунії і Молдові - адресне соціальне інспектування і застосування аналогічних інструментів контролю вже довели свою ефективність.

Для того, щоб подібна модель запрацювала в Україні, було проведено масштабну роботу з обробки величезного масиву даних, отриманих завдяки праці соціальних інспекторів та фахівців Мінсоцполітики з 2015 по 2019 роки, у тому числі за підсумками безпрецедентної минулорічної перевірки 80% справ отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим, проведеної за підтримки Світового банку, а також за результатами верифікації соціальних виплат, яку Міністерство фінансів України здійснювало в минулих роках. 

Опрацьована інформація дала можливість підготувати перший робочий варіант алгоритму, що в автоматичному режимі «вираховує» профілі «типових порушників». Наразі система тестується у 10-ти пілотних управліннях соціального захисту Закарпатської, Запорізької, Львівської областей та м. Києва. 

Перевірки на місцях та інші заходи з відпрацювання «профілів ризику» не лише дадуть розробникам матеріал для доопрацювання пропонованої моделі, а і сприятимуть вдосконаленню самої системи. Адже на підставі одержаних даних, завдяки «штучному інтелекту», алгоритм буде коригуватися та вдосконалюватися самостійно.

За словами Генерального директора Директорату сім’ї та соціальної підтримки Мінсоцполітики Віталія Музиченка, запровадження системи автоматичної побудови моделей оцінювання ризиків у сфері соціальної підтримки дозволить «сфокусувати» контроль на тих домогосподарствах, сім'ях та одержувачах, які найбільшою мірою схильні до надання недостовірної інформації та шахраювання при отриманні соціальної допомоги. Адже на сьогоднішній день в бюджеті 2019 року на надання різних видів соціальної підтримки передбачено близько 120 мільярдів гривень. Це кошти платників податків, і важливо забезпечити, щоб вони потрапляли саме тим, хто їх потребує. Для цього необхідно підвищити ефективність контролю за їх розподілом. 

Як наголошували в своїх виступах учасники круглого столу, запровадження в Україні сучасних технологій та методик, які наразі розробляються та тестуються за підтримки Світового банку, дасть змогу підвищити якість контролю та знизити рівень нецільового використання бюджетних коштів  у програмах соціального захисту. Це сприятиме підвищенню адресності державної соціальної допомоги і дозволить спрямувати кошти на підтримку тих, хто цього передусім потребує. 



Всі Головні новини