Міністерство соцiальної політики України


Розпочато роботу щодо формування нового Ґендерного профілю Луганської області

15 Березня 2019, 16:46

 

15 березня 2019 року відбулася робоча зустріч директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Елеонори Поліщук, директора Луганського обласного відділення МБО «Благодійний фонд «СОС дитяче містечко» Людмили Харченко та заступника начальника Головного управління статистики у Луганській області Олени Донченко щодо формування Ґендерного паспорту Луганської області. Це аналітичний документ, що містить в собі низку даних у ґендерному розрізі щодо демографічного розвитку регіону, зайнятості, освіти, охорони здоров’я та низку інших показників. На жаль, ще й досі багато офіційних статистичних даних містять в собі лише узагальнену інформацію, а ґендерний паспорт дозволяє більш глибоко зрозуміти населення та його потреби.

У свій час Луганщина стала першим регіоном, де у 2011 році з’явився такий документ. У 2017 році цю практику було продовжено та сформовано Ґендерний паспорт Луганської області, який містив у собі інформацію за 2015-2016 роки, тобто наявні дані після переміщення державних структур на підконтрольну частину області. Створення цього документу ускладнювалося тим, що низка архівних даних залишилися на тимчасово непідконтрольній частині області. Партнерами Департаменту виступили міжнародні організації УВКБ ООН, Фонд ООН у галузі народонаселення та ЛОВ МБО «Благодійний фонд «СОС дитяче містечко».

Учасники зустрічі розглянули рекомендації щодо формування ґендерних профілів областей, обговорили партнерів, яких варто залучили до співпраці, а також дані, які буде містити новий документ. Прийнято рішення взяти до аналізу дані 2015-2017 років, які наразі наявні в повному обсязі в Головного управління статистики у Луганській області. Найближчим часом будуть сформовані запити відповідним структурам для подальшого опрацювання отриманих даних.




Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/news/16833.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове