Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкостіПоширені запитання-відповіді
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаТанасишин Назар ДмитровичКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаОбговорення проектів нормативно-правових актівПитання надання фінансової підтримки всеукраїнським громадським об’єднанням ветеранів війни та громадським об'єднанням жертв нацистських переслідувань, заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися!

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися, через аккаунт у соціальній мережі «Facebook»

Питання надання фінансової підтримки всеукраїнським громадським об’єднанням ветеранів війни та громадським об'єднанням жертв нацистських переслідувань, заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат


    Проект

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від                                2017 р. №

Київ

 

Питання надання фінансової підтримки всеукраїнським громадським об’єднанням ветеранів війни та громадським об'єднанням жертв нацистських переслідувань, заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат

 

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити такі, що додаються:

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку всеукраїнських громадських об’єднань ветеранів війни та громадських об'єднань жертв нацистських переслідувань, заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат.

Порядок проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів війни та/або громадськими об'єднаннями жертв нацистських переслідувань, для виконання (реалізацію) яких надаватиметься фінансова підтримка за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів (далі – Порядок проведення конкурсу).

2. Встановити, що у 2018 році проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених всеукраїнськими громадськими об’єднаннями ветеранів війни та всеукраїнськими громадськими об'єднаннями жертв нацистських переслідувань, та затвердження переліку його переможців здійснюється у строки, визначені Міністерством соціальної політики.

3. Місцевим органам виконавчої влади:

привести власні нормативно-правові акти у відповідність з Порядком проведення конкурсу;

оголосити конкурси з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об'єднаннями ветеранів війни та/або громадськими об'єднаннями жертв нацистських переслідувань, для виконання (реалізації) яких у 2018 році надається підтримка за рахунок бюджетних коштів, без урахування строків, визначених пунктами 6 і 31 Порядку проведення конкурсу. При цьому строк приймання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим ніж 20 днів з дня оголошення проведення конкурсу.

3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування застосовувати Порядок проведення конкурсу під час визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об'єднаннями ветеранів війни та/або громадськими об'єднаннями жертв нацистських переслідувань, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів.

4. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 423 „Про затвердження Положення про Міністерство соціальної політики України” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 51, ст. 1655; 2016 р., № 65, ст. 2193) і від 10 вересня 2014 р. № 416 „Деякі питання Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції» (Офіційний вісник України, (Офіційний вісник України, 2014 р., № 74, ст. 2084; 2015 р., № 49, ст. 1575, № 68, ст. 2234; 2016 р. № 42, ст. 1575) зміни, що додаються.

5. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

6. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2018 року, але не раніше дня її офіційного опублікування.

 

 

Прем’єр-міністр України                                                           В.ГРОЙСМАН

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від                            2017 р. №     

 ПОРЯДОК 

використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку всеукраїнських громадських об’єднань ветеранів війни та громадських об'єднань жертв нацистських переслідувань, заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат

 

Загальні положення

1.   Цей Порядок визначає механізм використання бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою „Фінансова підтримка всеукраїнських громадських об’єднань ветеранів війни та громадських об'єднань жертв нацистських переслідувань, заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат” (далі – бюджетні кошти).

2.   Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Державна служба у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі – Служба).

3.   Одержувачами бюджетних коштів є всеукраїнські громадські об’єднання ветеранів війни та всеукраїнські громадські об'єднання жертв нацистських переслідувань (далі – громадські об'єднання).

4.   Бюджетні кошти спрямовуються на:

1) фінансову підтримку громадських об’єднань для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів);

2) здійснення Службою заходів з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, встановлених актами Президента України або Верховної Ради України, та пов’язаних з вшануванням ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також історичним минулим українського народу, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України.

 

Фінансова підтримка громадських об’єднань для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів)

5.   Фінансова підтримка громадських об’єднань для виконання (реалізації) ними програм (проектів, заходів) надається за результатами конкурсу, що проводиться Службою у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України (далі – конкурс).

6.   Після укладення договору про виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) із громадськими об'єднаннями, які визнано переможцями конкурсу, Служба розміщує на своєму офіційному веб-сайті плани заходів та іншу інформацію, пов’язану з виконанням (реалізацією) відповідних програм (проектів, заходів), про що інформує Мінсоцполітики в установлені ним порядку та строки.

7.     Громадські об’єднання, які отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, після виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) подають Службі фінансовий та підсумковий звіти про виконання договору (-ів) про виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) та обсяг використаних бюджетних коштів за формою та у строк, що визначені Службою.

Підсумковий звіт повинен містити:

опис та перелік завдань, виконаних у рамках програми (проекту, заходу);

результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

у разі невиконання умов договору повністю або частково – причини такого невиконання;

оцінку рівня заінтересованості та задоволення потреб цільової аудиторії, на яку спрямовувалася програма (проект, захід);

До описового звіту обов’язково додаються фото-, (аудіо-, відео-) та інші матеріали, пов’язані з виконанням (реалізацією) програми (проекту, заходу).

8.   Служба проводить постійний моніторинг виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, у визначеному нею порядку.

До проведення зазначеного моніторингу можуть залучатися громадські об’єднання та, у разі необхідності, яка визначається Службою, – інші представники громадськості.

9.   У місячний строк після надходження всіх фінансових та підсумкових звітів громадських об’єднань, які отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, Служба готує підсумковий висновок щодо виконання (реалізації) кожної програми (проекту, заходу), в якому зазначається інформація про:

обсяг бюджетних коштів, наданих та використаних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

відповідність результативних показників виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) запланованим результативним показникам та обсягу витрачених бюджетних коштів;

висновки Служби щодо якості та повноти виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу).

Служба оприлюднює підсумковий висновок щодо виконання (реалізації) кожної програми (проекту, заходу) разом із підсумковими звітами громадських об’єднань, які отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, на власному офіційному веб-сайті та не пізніше 10 лютого кожного року подає їх  Мінсоцполітики та утвореній Службою конкурсній комісії з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об'єднаннями, для виконання (реалізації) яких надаватиметься фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів (далі – конкурсна комісія).

 10.  Конкурсна комісія, може проводити власний моніторинг виконання (реалізації) відповідних програм (проектів, заходів), за результатами якого приймається рішення про виконання (реалізацію) чи невиконання (нереалізацію) програми (проекту, заходу), яке у триденний строк оприлюднюється на офіційному веб-сайті Служби.

Зазначений моніторинг конкурсна комісія проводить на підставі підсумкового висновку Служби та підсумкових звітів громадських об’єднань, які отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів.

11.   У разі невиконання (нереалізації) програми (проекту, заходу) громадським об’єднанням, яке отримало фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, Служба приймає рішення про повернення бюджетних коштів, яке у триденний строк надсилається відповідному громадському об’єднанню.

Після надходження рішення Служби про повернення бюджетних коштів громадське об’єднання у тижневий строк повертає кошти до відповідного бюджету та протягом трьох робочих днів інформує про це Службу.

У разі неповернення громадським об’єднанням бюджетних коштів у зазначений строк бюджетні кошти стягуються в судовому порядку.

12.   Громадське об’єднання, яке не виконало (не реалізувало) програми (проекти, заходи), для виконання (реалізації) яких надавалася фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів, позбавляється права брати участь у конкурсі та не може бути одержувачем бюджетних коштів протягом двох років з моменту такого невиконання.

13.   Бюджетні кошти, надані громадським об’єднанням (фінансова підтримка), можуть спрямовуватись на:

1) оплату, у рамках (період) реалізації програми (проекту, заходу), вартості товарів, робіт та послуг з організації та забезпечення діяльності всеукраїнського громадського об’єднання ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань, а саме:

асамблеї, з’їзди, пленуми, засідання ради, президії, правління, конференції, загальні збори;

оренда нежитлових приміщень – у межах 75 кв. м;

комунальні послуги – у межах середніх норм споживання;

матеріальне заохочення не більше двох працівників громадського об’єднання, які забезпечують роботу такого об’єднання – у розмірі не більше двох мінімальних заробітних плат (для кожного працівника), встановлених законом на 1 січня року, в якому надається фінансова підтримка;

послуги з придбання, встановлення, користування та обслуговування програм бухгалтерського обліку.

Загальний розмір бюджетних коштів, які можуть спрямовуватись на оплату вартості товарів, робіт та послуг з організації та забезпечення діяльності громадського об’єднання, не може перевищувати 20 відсотків загального обсягу бюджетних коштів, що надаються громадському об’єднанню (фінансової підтримки).

2) реалізацію програм (проектів, заходів) громадськими об’єднаннями за результатами конкурсу, а саме:

відзначення Дня ветеранів та інших святкових, пам’ятних та історичних дат, пов’язаних з вшануванням ветеранів війнита/або жертв нацистських переслідувань, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також історичним минулим українського народу, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України;

проведення фізкультурно-оздоровчих заходів;

проведення тренінгів, курсів, навчальних семінарів, круглих столів;

проведення виставок, концертів, вечорів пам’яті та відпочинку тощо (крім оплати фуршетів та банкетів);

проведення заходів з увічнення пам’яті учасників антитерористичної операції та/або жертв нацистських переслідувань, жертв воєн;

виробництво, розміщення та розповсюдження соціальної реклами.

14.    За рахунок бюджетних коштів, що спрямовуються за напрямками, передбаченими пунктом 13 цього Порядку, може здійснюватись відшкодування ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань, які є учасниками відповідних заходів, витрат на проїзд, харчування та оплату вартості проживання в межах норм, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р. № 98 „Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 11, ст. 488).

 

Здійснення Службою заходів з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат

15.   Заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, встановлених актами Президента України або Верховної Ради України, та пов’язаних з вшануванням ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також історичним минулим Українського народу, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України проводяться Службою відповідно до плану заходів, який затверджується Головою Служби за погодженням з Мінсоцполітики.

16.   Під час здійснення Службою заходів з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, встановлених актами Президента України або Верховної Ради України, та пов’язаних з вшануванням ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також історичним минулим українського народу, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України бюджетні кошти можуть спрямовуватись на:

оплату відряджень у межах України та за кордон членів українських делегацій із числа ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань і осіб, що їх супроводжують, (замовлення послуг з перевезення делегацій автобусами, придбання квитків, страхових полісів, оплата вартості проживання, сплата зборів у зв’язку із здійсненням витрат на відрядження, оформлення візових документів, відшкодування добових витрат);

обслуговування на території України членів іноземних делегацій (транспортне обслуговування, відшкодування витрат на проїзд, харчування, оплата вартості проживання, здійснення видатків, пов’язаних з проведенням конференцій, семінарів, прийомів);

оплату послуг із синхронного та послідовного перекладу під час здійснення заходів за участю іноземних делегацій, оренди обладнання, необхідного для надання таких послуг;

придбання сувенірної продукції, книжок та квітів для ветеранів війни і членів іноземних делегацій;

виготовлення поліграфічної продукції відповідно до тематики заходу;

виробництво, розміщення та розповсюдження соціальної реклами.

Відшкодування Службою добових витрат, витрат на проїзд, харчування, оплату вартості проживання, придбання сувенірної продукції, книжок та квітів здійснюється у розмірах, визначених Мінсоцполітики.

17.   Служба щорічно в обов'язковому порядку забезпечує відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, встановлених актами Президента України або Верховної Ради України, та пов’язаних з вшануванням ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також історичним минулим українського народу, формуванням соборності та державності та проголошенням незалежності України, а саме:

День пам'яті Героїв Крут (29 січня);

День Героїв Небесної Сотні (20 лютого);

День українського добровольця (14 березня);

День чорнобильської трагедії (26 квітня);

День пам'яті та примирення (8 травня);

День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (День перемоги) (9 травня)

День пам'яті жертв політичних репресій (третя неділя травня);

День Конституції України (28 червня);

День незалежності України (24 серпня);

День партизанської слави (22 вересня);

День ветерана (1 жовтня);

День захисника України (14 жовтня);

День пам'яті жертв голодоморів (четверта субота листопада);

Міжнародний день осіб з інвалідністю (3 грудня);

День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (14 грудня).

У разі, якщо відзначення цих святкових, пам’ятних та історичних дат не здійснюється під час виконання (реалізації) громадськими об'єднаннями програм (проектів, заходів), для виконання (реалізації) яких надано фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, Служба обов'язково забезпечує їх відзначення відповідно до пункту 47 цього Порядку.

 

Прикінцеві положення

18. Забороняється спрямування бюджетних коштів на інші цілі (напрями), у тому числі на:

виконання (реалізацію) програм (проектів, заходів) за статтями витрат, які здійснюються за рахунок видатків бюджетів інших рівнів, застосування подвійного фінансування одного і того ж напряму з різних джерел;

виконання (реалізацію) програм (проектів, заходів), які фінансуються за іншими бюджетними програмами;

оплату посередницьких послуг (у тому числі послуг організації-посередника з виконання (реалізації) програм (проектів, заходів).

19.   Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.

20.   Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

21.   Погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої органами Казначейства, за бюджетними зобов’язаннями минулих років здійснюється в установленому законодавством порядку.

22.   Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від                            2017 р. №     

 

ПОРЯДОК

проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів війни та/або громадськими об'єднаннями жертв нацистських переслідувань,

для виконання (реалізації) яких надаватиметься фінансова підтримка

за рахунок коштів за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів

 

1.   Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів війни та/або громадськими об'єднаннями жертв нацистських переслідувань (далі – громадські об'єднання) для виконання (реалізації) яких надаватиметься фінансова підтримка (далі – конкурс) за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів (далі – бюджетні кошти).

2.   Дія цього Порядку поширюється на передбачені законом та рішеннями місцевих органів виконавчої влади випадки надання фінансової підтримки громадським об'єднанням ветеранів війни та/або громадським об'єднанням жертв нацистських переслідувань за рахунок бюджетних коштів.

3.   Відповідно до цього Порядку фінансова підтримка надається за рахунок коштів:

державного бюджету – Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі – Служба) для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) загальнодержавного рівня;

місцевих бюджетів – місцевими органами виконавчої влади для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) відповідного адміністративно-територіального рівня.

4.   У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

адміністративно-територіальний рівень виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) – провадження проектної діяльності на території адміністративно-територіальної одиниці (області, району, міста), з бюджету якої надається фінансова підтримка для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу). Обласний (районний, міський) рівень виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) – провадження проектної діяльності у більш як половині районів області (міст, селищ та сіл у районі) та/або забезпечення участі у такій діяльності ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань з більш як половини районів області (міст, селищ та сіл у районі);

громадське об’єднання ветеранів війни – громадське об’єднання, що має відповідний статус (у тому числі всеукраїнського) згідно з відомостями, що містяться у Реєстрі громадських об'єднань, та утворене з метою здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема, соціальних та інших інтересів ветеранів війни, які отримали свій статус відповідно до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

громадське об’єднання жертв нацистських переслідувань – громадське об’єднання, що має відповідний статус (у тому числі всеукраїнського) згідно з відомостями, що містяться у Реєстрі громадських об'єднань, та утворене з метою здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема, соціальних та інших інтересів жертв нацистських переслідувань, які отримали свій статус відповідно до Закону України „Про жертви нацистських переслідувань”.

загальнодержавний рівень виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) – провадження проектної діяльності на території більш як половини областей України, у тому числі м. Києва, та/або забезпечення участі у такій діяльності ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань з більш як половини областей України, у тому числі м. Києва;

захід – сукупність дій, необхідних для виконання громадським об’єднанням конкретного завдання в рамках програми або проекту чи окремо протягом визначеного періоду часу;

конкурсна документація – комплект документів, які розробляються організатором конкурсу і містять вимоги щодо оформлення громадськими об’єднаннями конкурсних пропозицій;

конкурсна комісія – орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, а також можливості моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) відповідно до вимог цього Порядку;

конкурсна пропозиція – комплект документів, який готується громадськими об’єднаннями для участі в конкурсі;

конфлікт інтересів – наявність у члена конкурсної комісії приватного інтересу, що впливає або може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень або на вчинення чи невчинення нею дій;

організатор конкурсу – Служба або місцевий орган виконавчої влади, що є розпорядником бюджетних коштів та/або відповідальним виконавцем бюджетної програми;

програма – комплекс завдань та заходів, що розроблені і здійснюються громадським об’єднанням з метою захисту прав і свобод та задоволення суспільних, зокрема соціальних, культурних та інших інтересів і розраховані на довгостроковий період;

проект – комплекс заходів, що розроблені і здійснюються громадським об’єднанням і спрямовуються на досягнення певної мети протягом визначеного періоду часу (як правило, не більше одного року);

прохідний бал – визначена конкурсною комісією мінімальна сума балів, яку конкурсна пропозиція повинна отримати на третьому етапі конкурсу для включення її до рейтингу конкурсних пропозицій, на підставі якого визначаються переможці конкурсу;

рейтинг конкурсних пропозицій – складений конкурсною комісією перелік конкурсних пропозицій у порядку зменшення кількості балів,  отриманих конкурсними пропозиціями;

учасник конкурсу – громадське об’єднання, що подало конкурсну пропозицію для участі в конкурсі.

5.   Для надання громадським об’єднанням фінансової підтримки організатор конкурсу до початку конкурсу затверджує:

1) текст оголошення про проведення конкурсу, в якому зазначаються:

пріоритетні завдання, що відповідають загальнодержавним програмам та/або місцевим програмам і на виконання яких повинні спрямовуватися програми (проекти, заходи), розроблені учасниками конкурсу;

перелік видів діяльності, що можуть бути підтримані організатором конкурсу;

адреса, за якою приймаються конкурсні пропозиції;

строк подання конкурсних пропозицій;

строк проведення конкурсу.

2) конкурсну документацію, в якій зазначаються:

форма заяви про участь у конкурсі;

перелік документів, які подаються громадськими об’єднаннями для участі у конкурсі, та вимоги до них;

форма опису програми (проекту, заходу);

форма кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

6.   Оголошення про проведення конкурсу та конкурсна документація оприлюднюються організатором конкурсу на його офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб до 1 квітня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається виконання (реалізація) програм (проектів, заходів).

При цьому строк подання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим ніж 30 календарних днів з дня оголошення проведення конкурсу.

7.   Для участі у конкурсі громадські об’єднання подають організатору конкурсу конкурсні пропозиції, які повинні відповідати вимогам, оприлюднених в оголошенні про проведення конкурсу та конкурсній документації.

Перелік поданих документів фіксується учасником конкурсу в Описі документів, поданих для участі у конкурсі.

8.   Конкурсні пропозиції можуть подаватися громадськими об’єднаннями, зареєстрованими в установленому порядку не пізніше ніж за два роки до оголошення проведення конкурсу, крім громадських об’єднань, у яких не менше 75 відсотків членів громадського об’єднання є учасниками антитерористичної операції та/або жертвами нацистських переслідувань.

9.   Громадські об’єднання можуть подавати на конкурс одну або декілька конкурсних пропозицій.

Конкурсні пропозиції подаються організатору конкурсу у друкованій та електронній формі за адресою та у строк, визначені ним в оголошенні про проведення конкурсу.

Про отримання конкурсної пропозиції організатор конкурсу не пізніше трьох робочих днів письмово інформує громадське об'єднання.

Подані конкурсні пропозиції не повертаються громадському об’єднанню ветеранів війни.

10. Конкурсна пропозиція складається державною мовою та повинна містити:

1) заяву про участь у конкурсі, складену за формою, що затверджена організатором конкурсу, із зазначенням, зокрема, найменування громадського об’єднання та назви програми (проекту, заходу);

2) анкету громадського об’єднання за формою, затвердженою організатором конкурсу;

3) копію протоколу засідання статутного органу громадського об’єднання про склад керівництва;

4) копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання;

5) копію статуту (положення) громадського об'єднання (крім установчих документів, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”);

6) копію документа, виданого територіальним органом ДФС не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення проведення конкурсу, що підтверджує включення громадського об’єднання до Реєстру неприбуткових установ та організацій;

7) опис програми (проекту, заходу) та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), за формою, що затверджена організатором конкурсу.

Опис програми (проекту, заходу) повинен містити: мету і завдання; план виконання із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі; очікувані результати та конкретні результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу); інформацію про цільову аудиторію; залучені до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) інші громадські об’єднання; способи інформування громадськості про хід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), детальний розрахунок витрат та джерела фінансування;

9) інформацію про діяльність громадського об’єднання, зокрема досвід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) протягом останніх двох років за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, джерела фінансування громадського об’єднання, його матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення;

10) листи-підтвердження органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, наукових установ, громадських об’єднань, інших установ та організацій щодо їх участі у виконанні (реалізації) програми (проекту, заходу) (у разі їх залучення до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

11) копію звіту про діяльність громадського об’єднання за формою державного статистичного спостереження № 1 – громадська організація (річна) „Звіт про діяльність громадської організації”.

12)    копії свідоцтв про реєстрацію всеукраїнських громадських об’єднань ветеранів війни, які є членами громадської спілки (у разі подання конкурсної пропозиції громадською спілкою);

11.   Заява та інші документи (в тому числі їх копії), що подаються громадським об’єднанням для участі у конкурсі, засвідчуються підписом керівника або уповноваженої особи (із долученням належним чином оформленої копії або оригіналу документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи) громадського об’єднання, скріпленим печаткою громадського об’єднання (у разі наявності).

12.   Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у поданих на конкурс документах, несе керівник громадського об’єднання.

13.   Для розгляду конкурсних пропозицій громадських об'єднань  організатор конкурсу утворює конкурсну комісію у складі 10 осіб та затверджує її персональний склад.

Головою конкурсної комісії призначається керівник або заступник керівника організатора конкурсу.

До складу конкурсної комісії включаються представники організатора конкурсу, голова (уповноважений представник) громадської ради, утвореної при організатору конкурсу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 „Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (Офіційний вісник України, 2010 p., № 84, ст. 2945), представники громадськості.

Відбір представників громадськості до складу конкурсної комісії здійснюється у порядку, затвердженому організатором конкурсу.

У разі коли фінансова підтримка для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) надається за рахунок коштів державного бюджету, відбір представників громадськості до складу конкурсної комісії здійснюється у порядку, затвердженому Службою за погодженням з Мінсоцполітики.

Чисельність державних службовців (у тому числі представників організатора конкурсу) становить 50 відсотків загального складу конкурсної комісії.

14.   Члени конкурсної комісії (крім представників організатора конкурсу) здійснюють свої повноваження на громадських засадах.

Не може бути членом конкурсної комісії особа, яка є керівником, членом або працівником громадського об’єднання, що є учасником конкурсу.

Члени конкурсної комісії зобов’язані не допускати конфлікту інтересів під час розгляду та оцінки конкурсних пропозицій, а також здійсненням іншої діяльності, пов'язаної з виконанням ними повноважень члена конкурсної комісії.

Перед початком розгляду конкурсних пропозицій член конкурсної комісії зобов’язаний повідомити про конфлікт інтересів та надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати об’єктивному виконанню ним обов’язків.

Організатор конкурсу виключає зіскладу конкурсної комісії члена комісії, в якого виявлено конфлікт інтересів (у тому числі за поданням конкурсної комісії).

Якщо конфлікт інтересів виявлено після ухвалення конкурсною комісією рішення про визначення переможців конкурсу, зазначене рішення підлягає перегляду. Індивідуальні оцінки члена конкурсної комісії, в якого виявлено конфлікт інтересів, не враховуються.

15.   Організаційною формою роботи конкурсної комісії є засідання, які проводяться у міру потреби, про що повідомляється учасникам засідання не пізніше ніж за три робочих дні до його проведення.

16.   Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу конкурсної комісії.

У разі коли фінансова підтримка для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) надається за рахунок коштів державного бюджету, засідання конкурсної комісії проводиться за умови його відеофіксації, а відеозапис засідання оприлюднюється на офіційному веб-сайті Служби.

17.   На першому засіданні конкурсна комісія затверджує регламент її роботи.

18.   За поданням конкурсної комісії організатор конкурсу виключає з її складу члена комісії, який двічі поспіль без поважних причин не взяв участі у засіданні конкурсної комісії, за умови його повідомлення за три робочих дні до проведення засідання.

19.   Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.

За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

Усі рішення, прийняті конкурсною комісією, зазначаються в протоколі, який підписується усіма присутніми на її засіданні членами комісії.

20.   Рішення конкурсної комісії розміщуються протягом трьох робочих днів на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.

На вимогу учасника конкурсу йому видається (надсилається) копія протоколу засідання конкурсної комісії.

21.   Конкурсна комісія у разі потреби може прийняти рішення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції громадського об’єднання. Перевірка проводиться у порядку, визначеному організатором конкурсу з урахуванням пропозицій конкурсної комісії.

22.   Протягом п'яти робочих днів після закінчення строку подання конкурсних пропозицій організатор конкурсу проводить попередній аналіз конкурсних пропозицій, поданих для участі в конкурсі, під час якого перевіряє відповідність учасника конкурсу таким кваліфікаційним критеріям:

1)   наявність в учасника конкурсу статусу громадського об’єднання, що відповідає загальнодержавному чи відповідному адміністративно-територіальному рівню виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) (згідно з конкурсною пропозицією та відомостями, що містяться у відкритих державних реєстрах);

2)   відповідність інформації про громадське об’єднання, зазначеної у конкурсній пропозицій, інформації про таке об’єднання, що міститься у відкритих державних реєстрах;

3)   відповідність громадського об’єднання вимогам, зазначеним у пункті  8 цього Порядку;

4)   неперебування громадського об’єднання в процесі припинення;

6)   подання громадським об’єднанням конкурсної пропозиції у строк та в обсязі, визначених організатором конкурсу;

7)   відсутність протягом попередніх двох років фактів:

подання громадським об’єднанням недостовірної інформації на конкурс;

невиконання (нереалізації) громадським об’єднанням програм (проектів, заходів), для виконання (реалізації) яких надавалася фінансова підтримка на конкурсних умовах за рахунок бюджетних коштів;

порушення громадським об’єднанням бюджетного законодавства під час виконання (реалізації) громадським об’єднанням програм (проектів, заходів), для виконання (реалізації) яких надавалася фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів.

23.   Конкурсні пропозиції, які за результатами їх попереднього аналізу визнані організатором конкурсу такими, що відповідають кваліфікаційним критеріям, зазначеним у пункті 22 цього Порядку, невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з моменту завершення попереднього аналізу конкурсних пропозицій, передаються до конкурсної комісії.

24.   Конкурсні пропозиції, які не відповідають кваліфікаційним критеріям, зазначеним у пункті 22 цього Порядку, не допускаються організатором конкурсу до участі в конкурсі, про що протягом трьох робочих днів письмово повідомляється відповідне громадське об’єднання із зазначенням підстав їх недопущення до участі в конкурсі.

У випадку, якщо конкурсну пропозицію не допущено до участі в конкурсі лише у зв'язку з тим, що учасником конкурсу допущено у конкурсній пропозиції технічні (арифметичні, граматичні тощо) помилки, та при відсутності інших підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним у пункті 22 цього Порядку, такий учасник конкурсу має право подати уточнену конкурсну пропозицію протягом трьох робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення організатора конкурсу.

Інформація про конкурсні пропозиції, не допущені організатором конкурсу до участі в конкурсі (вичерпний перелік конкурсних пропозицій та підстави їх недопущення до участі в конкурсі), оголошується на засіданні конкурсної комісії її головою. При цьому, окремо оголошується перелік конкурсних пропозицій, які не допущені до участі в конкурсі у зв'язку з наявністю в них технічних помилок.

25.   Конкурс проводиться шляхом оцінювання поданих пропозицій громадських об’єднань, формування рейтингу конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу відповідно до зазначеного рейтингу, з урахуваннямобсягу бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів).

26.   Конкурс проводиться трьома етапами.

27.   На першому етапі конкурсу члени конкурсної комісії індивідуально розглядають конкурсні пропозиції за такими критеріями:

1)   відповідність програм (проектів, заходів) пріоритетним завданням і переліку видів діяльності, які зазначені організатором конкурсу в оголошенні про проведення конкурсу;

2)   відповідність загальнодержавному або відповідному адміністративно-територіальному рівню виконання (реалізації) програми (проекту, заходу).

Конкурсна комісія приймає рішення про участь у другому етапі конкурсу конкурсних пропозицій, щодо яких більшість її членів, присутніх на засіданні комісії, зробила висновок про їх відповідність зазначеним критеріям.

За результатами оцінювання конкурсних пропозицій на першому етапі конкурсу конкурсна комісія може рекомендувати організатору конкурсу оголосити додатковий збір конкурсних пропозицій.

28.   На другому етапі конкурсу проводиться відкритий захист конкурсних пропозицій.

Рішення конкурсної комісії про проведення відкритого захисту оприлюднюється на офіційному веб-сайті організатора конкурсу не пізніше ніж за три робочих дні до початку відкритого захисту. Представники громадськості та засобів масової інформації мають право бути присутніми під час відкритого захисту як спостерігачі.

Захист конкурсної пропозиції здійснює керівник або уповноважений представник (із долученням належним чином оформленої копії або оригіналу документу, що підтверджує повноваження уповноваженої особи) громадського об’єднання, яке є учасником конкурсу.

У разі коли учасник конкурсу не бере участі у відкритому захисті конкурсної пропозиції, конкурсна комісія приймає рішення щодо доцільності його подальшої участі у конкурсі.

29.   На третьому етапі конкурсу члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють шляхом проставлення балів від 0 до 5 конкурсні пропозиції за такими критеріями:

1)   відповідність програми (проекту, заходу) її (його) меті;

2)   реалістичність досягнення і значущість очікуваних результатів та результативних показників виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

3)   очікувана ефективність використання бюджетних коштів (співвідношення кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), та очікуваних результатів виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

4)   кількість ветеранів війни, жертв нацистських переслідувань, на захист прав і свобод чи задоволення інтересів яких спрямована програма (проект, захід);

5)   рівень кадрового та матеріально-технічного забезпечення, необхідного для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), у тому числі кваліфікація фахівців, які залучатимуться до роботи в рамках проекту;

6)   досвід провадження діяльності у сфері соціального захисту ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань;

7)   внесок громадського об’єднання для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) у вигляді матеріальних ресурсів, у тому числі фінансування (співфінансування) оплати вартості приміщення, техніки, обладнання, проїзду тощо;

8)   внесок громадського об’єднання для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) у вигляді нематеріальних ресурсів, у тому числі кількість залучених волонтерів тощо.

9)   залучення додаткового фінансування.

Кожен член конкурсної комісії, який індивідуально оцінював конкурсні пропозиції, складає за своїм підписом індивідуальний оціночний лист, у якому зазначаються загальна кількість балів конкурсної пропозиції та кількість балів окремо за кожним критерієм.

Індивідуальні оціночні листи членів конкурсної комісії та результати оцінки всіх конкурсних пропозицій додаються до протоколу засідання конкурсної комісії.

30.   Конкурсна комісія на своєму засіданні підсумовує результати оцінки конкурсних пропозицій та складає рейтинг конкурсних пропозицій.

Рейтинг конкурсних пропозицій впорядковується за балами від більшого до меншого.

У разі коли конкурсні пропозиції набирають однакову кількість балів, вище рейтингове місце займає конкурсна пропозиція, яка має вищі результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) із застосуванням принципу економного та ефективного використання бюджетних коштів. Відповідне рішення затверджується конкурсною комісією.

Конкурсна комісія на своєму засіданні може визначити прохідний бал. У разі встановлення прохідного балу до рейтингу конкурсних пропозицій включаються конкурсні пропозиції, що набрали суму балів, яка дорівнює прохідному балу або перевищує його.

Рейтинг конкурсних пропозицій оприлюднюється на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.

31.   Протягом 15 календарних днів після затвердження державного  (місцевого) бюджету на відповідний бюджетний період конкурсна комісія на підставі рейтингу конкурсних пропозицій та в межах передбаченого обсягу фінансування приймає рішення щодо визначення переможців конкурсу та обсягів бюджетних коштів для надання фінансової підтримки на виконання (реалізації) кожної програми (проекту, заходу), яке протягом 3 робочих днів оприлюднюється на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.

32. На підставі рішення конкурсної комісії організатор конкурсу протягом 10 календарних днів затверджує перелік громадських об’єднань, визначених переможцями конкурсу, з якими будуть укладені договори про виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) (далі – договори).

Організатор конкурсу письмово повідомляє громадські об’єднання, яких визначено переможцями конкурсу, про необхідність скерування уповноважених представників цих об’єднань до організатора конкурсу для укладення договору та встановлює строк такого скерування, який не може бути меншим ніж 30 календарних днів з дня отримання громадським об’єднанням відповідного повідомлення.

33.   Договір повинен містити:

1)   опис та план виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі;

2)   обов’язки організатора конкурсу щодо фінансування програми (проекту, заходу) із зазначенням строків такого фінансування;

3)   обов’язки громадського об’єднання щодо:

оприлюднення та подання організатору конкурсу інформації про час і місце проведення заходів, передбачених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

проведення перед виконанням (реалізацією) програми (проекту, заходу) спільно із організатором конкурсу брифінгу (конференції, тощо) щодо змісту, місця та часу виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

здійснення фото-, аудіо- або відеофіксації виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

здійснення обліку ветеранів війнита/або жертв нацистських переслідувань, на захист прав і свобод чи задоволення інтересів яких спрямована програма (проект, захід), та які взяли участь у виконанні (реалізації) програми (проекту, заходу);

оприлюднення та подання матеріалів, підготовлених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

оприлюднення та подання організатору конкурсу фінансового та підсумкового звітів за формою та у строк, що визначені організатором конкурсу;

повернення неосвоєнихбюджетних коштів у разі невиконання (нереалізації) програми (проекту, заходу); повернення бюджетних коштів у повному обсязі у випадку подання у складі конкурсної пропозиції недостовірної інформації; повернення бюджетних коштів у випадку порушення бюджетного законодавства під час їх використання.

4)   права, обов’язки і відповідальність сторін у разі дострокового припинення виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) чи їх фінансування;

5)   інші умови, передбачені законодавством, та умови, щодо яких досягнуто взаємної згоди.

34.   У разі, коли переможець конкурсу письмово відмовляється від виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) або не забезпечує прибуття до організатора конкурсу уповноваженого представника для укладення договору, організатор конкурсу приймає рішення про подальше спрямування бюджетних коштів з урахуванням необхідності виконання завдань, визначених ним на бюджетний період.

35.   Під час укладення договорів з переможцями конкурсу рекомендований конкурсною комісією обсяг бюджетних коштів для надання фінансової підтримки на виконання (реалізації) ними відповідної програми (проекту, заходу) може бути змінений (зменшений) з метою приведення кошторису програми (проекту, заходу) у відповідність з вимогами бюджетного законодавства та принципами економного та ефективного використання бюджетних коштів.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від                            2017 р. №      

 

ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
від 17 червня 2015 р. № 423 і від 10 вересня 2014 р. № 416

 

1. У Положенні про Міністерство соціальної політики України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 423, підпункт 112 пункту 4 викласти в такій редакції:

„112) погоджує план заходів Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, встановлених актами Президента України або Верховної Ради України, та пов’язаних з вшануванням ветеранів війни, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також історичним минулим українського народу, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України;”.

2. У пункті 4 Положення про Державну службу України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 416:

1)      підпункт 14 викласти в такій редакції:

„14) співпрацює із всеукраїнськими громадськими об’єднаннями ветеранів війни та учасників антитерористичної операції, надає в установленому законодавством порядку фінансову підтримку всеукраїнським громадським об’єднанням ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань, здійснює моніторинг заходів, проведених за рахунок коштів державного бюджету всеукраїнськими громадськими об’єднаннями ветеранів війни та/або жертв нацистських переслідувань,  аналізує ефективність таких заходів;”;

2)      доповнити новим підпунктом 141 такого змісту:

„141. Проводить відповідно до плану заходів, погодженого з Мінсоцполітики, заходи з відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, встановлених актами Президента України або Верховної Ради України, та пов’язаних з вшануванням ветеранів війни, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також історичним минулим українського народу, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України;”.

  

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від                            2017 р. №     

 ПЕРЕЛІК 

постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність

 

  1. Пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2012 р. № 176 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських об’єднань інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 20, ст. 738);
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2012 р. № 331 „Про внесення змін до пункту 6 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 32, ст. 1188);
  3. Постанова Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 441 „Про внесення зміни до пункту 6 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 50, ст. 1785);
  4. Постанова Кабінету Міністрів України від 17 липня 2013 р. № 506 „Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років„ (Офіційний вісник України, 2013 р., № 60, ст. 2148);
  5. Постанова Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 р. № 187 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 листопада 1997 р. № 1302 і від 7 березня 2012 р. № 176” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 30, ст. 877);
  6. Постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 171 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня
    2012 р. № 176” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 23, ст. 902);
  7. Постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 р. № 749 „Про внесення змін до пункту 6 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських об’єднань інвалідів та ветеранів, заходи з відвідування військових поховань і військових пам’ятників та з увічнення перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 87, ст. 2833);
  8. Постанова Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 218 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня
    2012 р. № 176” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 30, ст. 889);
  9. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 листопада 1997 р. № 1302 „Про затвердження Порядку і норм фінансування відвідування військових поховань та військових пам’ятників організованими групами ветеранів війни з використанням бюджетних коштів” (Офіційний вісник України, 1997 р., № 48, код акта 4377/1997).

Додаткові матеріали



Обговорення

Кількість користувачів, що приймають участь в обговорюванні проекту:
0
Додано пропозицій:
0
Підтримка проекту:Так:0  Ні:0
Обговорення з 5 Жовтня 2017р. по 5 Листопада 2017р.

Всі Обговорення проектів нормативно-правових актів