Міністерство соцiальної політики України


Відбулось засідання робочої групи з питань внесення змін до національного законодавства з реклами

24 Квітня 2018, 13:05

 

Міністерство соціальної політики на виконання Плану заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2021 року та Заключних зауважень, наданих Комітетом з ліквідації дискримінації щодо жінок по результатам 8-ї періодичної доповіді України з виконання Конвенції ООН про ліквідацію усіх форм дискримінації щодо жінок, сформувало робочу групу з питань внесення змін  до національного законодавства з реклами.

23 квітня відбулось перше засідання вищезазначеної робочої групи в партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберта, на якому були присутні  представники Мінсоцполітики, координатор проектів представництва Фонду імені Фрідріха Еберта, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Державної служби України з питань праці, Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Всеукраїнської Рекламної Коаліції, МАМІ.

Питання протидії дискримінації, у тому числі за ознакою статі, нині знаходяться у центрі уваги Уряду.

Антидискримінація та гендерна рівність є одним із напрямів Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

Мінсоцполітики є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

Практика Експертної ради  з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі, яка діє при Мінсоцполітики з 2012 року, засідання якої відбуваються щокартально. Переважна більшість отриманих скарг стосується саме гендерно дискримінаційної, сексистської реклами. І Міноцполітики жорстко і ефективно реагує на них, у разі підтвердженого експертками висновку про наявний факт дискримінації.

Подібні Експертні ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі створені й діють при відповідних Департаментах більшості обласних державних адміністрацій.  Робота таких рад в областях дає змогу виявити вузькі місця в плані реагування на випадки дискримінації.

В Україні діє Закон «Про рекламу», прийнятий у 1996 році. Існує розроблений та прийнятий спільнотою рекламістів Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі, 2011 року. Однак продовжують надходити скарги на сексистську рекламу, які демонструють недосконалість окремих положень цього закону. Над правками діючого Закону України «про рекламу» й працювала сьогодні робоча група.




Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/news/15185.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове