Міністерство соцiальної політики України


В цьому матеріалі

Запитання - відповіді

1. Як подати письмове звернення до Мінсоцполітики?

Письмове звернення у паперовій формі надсилається засобами поштового зв’язку на адресу: вул. Еспланадна, буд.8/10, м. Київ, 01601 або подається особисто чи через уповноважену особу до громадської приймальні Міністерства за вищезазначеною адресою. Вхід до приймальні вільний. При поданні звернення необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу. При поданні звернення іншої особи громадянином, який представляє її інтереси (уповноваженою особою), надання довіреності, оформленої належним чином відповідно до законодавства, є обов’язковим.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на адресу Мінсоцполітики zvernennya@mlsp.gov.ua.

Письмове звернення повинно бути оформлене у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

2. Як подати усне звернення?

Згідно із статтею 5 Закону України «Про звернення громадян», зокрема, звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Подати усне звернення можливо, звернувшись на особистий прийом до громадської приймальні Мінсоцполітики.

Для подання усних звернень у телефонному режимі громадянам необхідно звертатись на урядову «гарячу лінію» за безкоштовним телефоном:

1545 

3. Які терміни розгляду звернень громадян?

Питання стосовно термінів розгляду звернень громадян регулюються статтею 20 Закону України «Про звернення громадян».

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, встановлюється необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

4. Як отримати інформацію про подане до Мінсоцполітики звернення (вхідні реєстраційний номер, дата, у якому структурному підрозділі Міністерства знаходиться, стан розгляду, термін виконання, результат розгляду) ?

Вищезазначену інформацію можливо отримати, зателефонувавши за номерами телефонів (044) 289-53-68, (044) 289-66-89, (044) 289-00-65, (044) 289-54-48, (044) 226-22-69 або на особистому прийомі (за можливістю) в громадській приймальні Міністерства (01601, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10).

5. Який порядок особистого прийому спеціалістами, керівниками самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центрального апарату)?

Організація особистого прийому громадян у Міністерстві визначена Порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України, затвердженим наказом Мінсоцполітики від 07.11.2011 № 426, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.2011 за № 1320/20058 (далі – Порядок).

Згідно з пунктом 5 Порядку особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центральний апарат) відповідно до компетенції проводиться відповідно до графіків щодня без попереднього запису, крім вихідних, святкових і неробочих днів:

з понеділка по четвер з 9.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю – з 9.30 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.

Напередодні святкових і неробочих днів проведення особистого прийому громадян скорочується на одну годину.

Прийом проводиться у приміщенні громадської приймальні Міністерства за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна,8/10 (вхід вільний).

Для запису на особистий прийом громадян повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу (абзац перший пункту 7 Порядку).

6. Як записатися на прийом до керівників Міністерства соціальної політики України?

Відповідно до абзацу 1 пункту 2 Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 07.11.2011 № 426, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.11.2011 за № 1320/20058 (далі – Порядок), особистий прийом громадян першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та заступником Міністра - керівником апарату (державним секретарем) (далі – керівники Міністерства) проводиться лише за попереднім записом у громадській приймальні Міністерства соціальної політики України у визначені графіком особистого прийому громадян керівниками Міністерства (далі – Графік) дні та час.

Відповідно до абзацу 4 пункту 2 Порядку Графік затверджує та в разі потреби вносить до нього зміни заступник Міністра - керівник апарату (державний секретар) за погодженням з Міністром соціальної політики України.

Згідно з пунктом 4 Порядку попередній запис на особистий прийом до керівників Міністерства проводиться працівниками відділу звернень та прийому громадян Управління звернень громадян та контролю виконання не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення особистого прийому:

з понеділка по четвер - з 9.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю - з 9.30 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.

Запис проводиться за адресою: Київ, вул. Еспланадна, 8/10, перший поверх, громадська приймальня, або за телефонами:

(044) 289-54-48 та (044) 289-66-89.

Напередодні святкових та неробочих днів проведення попереднього запису громадян на особистий прийом скорочується на одну годину.

Запис громадян на прийом до керівників Міністерства проводиться у разі, якщо питання, порушене громадянином, залишилось не вирішеним по суті після особистого прийому керівниками і спеціалістами структурних підрозділів Міністерства відповідно до компетенції.

Відповідно до абзацу другого пункту 7 Порядку під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовується, зокрема, чи звертався громадянин до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування, а також центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра соціальної політики України (далі – органи влади), до повноважень яких належить вирішення порушеного питання; вивчаються документи, інші матеріали, що надаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження), з’ясовується, яка відповідь була надана або яке рішення з порушеного питання було прийнято відповідним органом влади, визначається структурний підрозділ апарату Міністерства, що проводитиме особистий прийом, або орган влади для вирішення порушеного питання по суті (у разі відсутності позиції цього органу).

7. Як записатися на особистий прийом до Міністра соціальної політики України?

Особистий прийом громадян Міністром соціальної політики України проводиться виключно у приймальні Кабінету Міністрів України у четвертий понеділок кожного парного місяця з 15.00 до 17.00 за адресою: м. Київ, провулок Музейний, 12, відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 року № 924.

Попередній запис на особистий прийом до членів Кабінету Міністрів України проводиться відповідно до пункту 4 Порядку працівниками Управління роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України разом з працівниками служб членів Кабінету Міністрів України з 10-ї до 13-ї години безпосередньо у визначені графіком дні прийому.

Для запису на особистий прийом громадянин повинен особисто пред'явити документ, що посвідчує його особу (пункт 8 Порядку).

8. Як записатися на особистий прийом до керівників Державної служби зайнятості України (Центрального апарату)?

Попередній запис на прийом до Голови Державної служби зайнятості (керівника Центрального апарату) та його заступників можна зробити за результатами прийому та розгляду питання громадянина керівниками відповідних структурних підрозділів (в разі відсутності - їх заступниками), звернувшись до приймальні громадян Мінсоцполітики за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 1 поверх, або зателефонувавши за номерами 284-38-94, 235-24-95 (приймальня), 289-75-84, 289-57-84 (загальний відділ)*.

* Витяг з Графіку проведення особистого прийому громадян керівництвом та начальниками структурних підрозділів Державної служби зайнятості (Центрального апарату). Із зазначеним графіком  Ви можете ознайомитися за посиланням.

 

 





Адреса цієї сторінки: http://www.msp.gov.ua/content/zapitannya--vidpovidi.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове