Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Як повідомити про корупційне правопорушенняКоманда уповноваженого підрозділу
Децентралізація владиОрганізації надання соціальних послугОрганізації надання послуг сприяння зайнятості населенняКращі практикиОрганізація надання адміністративних послуг соціального характеру в умовах децентралізації
Контактні даніСоцпослугиСімейні форми вихованняПатронат над дитиноюМетодичні матеріали
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
ДитинаПрава дітейСоцпослугиОздоровлення та відпочинок дітейПрофілактика соціального сирітстваУсиновлення
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отримання та оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформаціїГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформаціїІнформація про систему обліку публічної інформації
Електронний кабінет особи з інвалідністюЯкщо людина НЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІЯкщо людина ВЖЕ ОБЛІКОВАНА у ЦБІВхід на портал ЦБІЗаповнення та подача заяви про потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації
Е-сервісиЄдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомогиДопомога на дітей ФОПДопомога при народженні дитиниСубсидіїСистема розрахунку пенсійного забезпеченняЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЄ-допомогаМуніципальна няняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)Міжнародні проектиЕкспертно-консультативна групаПроект ЄС - МОП "Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці і подолання незадекларованої праці"Презентації
Формування життєстійкостіГромади до участі в Програмі життєстійкості
ГромадянамСоціальні послугиРеєстр надавачів соціальних послугМатеринство, сім'я, дітиЗвернення громадянПублічна інформаціяПротидія торгівлі людьмиЗапобігання домашнього насильстваГендерна політикаБезоплатна правнича допомогаСоціальні гарантіїСанаторно-курортное лікуванняДецентралізація владиІнформація для переміщених осібРеформа МіністерстваВідкриті даніПакунок малюкаОсобам з інвалідністюГуманітарна допомогаДовідник безбар'єрностіБезбар’єрністьДії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеруєОздоровленняЯк отримати виплатиФормування життєстійкості
Гуманітарна допомогаНаціональний банк відкрив рахунок для гуманітарної допомоги українцям, постраждалим від російської агресіїNBU Opens Fundraising Account for Humanitarian Assistance to Ukrainians Affected by Russia’s AggressionІнтерактивна мапа благодійної допомоги
Інформація для переміщених осібНормативна базаВиплати на проживання для ВПОПитання- відповідіВізуальні матеріалиАлгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024пункт 2До пункту 3Алгоритм продовження виплат на проживання для ВПО з 1 березня 2024 р. за Заявоюпункт 2.2пункт 2.7пункт 2.4Куди подати заяву про отримання допомоги для ВПО
Особам з інвалідністюРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітаціями)Опіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністюКаталог 2019Програма придбання спеціально обладнаних автомобілівРеабілітація дітей з інвалідністюЕлектронний кабінет особи з інвалідністюЩодо придбання залізничних квитків
КомандаЖолнович Оксана ІванівнаМарчак Дарія МиколаївнаТокарєва Уляна ДмитрівнаТанасишин Назар ДмитровичКошеленко Костянтин БорисовичНенюченко Наталія ВікторівнаПостоловська Ірина Олександрівна
Нормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Материнство, сім'я, дітиМатеринствоСім`яДитинаСлужби у справах дітей в ОТГСоціально-психологічна реабілітація дітейЗахист смі"ї та дітейРаннє втручання
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоБезвізовий режим Україна-ЄС
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
єОздоровленняПро послугу та право на послугуПро кошти та банківську карткуПро заклади, що надають послугуПроблемні питання
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівРегуляторна політика
ОрганізаціямВолонтерствоСоціальне страхуванняПублічні закупівлі
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"
Особам з інвалідністюПенсійне забезпечення внутрішньо переміщених осібВиди пенсійПенсії військовослужбовцямПенсії громадянам, що за кордономПерерахунки пенсійСпростовуємо міфи про пенсійну системуПенсійне забезпечення осіб, які перемістилися у зв"язку із воєнними діямиДержавна соціальна допомогаКорисні посилання
Прес-центрНовиниМедіа про насВідеогалереяКонтакти для медіаЛюдина для людини
Про міністерствоКомандаПоложення про Міністерство соціальної політикиСтруктура апарату МіністерстваЕнергоефективністьКонтактиВідомстваВакансіїОчищення владиГромадська радаКонсультації з громадськістюМіжнародна діяльністьПрофспілка
Реформа МіністерстваРезультати конкурсу на посади фахівців з питань реформПерелік тестових питань
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервісиЕ-даніПочуй менеПрацюй ВІЛЬНО!
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиЦентри захистуУчасникам революції гідності
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
Відкриті даніПублічні закупівлі
Звернення громадянЗаконодавство щодо звернень громадянІнформація щодо звернень та прийому громадян
ДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаОбговорення проектів нормативно-правових актівПро внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися!

Щоб брати участь у громадському обговоренні проектів потрібно авторизуватися, через аккаунт у соціальній мережі «Facebook»

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення


 06.10.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення регуляторного акту

проекту Закону України ,,Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення”.

 

З метою удосконалення механізму передбаченого статтею 392 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, відповідно до якого об’єкти будівництва прийняті в експлуатацію у встановленому законодавством порядку підлягають обстеженню, в порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, з метою оцінки його відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації.

Згідно із пунктом цієї статті - незабезпечення обстеження та паспортизації об’єкта, що підлягає обов’язковому обстеженню, порушення порядку проведення такого обстеження та нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації тягне за собою відповідальність, передбачену законом.

Однак, чинним законодавством не передбачено такої відповідальності.

А тому, для реалізації в повній мірі зазначено механізму, проектом акта пропонується внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України „Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” в частині встановлення відповідальності за незабезпечення обстеження та паспортизації об’єкта, що підлягає обов’язковому обстеженню, порушення порядку проведення такого обстеження та нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації.

Встановлення такої відповідальності повинно, зокрема, забезпечити й доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення об'єктів громадського та цивільного призначення, які вже здані в експлуатацію.

 

Зауваження та пропозиції слід надсилати на адреси:

Міністерство соціальної політики України, 01601, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10; e-mail: socobsl@mlsp.gov.ua; факс/тел.: 289-87-43;

Проект регуляторного акта, пояснювальна записка, порівняльна таблиця та аналіз регуляторного впливу оприлюднені шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Мінсоцполітки в мережі Інтернет.

 

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються до 10 листопада 2016 року у письмовому та/або електронному вигляді.

 

                                                                                        Міністерство соціальної

                                                                             політики України

 

Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо забезпечення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122, із наступними змінами):

1) у статті 96:

назву викласти в такій редакції:
„Стаття 96. Порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва, обстеження та експлуатації об’єктів”;

доповнити частинами такого змісту:

„Незабезпечення обстеження об’єкта, який підлягає обов’язковому обстеженню, щодо об’єктів ІІІ категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною дев’ятнадцятою цієї статті, вчинені щодо об’єктів IV категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від шестисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною дев’ятнадцятою цієї статті, вчинені щодо об’єктів V категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від семисот до восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єкта (в т. ч. щодо його доступності для маломобільних груп населення) ІІІ категорії складності, прийнятого в експлуатацію у встановленому законодавством порядку (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною двадцять другою цієї статті, вчинені щодо об’єктів IV категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від шестисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною двадцять другою цієї статті, вчинені щодо об’єктів V категорії складності (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), —тягнуть за собою накладення штрафу від семисот до восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частинами дев’ятнадцятою – двадцять четвертою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, —тягнуть за собою накладення штрафу, визначеного у відповідному абзаці цієї статті, у подвійному розмірі.”;

2) статтю 96-1 доповнити частиною такого змісту:
Виконання робіт з обстеження об’єкта з порушенням порядку такого обстеження, –тягне за собою накладення штрафу на відповідального виконавця від дев’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною дев’ятнадцятою цієї статті, вчинені відповідальним виконавцем, якого протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, –тягнуть за собою накладення штрафу на відповідального виконавця від однієї тисячі п’ятисот до однієї тисячі семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. У статті 2 Закону України „Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994 р., № 46, ст. 411, 2014 р., № 1, ст. 4):
частини 10–12 викласти в такій редакції:

10. На власників або управителів об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), накладаються штрафи за такі правопорушення:
незабезпечення обстеження об’єктів:

III категорії складності – у розмірі дев’яноста мінімальних заробітних плат;
IV категорії складності – у розмірі трьохсот семидесяти мінімальних заробітних плат;
V категорії складності – у розмірі дев’ятисот мінімальних заробітних плат;
нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єкта (в т. ч. щодо його доступності для маломобільних груп населення);
III категорії складності – у розмірі дев’яноста мінімальних заробітних плат;
IV категорії складності – у розмірі трьохсот семидесяти мінімальних заробітних плат;
V категорії складності – у розмірі дев’ятисот мінімальних заробітних плат.

11. Дії, передбачені частиною 10 цієї статті, вчинені власниками або управителями об’єктів, яких протягом року було піддано стягненню за такі самі порушення, –тягнуть за собою накладення штрафу, визначеного у відповідному абзаці цієї статті, у подвійному розмірі.

12. На суб’єктів господарювання, які проводять обстеження та паспортизацію об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню (крім багатоквартирних житлових будинків, незалежно від класу наслідків (відповідальності), накладається штраф за виконання робіт з обстеження об’єкта з порушенням порядку такого обстеження у розмірі вісімнадцяти мінімальних заробітних плат. ;

доповнити частинами тринадцятою-п’ятнадцятою такого змісту:


13. Притягнення суб’єктів містобудування до відповідальності не звільняє їх від відшкодування заподіяної внаслідок правопорушення шкоди.
14. Штраф може бути накладений на суб’єктів містобудування, власників або управителів об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню, протягом шести місяців із дня виявлення правопорушення, але не пізніше як через три роки з дня його вчинення.
15. У разі вчинення суб’єктами містобудування, власниками або управителями об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню, двох або більше правопорушень штрафи накладають за кожне вчинене правопорушення окремо.

ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.

Голова
Верховної Ради України


Додаткові матеріали



Обговорення

Кількість користувачів, що приймають участь в обговорюванні проекту:
0
Додано пропозицій:
0
Підтримка проекту:Так:0  Ні:0
Обговорення з 6 Жовтня 2016р. по 12 Жовтня 2016р.

Всі Обговорення проектів нормативно-правових актів