Міністерство соцiальної політики України


Результатом роботи Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі стали зміни до Закону України „Про рекламу”

11 Липня 2018, 18:04

На виконання Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» для забезпечення експертної підтримки створення механізму реагування на факти дискримінації за ознакою статі      у 2011 році при Міністерстві соціальної політики була створена Експертна рада з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі. У 2016 році робота Експертної ради було реанімовано – члени Експертної ради  не лише розглядали звернення громадян стосовно дискримінаційної реклами, але й напрацьовували рекомендації щодо усунення виявлених порушень і їх причин.

Практика роботи Експертної ради  з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі показала, що переважна більшість звернень стосується дискримінаційної, сексистської реклами. Мінсоцполітики жорстко і ефективно реагує на них на підставі висновків експертів ради про наявний факт дискримінації.

На виконання Національної стратегії у сфері з прав людини на період до 2020 року  Мінсоцполітики в партнерстві із Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта та Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами ініціювали розробку пропозицій щодо змін до Закону «Про Рекламу» з метою попередження появи дискримінаційної реклами. До роботи долучились Державна служба України з питань безпеки харчових продуктів та прав споживачів, Державна служба України з питань праці, Національна рада з питань телебачення та радіомовлення та представники громадянського суспільства.

5 липня у Верховній Раді України був зареєстрований проект Закону „Про внесення змін до Закону України „Про рекламу” щодо протидії дискримінації” (реєстр. № 8558), поданий народним депутатом України Іриною Луценко. Мінсоцполітики як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків здійснюватиме його супроводження.

Зміни дозволять:

1. Сприяти протистоянню випадкам дискримінації, пропонуючи чітке визначення дискримінаційної реклами за ознакою статі.

2. Змінити розмір штрафів за повторне створення та розміщення компанією дискримінаційної реклами.

3. Надати кращі інструменти для подолання негативних соціальних наслідків розміщення дискримінаційної реклами центральному  органу виконавчої влади, що реалізує державну політику  у сфері державного контролю за додержанням законодавства про  захист  прав  споживачів.

 




Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/news/15590.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове