Перед використанням новоствореного облікового запису, ще необхідно підтвердити поштову адресу. На протязі кількох хвилин на вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення, яке містить посилання для активації облікового запису.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиCоціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
ДП "Інформаційно-обчислювальний центр"ДП "Соцінформ"ДП "Технік"ДП "Центр сертифікації технічних засобів реабілітації та послуг"Казенні та державні експериментальні протезно-ортопедичні підприємства
УсиновленняПошук дитиниДопомогаПроектиПро насКонтакти
РішенняПротоколи засіданьПлани робітЗвіти
Переселенцям з зони АТОПереселенцям з КримуБезпритульнимЮридична допомогаВетеранам війни та учасникам АТО
Публічна інформаціяЩо таке публічна інформація, порядок її отриманняГрафік прийому, контактиФорми для подання запиту на отримання інформації
Е-сервісиДопомога при народженні дитиниСистема розрахунку субсидійСистема розрахунку пенсійного забезпеченняВідкриті дані України
Європейська та Євроатлантична інтеграціяУгода про асоціацію між Україною та ЄСПерелік директив ЄС та звіти Мінсоцполітики про їх виконанняПлан заходів Мінсоцполітики щодо імплементації Угоди про асоціаціюТехнічна допомога Європейської Комісії TWINNING, TAIEX TWINNINGЄвроатлантична інтеграція (НАТО)
ГромадянамЗвернення громадянПенсіїЗахист материнства, сім'ї та дітейМатеріальні виплати, компенсації та субсидіїІнвалідністьСоціальні гарантіїБланкиОздоровлення та відпочинок дітейСфера зайнятостіСанаторно-курортное лікуванняПублічна інформаціяІнформація для переміщених осібПерепідготовка військовослужбовцівВолонтерствоЗаробітна плата та умови праці
ІнвалідністьРеабілітаціяРеалізація норм Конвенції про права осіб з інвалідністюДержавна підтримка діяльності громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємствЗабезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спецавтотранспортомОпіка та піклування над повнолітніми особамиПрацевлаштуванняДеякі питання соціального захисту осіб з інвалідністю
КомандаРева Андрій ОлексійовичКрентовська Ольга ПетрівнаІванкевич Віктор ВікторовичФедорович Наталія ВолодимирівнаПривалов Олександр ВіталійовичШамбір Микола Іванович
ЛіцензуванняНормативно-правова базаЗвітність та статистикаІнформація для здобувачів та ліцензіатівПерелік суб'єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордономРішення у сфері ліцензування
Матеріальні виплати, компенсації та субсидіїСубсидіїДержавні допомоги, компенсаціїВиплати по безробіттюПільги на проїзд
Реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуДержавна атестація дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуМережа діючих закладів оздоровлення та відпочинку
Захист материнства, сім'ї та дітейСім`яВагітнимДітямВиплати при народженніСоціально-психологічна реабілітація дітей
Міжнародна діяльністьЄвропейська та Євроатлантична інтеграціяМіжнародне співробітництвоПроекти, що підтримуються МБРР
Міжнародне співробітництвоДовідки про застосування законодавстваМіжнародні проектиСпівробітництво з ООНСпівробітництво з МОПСпівробітництво з Радою ЄвропиКомітет з економічних, політичних, соціальних та культурних прав ООН
Центр підвищення кваліфікації працівників сфери управління Міністерства соціальної політики України (м. Київ)Дніпропетровський інститут професійного розвитку і освітиІнститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (м. Краматорськ)
Нормативна базаНормативні актиПроекти нормативних актівСім`я та дітиІнвалідиПенсіїСубсидіїТрудовий кодекс
Очищення владиРезультати проведення перевірки
Державна служба з питань праціДержавна служба у справах ветеранів війни та учасників АТОДержавна служба зайнятостіФонд соціального захисту інвалідів
Вінницький міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів "Поділля"Волинський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідівЛьвівський міжрегіональний центр соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідівДонбаський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідівВінницький центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Промінь"Всеукраїнський центр реабілітації інвалідів "Віра, надія, любов"Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідівДержавний комплекс соціальної реабілітації дітей-інвалідів
ОрганізаціямЛіцензуванняТендери
Оздоровлення та відпочинок дітейМережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуОздоровлення та відпочинок в ДП "УДЦ "Молода гвардія" та ДПУ "МДЦ"Артек"Міжвідомча координація оздоровлення та відпочинку дітей
ПенсіїЗагальні положенняІнвалідамПрацюючим пенсіонерамВиди пенсійПризначення та перерахунокПенсії громадянам, що за кордономДовідкова інформація
Прес-центрЗМІ про насНовиниФотогалереяВідеогалереяКонтакти
Про міністерствоКомандаСтруктура центрального апарату МіністерстваВідомстваКонтактиВакансіїПрофспілкаГромадська радаМіжнародна діяльністьЕлектронне зверненняЗМІ про насАнонсиВідкриті даніПоложення про Міністерство соціальної політикиПротидія торгівлі людьмиГендерна політикаОчищення владиАнтикорупційна діяльністьГуманітарна допомогаДецентралізація владиКонсультації з громадськістюРеформа Міністерства
Про міністерствоПрес-центрНормативна базаОрганізаціямГромадянамЕ-сервіси
Санаторно-курортное лікуванняСанаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиСанаторно-курортне лікування ветеранів війниСанаторно-курортне лікування інвалідівСанаторно-курортне лікування учасників АТОПерелік санаторно-курортних закладів для спинальників
Сфера зайнятостіПрофесійне навчання дорослого населенняЗайнятість молодіТрудова міграціяМеханізми заохочення зайнятості
Соціальні гарантіїПільгиПрацівникамДержслужбовцямГромадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиДітям війниВетеранам праціСоціальні стандартиСтрахуванняЦентри захисту
Соціально-психологічна реабілітація дітейМетодичні ресурсиМережа закладів соціального захисту дітейСоціальні партнери
Установчі документиРегламентКерівництвоСтруктура
Установчі документиПоложення про Громадську раду
ВакансіїІнформація про оголошення конкурсуІнформація про результати конкурсуЗразки документівАрхів вакансій
Відкриті даніДержзакупівліЗвітиМоніторинг
Органи та установи в складі МіністерстваНавчальні закладиРеалібітаційні центриДержавні підприємстваСанаторії
Заробітна плата та умови праціЗаробітна платаРобочий час та час відпочинкуУмови праці та охорона праці
Звернення громадянНормативно-правова базаІнформація щодо звернень та прийому громадянЗапитання - відповіді
ЗвітиДержбюджетЗакупівлі
ГоловнаРеформиАндрій Рева: Соціальна політика не пристосовуватиметься до обмежених фінансово–матеріальних ресурсів, а реформуватиметься задля соціальної справедливості та підвищення добробуту громадян

Андрій Рева: Соціальна політика не пристосовуватиметься до обмежених фінансово–матеріальних ресурсів, а реформуватиметься задля соціальної справедливості та підвищення добробуту громадян

20 Березня 2017, 16:33

„Розпочинаючи роботу в квітні 2016 року та усвідомлюючи складність соціально-економічної ситуації в країні, головним пріоритетом для себе Уряд визначив підвищення якості та рівня життя українських громадян”, - почав свій виступ на засіданні Ради регіонального розвитку під головуванням Президента України Міністр соціальної політики Андрій Рева.

 

При цьому найбільш актуальним завданням, зазначив Міністр, Уряд вважає не пасивне пристосування соціальної політики до обмежених фінансово-матеріальних ресурсів країни, а визначення основних пріоритетів соціальної політики та реформ, які дають змогу впроваджувати в життя принципи соціальної справедливості та забезпечити постійне підвищення добробуту населення.

Першим пріоритетом було визначено комплексну реформу системи оплати праці, запровадження європейських стандартів у сфері соціально-трудових відносин.

Другим  –  реформу системи пенсійного забезпечення. Третім – забезпечення адресності в наданні державної соціальної допомоги.

Четвертим важливим напрямом роботи над підвищенням рівня соціальної галузі стала  децентралізація системи соціальних послуг та їх розвиток на рівні територіальних громад.

Реформа системи праці має на меті створити умови для ефективної роботи людини, оскільки насамперед доходи від трудової діяльності формують добробут родин.

А децентралізація  визнана головною у реформі державного управління, без якої важко  чітко визначити контури забезпечення адресності в наданні державної соціальної допомоги та реформувати систему пільг, забезпечивши принцип „гроші ходять за людиною”.

 

Грошові компенсації за послуги, обрані потребуючою людиною, а не чиновником

„У минулому році ми розпочали цю роботу і замінили надання окремих пільг та соціальних гарантій, зокрема забезпечення житлом учасників АТО, на виплату грошової компенсації і вже бачимо позитивні результати, - запевнив Андрій Рева. - У 2017 році ми переведемо максимальну кількість соціальних програм на механізми надання грошових компенсацій за послуги, які обрала сама людина виходячи з власних потреб, а не рішень чиновника. Зокрема, вже прийняті Урядом рішення про запровадження компенсації за санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО”.

 

Саме такі рішення, на думку Міністра, демонструють наявність достатніх  резервів для того, аби надавати громадянам послуги на якісно новому рівні без залучення додаткового фінансування.

 

Наразі Міністерство працює над комплексним механізмом монетизації пільг, у тому числі на проїзд та пільг на житлово-комунальні послуги. Зокрема, за ініціативи Львівської обласної державної адміністрації розглядається можливість реалізації пілотного проекту з цього питання.

 

Реабілітація учасників АТО під проекцією децентралізації

 Безумовно, актуальним завданням для центрального та місцевого рівня органів державної влади була і залишається розбудова системи соціальної підтримки та реабілітації учасників АТО.

„На сьогодні прийняті усі рішення щодо захисту прав учасників АТО, визначені Указом Президента України від 18 березня 2015 року № 150 ("Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції"),- зазначив урядовець. – Зокрема, запроваджені державні програми соціального захисту щодо реабілітації, санаторно-курортного лікування, протезування та забезпечення технічними засобами реабілітації, забезпечення житлом, про що згадувалося”.

А в регіонах прийняті та реалізуються додаткові програми соціальної підтримки учасників АТО та членів сімей загиблих, створюється мережа центрів їх реабілітації, у тому числі за підтримки міжнародних та громадських організацій.

Разом з тим перед Міністерством соціальної політики України стоїть завдання створення цілісної системи реабілітації та повернення до мирного життя учасників АТО з урахуванням вже набутого  досвіду з цих питань та міжнародного співтовариства, зокрема з боку НАТО, ОБСЄ, низки держав, що реалізують відповідні проекти та програми допомоги Україні.

Наразі завершується розроблення Концепції Державної цільової програми фізичної, медичної, психологічної реабілітації та соціальної реадаптації учасників антитерористичної операції на період до 2020 року, яка буде затверджена рішенням Уряду.

Ще один пріоритетний напрям, який реалізується  в контексті реформи децентралізації, – це докорінна зміна системи адміністрування соціальних програм, яка б передбачала встановлення нових вимог до якості послуг, що надаються населенню.

У минулому році  у великих містах розпочалася реалізація проектів зі створення сучасних центрів надання послуг соціального характеру у форматі „Прозорий офіс” за прикладом тих, які вже 10 років функціонують у місті Вінниця і демонструють свою ефективність. Ці проекти здійснюються виконавчими органами місцевого самоврядування за підтримки коштів Державного бюджету України та проекту Світового банку.

На сьогодні у Харкові вже завершується реалізація двох проектів, подано заявки десятків інших великих міст.

 

Якісні соціальні послуги – сьогоденна потреба села

 „Також у результаті процесу об'єднання територіальних громад ми реформуємо модель соціального захисту на місцях, - повідомив Міністр  соціальної політики. - Ми поетапно запроваджуємо модель адміністрування, яка передбачає надання послуг на базовому рівні – рівні територіальних громад, за місцем проживання людини. Вже прийнято рішення про зміни адміністративних  структур органів Пенсійного фонду та державної служби зайнятості в регіонах для підвищення мобільності цих органів у створенні віддалених робочих місць в об’єднаних територіальних громадах. Тобто наша мета – збільшити кількість точок надання послуг для кращої доступності до людей. Одночасно ми напрацьовуємо зміни в системі нарахування соціальних виплат та побудові взаємодії її з розширеною мережею фронт офісів”.

За задумом фахівців Міністерства, в об’єднаних територіальних громадах, зокрема в центрах надання адмінпослуг, буде організовано прийом документів на призначення усіх виплат, державних допомог, субсидій, пенсій, послуг, що надаються в системі соціального страхування, тобто усіх послуг, незалежно від того, хто їх фінансує.

До реформи фінансова відповідальність за надання соціальних послуг покладалася на органи місцевого самоврядування обласного та районного рівня, що призвело до формування інституціональних форм соціального захисту вразливих верств населення, які потребують опіки держави, – дітей, літніх людей, осіб з інвалідністю. Натомість в самій територіальній громаді, насамперед сільській, таких послуг не пропонувалось. Єдиною альтернативою було вилучення людини з громади та утримання в інтернатних установах.

Тобто у цій сфері відбувається децентралізація повноважень в межах самого місцевого самоврядування, що дає змогу розвивати соціальні послуги для сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем проживання через створення системи соціальної роботи та розвиток соціальної інфраструктури.

„Активізація зусиль щодо посилення соціального захисту, людського розвитку, захисту прав громадян на всіх рівнях управління – запорука зміцнення економічного потенціалу України, забезпечення соціально-політичної стабільності в суспільстві та міжнародної конкурентоздатності”, - резюмував  Андрій Рева.



Всі Реформи