Міністерство соцiальної політики України


Інформація щодо рішень Робочої групи при Мінсоцполітики із визнання вантажів гуманітарною допомогою

17 Березня 2017, 18:21
З метою прозорого висвітлення діяльності Міністерства соціальної політики по визнанню вантажів гуманітарною допомогою, публікуємо інформацію про неналежним чином оформлені документи щодо визнання гуманітарною допомогою вантажів за зверненнями наступних організацій (за результатами розгляду на засіданні робочої групи з питань гуманітарної допомоги при Мінсоцполітики 16.03.2017)

Про неналежним чином оформлені документи щодо визнання гуманітарною допомогою вантажів за зверненнями наступних організацій:

- Українське місіонерське товариство ,,Світло на Сході” (п. 1) – обґрунтувати потребу набувачів в забезпеченні християнськими книгами, зважаючи на їх значну кількість (понад 17 тон) та надати їх перелік і інформацію щодо змісту; поновити листи набувачів, датовані лютим 2016 року;

- Громадська організація ,,Запорізький міський конгрес інвалідів” (п. 2) – надати додаткову інформацію щодо напрямків використання обладнання, яке пропонується визнати гуманітарною допомогою, та підтвердження можливості його використання отримувачем (наявність дозвільних документів на здійснення радіомовлення тощо);

- Благодійний Фонд ,,На світанку” (п. 4) – надати детальну інформацію щодо залишків, зазначених у наданому звіті про розподіл гуманітарної допомоги за лютий 2017 року, та конкретизувати інформацію щодо розподілу гуманітарної допомоги, отриманої безпосередньо отримувачем;

- Громадська організація ,,Відповідальні громадяни” (п. 8) – надати детальну інформацію щодо складу набору (вартість 558 грн.) та обґрунтування необхідності забезпечення одного кінцевого набувача 4-ма наборами;

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,Адвентистське Агентство Допомоги та Розвитку в Україні” (п. 9) – надати детальну інформацію щодо використання тенту та його розмірів; вага в перекладі дарчого листа та пакувальному листі не відповідає вазі, вказаній в заяві; обґрунтувати відповідність статті 1 Закону України „Про гуманітарну допомогу”;

- Благодійний фонд „Велика справа” (п. 10) – залишити без розгляду у зв’язку з виявленими розбіжностями в документах (код ЄДРПОУ, вказаний в дарчому листі, не відповідає коду ЄДРПОУ організації-отримувача);

- Благодійна організація „Благодійний фонд „Харків з тобою” (п. 12) -  лист одного з набувачів не містить дати та номеру, відсутній лист фізичної особи – набувача;

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,Міжнародний соціальний центр допомоги ,,Здоров`я, етика, освіта” (пп. 13, 61) – надати інформацію щодо стану вантажу (що нове, що б/в від донора), лист Буківського дитячого будинку-інтернату без дати, номеру та печатки (п. 13); обґрунтувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення що її потребують (п. 61);

- Гошівська сільська рада (п. 16) - листи набувачів не завірені отримувачем, відсутні сертифікати якості та інформація по терміни придатності рису та картоплі, розшифрувати позиції „медичні статті, урок / навчальні матеріали”;

- Новоозерянська сільська рада Брусилівського району Житомирської області             (п. 17) - розшифрувати позиції „HiFi, медичні статті, урок / навчальні матеріали, шкільне приладдя”, вказати відсоток нового одягу і взуття, листи набувачів адресовані не отримувачу, надати підтвердження відповідності набувача – Земляцтво Житомирщини статті 1 Закону України „Про гуманітарну допомогу” (лист відсутній);

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,Сфера доброти” (п. 23) – поновити листи набувачів, датовані першою половиною 2016 року;

- Громадська організація інвалідів ,,Кольоровий світ” (п. 24) – надати підтвердження можливості використанння автомобіля для перевезення інвалідів та зазначити кількість інвалідів, які будуть обслуговуватися транспортним засобом та їх приналежність до організації-отримувача;

- Міжнародний благодійний фонд ,,Можливості” (пп. 26, 74) – розглянути питання про визнання вантажу гуманітарною допомогою після отримання звітів про розподіл та використання попередніх вантажів;

- Благодійна організація ,,Всеукраїнський благодійний фонд ,,Промінь Світла” (п. 27) - обґрунтувати потребу з урахуванням кількості та ооціальних категорій населення;

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,Відродження надії 2000” (п. 34) - відсутня інформація пор терміни придатності продуктів харчування;

- Благодійна організація ,,ДОТИК” (п. 35) – обґрунтувати потребу набувача в забезпеченні гуманітарною допомогою, зокрема у вигляді плитка керамічної (залишки) та запчастин для опалення;

- Волинський обласний благодійний Фонд ,,ПЛЕЧЕ” (пп. 37, 38, 39) – розглянути питання отримання інформації щодо виконання п. 3.1 протоколу № 7 засідання робочої групи з питань гуманітарної допомоги від 23.02.2017, відповідно до якого зазначеним отримувачам було доручено поінформувати Департамент соціального захисту населення  Волинської ОДА та Мінсоцполітики про дату, час та місце видачі гуманітарної допомоги з метою здійснення перевірки факту розподілу та використання вантажів, визнаних гуманітарною допомогою за їх зверненнями.;

- Благодійна організація ,,Фонд ,,Рука підтримки” (пп. 41, 42, 43, 44) - розшифрувати склад вантажу за вагою в розрізі окремих позицій (пп. 41, 42, 43, 44); заява про визнання гуманітарною допомогою вантажу складена до іншого рахунку фактури (п. 43); конкретизувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребують (п. 44);

- Благодійна організація ,,Щедра Україна” (пп. 45, 46, 47) - конкретизувати потребу набувача в забезпеченні гуманітарною допомогою, зважаючи на її значну кількість (понад 180 кг на сім’ю) (п. 45), конкретизувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребують (пп. 46, 47);

- Благодійна організація „Лінія добра” (п. 51) - розшифрувати склад вантажу за вагою в розрізі окремих позицій, конкретизувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребують; поновити листи набувачів;

- Волинський обласний благодійний фонд ,,Партнерство Волині” (пп. 52, 53) - обґрунтувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребують, надати інформацію щодо складу позиції „речі домашнього вжитку” та поновити листи набувачів;

- Комунальний заклад Херсонської обласної ради „Херсонський обласний онкологічний диспансер” (п. 55) - копії листі набувачів не завірені печаткою та підписом отримувача;

- Громадська організація ,,Народна самооборона Львівщини” (пп. 56, 57) – донор, зазначений в перекладі дарчого листа, не відповідає особі донора, зазначеному в оригіналі дарчого листа та техпаспорті на автомобіль (п. 56); обґрунтувати потребу набувача громадської організації „Волонтери” в забезпеченні гуманітарною допомогою у вигляді гінекологічних крісел, інкубаторів та ліжок функціональних у зв’язку з відсутністю інформації щодо передачі вказаного обладнання медичним закладам (п. 57);

- Міжнародна благодійна організація ,,Українська ліга благодійників” (пп. 58, 59) –обґрунтувати потребу в гуманітарній допомозі, що залишається безпосередньо отримувачу (пп. 58, 59); в інвойсі відсутній підпис донора (п. 58);

- Благодійна організація „Божії приховані скарби” (п. 60) – зняти з розгляду у зв’язку з повторним поданням пакету документів;

- Благодійна організація ,,Благодійний Фонд ,,Серце Волині” (п. 63) - розшифрувати склад вантажу за вагою в розрізі окремих позицій;

- Благодійна організаія ,,Благодійний фонд ,,Відродження надії 2000” (пп. 64, 65) – надати інформацію про терміни придатності продуктів харчування; обґрунтувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення що її потребують;

- Всеукраїнський благодійний фонд ,,Майбутнє разом” (п. 67) - розглянути питання про визнання гуманітарною допомогою вантажів після отримання інформації щодо виконання п. 3.1 протоколу № 7 засідання робочої групи з питань гуманітарної допомоги від 23.02.2017, відповідно до якого зазначеним отримувачам було доручено поінформувати Департамент соціального захисту населення  Волинської ОДА та Мінсоцполітики про дату, час та місце видачі гуманітарної допомоги з метою здійснення перевірки факту розподілу та використання вантажів, визнаних гуманітарною допомогою за їх зверненнями.;

- Обласний благодійний фонд „Дім Милосердя” (п. 71) – лист набувача Свалявського районного терцентру соціального обслуговування не відповідає плану розподілу;

- Благодійна організація ,,Всеукраїнський благодійний фонд ,,Промінь Світла” (п. 73) - конкретизувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребують;

- Благодійна організація фонд „З повною довірою” (п. 75) - відсутній лист набувача (Комунальної 8-ї міської коінічної лікарні), копії документів від донора не завірені отримувачем (підписом керівника та печаткою організації).

 

Про неналежним чином оформлені доопрацьовані документи за зверненнями наступних організацій:

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд Павловського” – залишити без розгляду у зв’язку з порушенням порядку відомчої реєстрації транспортних засобів у збройних силах України; надати належним чином оформлений звіт та документи про передачу транспортних засобів, визнаних гуманітарною допомогою, із зазначенням дати їх передачі;

- Закарпатський обласний благодійний фонд ,,Надія милосердя” (14930 кг) - копія листа набувача не завірена печаткою та підписом організації–оримувача;

- Громадська організація „Всеукраїнський захист інвалідів” (11207 кг) – розглянути питання про визнання гуманітарною допомогою вантажу за умови виключення зі складу вантажу речей для офісу (блокноти 960 кг) у зв’язку з недостатнім обґрунтуванням відповідності статті 1 Закону України „Про гуманітарну допомогу”;

- Благодійна  організація ,,Християнська гуманітарна Місія ,,Єдність 1” (3986 кг, 5300 кг, 8970 кг, 14020 кг, 12000 кг) – залишити без розгляду у зв’язку з інформацією представника Нацполіції щодо порушеної кримінальної справи;

- Релігійна громада ,,Джерело надії” Християнської церкви м. Жмеринка                (10920 кг) – вказати відсоток нового одягу та взуття, надати інформацію щодо розподілу допомоги за зверненнями громадян (пункти видачі, ким буде здійснюватись, кількість звернень тощо);

- Благодійна організація ,,Фонд ,,Віра в добро” (19900 кг) - обґрунтувати потребу набувачів – громадських організацій у виробах медичного призначення (ліжка медичні, інкубатори закритого типу);

- Всеукраїнський благодійний фонд ,,Майбутнє разом” (13050 кг) – обґрунтувати необхідність забезпечення набувачів гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребує;

- Донецький фонд соціального захисту та милосердя (14985 кг) - обґрунтувати потребу в медичному приладді громадських організацій, благодійних фондів;

- Товариство Червоного Хреста України (45082 кг) - надати листи набувачів – юридичних осіб із зазначенням кількості допомоги, яку вони потребують;

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,ХАЛО Траст Україна” - надати плани розподілу; надати належним чином оформлені інвойси (підпис уповноваженої особи донора та печатка), посилання на які містяться в дарчих листах; переклад інвойсу не відповідає його копії;

- Всеукраїнський Благодійний Фонд ,,Промінь світла” (20550 кг) – не виконано попереднє рішення робочої групи в частині обґрунтування потреби набувачів в гуманітарній допомозі з урахуванням кількості населення, що її потребує;

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,Єдність заради надії” (22100 кг, 20600 кг, 21300 кг, 21600 кг, 21350 кг, 19700 кг) – надати підтвердження відповідності набувачів (Бериславське районне громадське формування „Народна самооборона” та ВО Бериславська районна партійна організація „Батьківщина”) статті 1 Закону України „Про гуманітарну допомогу”, обґрунтувати потребу набувачів в забезпеченні гуманітарною допомогою з урахуванням кількості та соціальних груп населення, що її потребують;

- Міжнародна благодійна організація ,,Козацький фонд ,,Альбатрос” – залишити без розгляду оскільки надані додаткові документи не містять підтвердження права власності донора на транспортні засоби, натомість свідчать, що отримувач є безпосереднім покупцем транспортних засобів, що не відповідає вимогам Закону України „Про гуманітарну допомогу”;

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,Щасливі ми” (21100 кг, 19300 кг) - обґрунтувати потребу набувачів в забезпеченні їх гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребують;

- Братство при Соборі (Центрі) церков України християн віри євангельської ,,Відкрита Біблія” (17130 кг, 21550 кг) - обґрунтувати потребу набувачів в забезпеченні їх гуманітарною допомогою, зазначивши кількість та соціальні категорії населення, що її потребують;

- Благодійна організація ,,Благодійний фонд ,,Бєркат” (14145 кг) – розглянути питання про визнання вантажу гуманітарною допомогою після надання належним чином оформленого звіту про розподіл та використання вантажів, визнаних гуманітарною допомогою.

 

Залишити без розгляду доопрацьовані документи щодо визнання гуманітарною допомогою вантажів за зверненнями Волинського обласного благодійного фонду ,,МИРТА”, Волинського обласного благодійного фонду ,,ПЛЕЧЕ” у зв’язку з відсутністю інформації щодо виконання п. 3.1 протоколу № 7 засідання робочої групи з питань гуманітарної допомоги від 23.02.2017, відповідно до якого зазначеним отримувачам було доручено поінформувати Департамент соціального захисту населення  Волинської ОДА та Мінсоцполітики про дату, час та місце видачі гуманітарної допомоги з метою здійснення перевірки факту розподілу та використання вантажів, визнаних гуманітарною допомогою за їх зверненнями. 

 

 




Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/news/12728.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове